LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heeft iemand ervaring met online wijn kopen?
Heeft iemand ervaring met online wijn kopen?
Hallo!
Ik koop al jaren mijn wijn (meestal lekkere CHardonnay ) bij onze plaatselijke slijter maar ik heb mijn voorste kruisband gescheurd waardoor ik onmogelijk met dozen wijn kan sjouwen. Nou zag ik op de site van Villa Wijn dat je daar ook lekker witte wijn online kan bestellen. Veel wijnen die ik normaal bij mijn slijter koop verkopen zij ook tegen soms nog een lager tarief. Zij bezorgen het dan bij je thuis. Ik heb alleen nog geen ervaring met het online bestellen van wijn. Heeft iemand daar ervaring mee? Worden de wijnen wel goed verpakt? Zou toch zonde zijn als ze allemaal kapot bezorgd worden.
Ik koop al jaren mijn wijn (meestal lekkere CHardonnay ) bij onze plaatselijke slijter maar ik heb mijn voorste kruisband gescheurd waardoor ik onmogelijk met dozen wijn kan sjouwen. Nou zag ik op de site van Villa Wijn dat je daar ook lekker witte wijn online kan bestellen. Veel wijnen die ik normaal bij mijn slijter koop verkopen zij ook tegen soms nog een lager tarief. Zij bezorgen het dan bij je thuis. Ik heb alleen nog geen ervaring met het online bestellen van wijn. Heeft iemand daar ervaring mee? Worden de wijnen wel goed verpakt? Zou toch zonde zijn als ze allemaal kapot bezorgd worden.
Re: Heeft iemand ervaring met online wijn kopen?
Jahoor, dat doen wij wel eens, maar dan bij een andere webshop. Die webshop verpakt ze gewoon netjes in de originele wijndozen, en als die in een vrachtwagen en/of zeecontainer vanuit het land van productie naar Nederland kunnen komen, is die verpakking ook veilig op het laatste stukje naar je huis.Petervdw schreef:Hallo!