Momenteel ondervind ik problemen met een niet goed verwerkte retour via een online bestelling bij h&m.
Na wat speurwerk op socialmedia op hun eigen facebookpagina zie ik een hele waslijst aan klachten staan van andere gedupeerde mensen.
De klantenservice is onbereikbaar altijd een wachttijd van 30 minuten en mails worden niet tot een enkele keer beantwoord.
Sommige mensen zijn al ruim 3 maanden bezig met de hm tot op heden zijn ze nog niet geholpen.
Hm is natuurlijk een groot en zeer bekend bedrijf ..ik heb nooit eerder klachten ondervonden.
Maar dit probleem samen met alle andere klachten die ik lees(veelal dezelfde over teruggaves van retouren en onbereikbaarheid)word ik argwanend en vind ik dit niet kunnen voor zo'n grote bekende winkelketen.
Ik weet zeker dat ik namens veel meer gedupeerde spreek die nu in hetzelfde schuitje zitten.
misschien nog meer gedupeerde hier?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] H&M verwerkt retour niet goed
H&M verwerkt retour niet goed
Laatst gewijzigd door Chanisse op 28 apr 2017 19:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: H&M verwerkt retour niet goed
Voordat we over gedupeerden gaan spreken, wanneer is de bestelling gedaan en wanneer is er geretourneerd?
Voordat we over gedupeerden gaan spreken, wanneer is de bestelling gedaan en wanneer is er geretourneerd?
de bestelling is gedaan in maart en eind maart retour gedaan.
ik heb 3 x gemaild en gebeld meerdere malen maar altijd een wachttijd van 30 minuten.
aangezien op klacht.nl de facebookpagina van h&m vele boze reakties staan (zelfs op reclame artikelen worden boze reakties gedaan van gedupeerde)kijk maar.
ik vind dit niet kunnen voor een bekend bedrijf als h&m...het regent klachten!
ik heb 3 x gemaild en gebeld meerdere malen maar altijd een wachttijd van 30 minuten.
aangezien op klacht.nl de facebookpagina van h&m vele boze reakties staan (zelfs op reclame artikelen worden boze reakties gedaan van gedupeerde)kijk maar.
ik vind dit niet kunnen voor een bekend bedrijf als h&m...het regent klachten!
op internet krijg je vaak kortingen
die je in de winkel niet ontvang.
die je in de winkel niet ontvang.
Waarom wel?breien schreef:Waarom bent u voor uw aankoop niet naar een gewone stenen H&M gegaan?
Inderdaad. Rare en irrelevante vraag.Jetsertje schreef:Waarom wel?breien schreef:Waarom bent u voor uw aankoop niet naar een gewone stenen H&M gegaan?
H&M is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg; daar kun je bij problemen ook aankloppen. Zie ook uitzending van Kassa van 29 april, die hebben specifiek aan de problemen bij H&M aandacht besteed.
En voor diegene met de niet relevante vraag: waarom niet naar stenen H&M?
Wat te denken van: geen H&M in de buurt; geen tijd; door ziekte of handicap daar niet toe in staat; gewenste artikel in filiaal niet beschikbaar of juiste kleur of maat niet...etc....etc....
Hoop voor de vraagsteller dat het alsnog snel in orde komt! Succes en sterkte ermee!
En voor diegene met de niet relevante vraag: waarom niet naar stenen H&M?
Wat te denken van: geen H&M in de buurt; geen tijd; door ziekte of handicap daar niet toe in staat; gewenste artikel in filiaal niet beschikbaar of juiste kleur of maat niet...etc....etc....
Hoop voor de vraagsteller dat het alsnog snel in orde komt! Succes en sterkte ermee!