LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] H&M verwerkt retour niet goed

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Chanisse
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 apr 2017 15:21

H&M verwerkt retour niet goed

Ongelezen bericht door Chanisse »

Momenteel ondervind ik problemen met een niet goed verwerkte retour via een online bestelling bij h&m.
Na wat speurwerk op socialmedia op hun eigen facebookpagina zie ik een hele waslijst aan klachten staan van andere gedupeerde mensen.
De klantenservice is onbereikbaar altijd een wachttijd van 30 minuten en mails worden niet tot een enkele keer beantwoord.
Sommige mensen zijn al ruim 3 maanden bezig met de hm tot op heden zijn ze nog niet geholpen.
Hm is natuurlijk een groot en zeer bekend bedrijf ..ik heb nooit eerder klachten ondervonden.
Maar dit probleem samen met alle andere klachten die ik lees(veelal dezelfde over teruggaves van retouren en onbereikbaarheid)word ik argwanend en vind ik dit niet kunnen voor zo'n grote bekende winkelketen.
Ik weet zeker dat ik namens veel meer gedupeerde spreek die nu in hetzelfde schuitje zitten.
misschien nog meer gedupeerde hier?
Laatst gewijzigd door Chanisse op 28 apr 2017 19:22, 2 keer totaal gewijzigd.

mh73

Re: H&M verwerkt retour niet goed

Ongelezen bericht door mh73 »

Voordat we over gedupeerden gaan spreken, wanneer is de bestelling gedaan en wanneer is er geretourneerd?

mh73

Re: H&M verwerkt retour niet goed

Ongelezen bericht door mh73 »

Voordat we over gedupeerden gaan spreken, wanneer is de bestelling gedaan en wanneer is er geretourneerd?

Chanisse
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 apr 2017 15:21

Re: H&M verwerkt retour niet goed

Ongelezen bericht door Chanisse »

de bestelling is gedaan in maart en eind maart retour gedaan.
ik heb 3 x gemaild en gebeld meerdere malen maar altijd een wachttijd van 30 minuten.
aangezien op klacht.nl de facebookpagina van h&m vele boze reakties staan (zelfs op reclame artikelen worden boze reakties gedaan van gedupeerde)kijk maar.
ik vind dit niet kunnen voor een bekend bedrijf als h&m...het regent klachten!

Chanisse
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 apr 2017 15:21

Re: H&M verwerkt retour niet goed

Ongelezen bericht door Chanisse »

op internet krijg je vaak kortingen
die je in de winkel niet ontvang.

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: H&M verwerkt retour niet goed

Ongelezen bericht door Jetsertje »

breien schreef:Waarom bent u voor uw aankoop niet naar een gewone stenen H&M gegaan?
Waarom wel?

Moneyman
Berichten: 31924
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: H&M verwerkt retour niet goed

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jetsertje schreef:
breien schreef:Waarom bent u voor uw aankoop niet naar een gewone stenen H&M gegaan?
Waarom wel?
Inderdaad. Rare en irrelevante vraag.

Elgje
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2014 18:40

Re: H&M verwerkt retour niet goed

Ongelezen bericht door Elgje »

H&M is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg; daar kun je bij problemen ook aankloppen. Zie ook uitzending van Kassa van 29 april, die hebben specifiek aan de problemen bij H&M aandacht besteed.
En voor diegene met de niet relevante vraag: waarom niet naar stenen H&M?
Wat te denken van: geen H&M in de buurt; geen tijd; door ziekte of handicap daar niet toe in staat; gewenste artikel in filiaal niet beschikbaar of juiste kleur of maat niet...etc....etc....
Hoop voor de vraagsteller dat het alsnog snel in orde komt! Succes en sterkte ermee!

Gesloten