LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen service bij Aalsmeer's Bloemenhuis

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
zwannetje5

Geen service bij Aalsmeer's Bloemenhuis

Ongelezen bericht door zwannetje5 »

Via fleurop.nl had ik een bos bloemen besteld voor de trouwdag van mijn ouders.
Deze zouden op de betreffende dag, zaterdag, bezorgd worden. Er was blijkbaar iets misgegaan
met de bezorging, want er is geen bos bloemen aangekomen. Na bellen met fleurop vertelden zij
dat de bezorger de bloemen wel had neergezet, maar dat deze waarschijnlijk voor de deur
zijn weggehaald. Mijn ouders waren de hele dag thuis en hebben niets gezien. De bloemen zijn alsnog
bezorgd op maandag, maar ik heb toch nog even de bloemist van Aalsmeer's Bloemenhuis gebeld om mijn klacht over de bezorging door te geven. Ik heb geen excuses gehoord, ik moest maar tevreden zijn met de bos bloemen die achteraf was bezorgd. Ook erkende de bloemist niet dat de bos op een verkeerd adres is bezorgd, wat dus wel zo is geweest. Slechte service!!

sephora30

Re: Geen service bij Aalsmeer's Bloemenhuis

Ongelezen bericht door sephora30 »

Er is die maandag erop alsnog een nieuwe bos bezorgd dus zo slecht vind ik de service niet.
Misschien hebben je ouders om een of andere reden de bel niet gehoord.

aerox

Ongelezen bericht door aerox »

Nou, nou het is wel echt nodig om dit bedrijf online aan de schandpaal te nagelen zeg!! Wat een slechte service en wat erg dat uw ouders of zij een fout hebben gemaakt en niet op hun blote knieen om uw vergiffenis vragen.

Suzanne 326

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Geen service betekent dat er niet wordt gereageerd op telefoontjes/mailtjes en dat er niks aan wordt gedaan. De bloemen worden 2 dagen later bezorgt, chapeau voor de ondernemer daar deze 2x bloemen heeft geleverd.

U behoort kennelijk tot de hele kleine groep mensen die nooit fouten maakt.

Brainless

Ongelezen bericht door Brainless »

Ze horen de bloemen persoonlijk te overhandigen en mogen deze niet zomaar naast de deur zetten.

Daarnaast kan het heel vervelend zijn als bloemen verkeerd/ te laat bezorgt worden.

bosse bol

Ongelezen bericht door bosse bol »

En weer wordt er een fout goedgepraat onder het mom
van U maakt zelf zeker geen fouten.Wat een gelu l is dat toch.
Als ik bij Fleurop iets bestel verwacht ik dat het afgeleverd
wordt en niet voor de deur neergezet wordt.De feestgangers hebben
dus op de datum niets ontvangen en wat krijg je dan,praatjes van ze
zijn ons zeker vergeten wat dus niet zo is.Kan dus onnodige ruzie
uit ontstaan.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Ben het helemaal eens met bosse bol. Zwannetje had voor die speciale dag een boeket voor haar ouders besteld, betaald en te laten bezorgen op die speciale dag. Dat de ouders op deze dag thuis zouden zijn weet zij als dochter het beste. Ik vind het gemakkelijk praten van: nou en, ze hebben toch maandag een ander bloemetje gekregen, wat zeur je. En waarom excuses maken. Omdat het een speciale dag was en zij zich natuurlijk ook verheugde om het boeket te zien met het bijbehorende kaartje. Dat boeket had dus nooit voor de deur gezet mogen worden, komen ze nog maar eens terug. Heb het laatst zelf meegemaakt, het was de sterfdag van mijn man en iemand was zo lief geweest om met een bloemetje hem te gedenken. Ik was er niet, 's-middags ging de bel en daar stond de bezorger. Vertelde dat hij die ochtend al langs was geweest en het wederom probeerde. Dat is dus (dit gelezen hebbend): klasse.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Als men een bloemetje besteld en dat wil laten bezorgen op een bepaalde dag
dan moet dat ook gebeuren !
En niet naar het weekend pas of een dag later.

Heb ooit een bloemetje via Fleurop besteld voor het buitenland wat ook bezorgd
moest worden op een bepaalde dag, is ook gebeurd.......
Wat die persoon niet wist dat wij die dag zouden aankomen (was verassing), toen ik
daar kwam en ik zag wat voor een bloemetje bezorgd was......SCHANDALIG !
Had een bloemetje besteld ter waarde van 35 euro en dan kwamen er nog de extra kosten
bij ivm buitenland enzo, geen probleem.
Maar wat men voor die 35 euro kreeg, heb een foto er van gemaakt en later bij Fleurop gemeld dat
dit toch wel echt schandalig was en dat voor dat geld.
Nooit wat van gehoord.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Lijkt me duidelijk dat het niet zo is gegaan zoals het hoort, waar het om gaat is het woordje service in de titel.

Er is een fout gemaakt en dat is opgelost door alsnog een boeket te bezorgen. Waarschijnlijk had ts ook wel haar geld terug gekregen als zij daar niet mee akkoord was gegaan (wat ik me heel goed kan voorstellen).

Er is dus wel degelijk service verleend.

Brainless

Ongelezen bericht door Brainless »

sephora30 schreef:Lijkt me duidelijk dat het niet zo is gegaan zoals het hoort, waar het om gaat is het woordje service in de titel.

Er is een fout gemaakt en dat is opgelost door alsnog een boeket te bezorgen. Waarschijnlijk had ts ook wel haar geld terug gekregen als zij daar niet mee akkoord was gegaan (wat ik me heel goed kan voorstellen).

Er is dus wel degelijk service verleend.
Zoals ik het lees, hebben ze zonder overleg of mededeling alsnog maandag geleverd.

Gesloten