Vandaag heb ik een van de genantste winkelmomenten in mijn leven gehad.
Ik voelde me al dagen niet lekker, maar dacht dat het wel ging om mezelf naar de AH te slepen. Ik heb een zelf-scan apparaat en een mandje gepakt en ben door de winkel gesjokt. Echt lekker ging het niet, maar ach ik zou het wel halen tot thuis dacht ik. Netjes als altijd scande ik al mijn boodschappen, tenminste dat dacht ik.
Toen ik bij de zelf-afreken zuilen kwam kreeg ik een periodieke controle. Nou ja, dan kijken ze toch eventjes. Bleek dat ik een product niet had gescand!! Eerst dacht ik nog dat ik perongeluk niet de 35% korting sticker had gescand maar de gewone streepjescode. Bij de balie bleek dat ik het product überhaupt niet had gescand. Ziek als ik was, was ik niet eens in staat om mijn excuus of wat dan ook aan te bieden. Ze zei helemaal niets, liet mij gewoon de boodschappen afrekenen en ik kon gaan.
Bij de servicebalie wilde ik nog even wat kopen, maar dat ging helemaal mis.... ik kon haast niet meer blijven staan en klapte dubbel van de buikpijn. Ze hebben mijn boodschapjes ingepakt en me mee naar achteren genomen. Daar kreeg ik heel netjes een bekertje water en een paracetamol. Ze waren erg aardig en bezorgd. Toen ik me weer wat beter voelde bood ik mijn excuus aan voor het feit dat ik vergeten was n boodschap te scannen. Ik kreeg te horen: "Nou mevrouw dat kan gebeuren. Zorgt u eerst maar eens dat u zich wat beter gaat voelen".
Ik ben echt blij dat ze me zo netjes hebben behandeld. Nog nóóit heb ik iets gestolen en met een beetje pech had ik vandaag door een suffe vergissing wel echt een probleem kunnen hebben!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |