LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hema beoordeling wassen neus

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
klaas11
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 mar 2010 18:30

Hema beoordeling wassen neus

Ongelezen bericht door klaas11 »

Kreeg het verzoek van de Hema om een beoordeling te schrijven over het door mij via internet bestelde gebak kreeg vervolgens een afwijzing van de beoordeling vanwege de huisregels na doorlezing van deze regels kwam ik er niet achter waarom deze beoordeling werd afgewezen.

Had de opmerking dat het gebak wel goed was maar dat ik in de winkel een andere prijs moest betalen dan via het internet overeeen gekomen (duurder), aangezien het gebak voor mijn verjaardag was en op zo'n kort termijn geen ander gebak kon regelen maar akkoord ben gegaan.

Vandaar dus mijn mening dat de beoordelingen van de Hema een wassen neus is en ze de "slechte"
beoordelingen weigeren.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hema beoordeling wassen neus

Ongelezen bericht door berndv »

Snap het in zekere zin wel. U wordt gevraagd het gebak te beoordelen, en u heeft het over dat de prijs in de winkel anders was dan overeengekomen via internet. Maar het gebak was prima.

Daarmee beoordeelt u niets, u heeft een klacht over de afhandeling van de betaling in de winkel(welke naar mijn mening opgelost dient te worden), maar dit zegt niets over de kwaliteit van het gebak, waar de beoordeling voor bedoelt was.

Zelfde was als u er bij zou melden dat de rij bij de kassa erg lang was, er geen parkeerplaats dichtbij, de verwarming wel erg hoog stond en er een paar kapotte tl buizen waren.

klaas11
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 mar 2010 18:30

Re: Hema beoordeling wassen neus

Ongelezen bericht door klaas11 »

Niet helemaal waar in de beoordeling staat ook aangegeven de prijs/kwaliteit verhouding die vond ik via internet goed als je vervolgens in de winkel meer moet betalen vind ik de prijs kwaliteit niet goed an had ik liever langs de bakker om de hoek gegaan was nu meer geld/tijd kwijt.

Dit had ik ook bij de beoordeling ingevuld.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hema beoordeling wassen neus

Ongelezen bericht door berndv »

klaas11 schreef:Niet helemaal waar in de beoordeling staat ook aangegeven de prijs/kwaliteit verhouding die vond ik via internet goed als je vervolgens in de winkel meer moet betalen vind ik de prijs kwaliteit niet goed an had ik liever langs de bakker om de hoek gegaan was nu meer geld/tijd kwijt.

Dit had ik ook bij de beoordeling ingevuld.
Dan nog heeft u een geschil over de afgesproken prijs, welke naar mijn idee opgelost dient te worden. En niet door een negatieve beoordeling te geven. Ik vind het geschil in de prijzen belangrijker dan het verwijderen van een review.

klaas11
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 mar 2010 18:30

Re: Hema beoordeling wassen neus

Ongelezen bericht door klaas11 »

Waar lees jij dat ik een negatieve beoordeling over het gebak heb gegeven vond alleen de prijs/kwaliteit in de winkel niet in verhouding staan wat ik vervolgens ook op het formulier van de Hema heb aangegeven.

Hema stuurt zelf een invulformulier waarop de kan aangeven of je de prijs/kwaliteit met elkaar in verhouding vind staan via internet vond ik dit als je vervolgens in de winkel een hogere prijs moet betalen vind ik de prijs/kwaliteit niet in verhouding staan en dit heb ik dus aangegeven.

Voor de prijs die ik nu bij de Hema heb betaald haal ik het ook bij de bakker met in mijn ogen toch betere kwaliteit.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hema beoordeling wassen neus

Ongelezen bericht door berndv »

Herstel in dat geval. U heeft u negatief uitgelaten in een beoordeling.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Hema beoordeling wassen neus

Ongelezen bericht door sjohie »

Tsja, er zijn ook mensen die op iens een restaurant een 2 geven, enkel omdat de bediening om 7 uur 's avonds even vergat om de jas aan te nemen. Dat soort "beoordelingen" zijn natuurlijk nietszeggend, en zullen door de Hema ook middels die voorwaarden wel ondervangen willen worden.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hema beoordeling wassen neus

Ongelezen bericht door berndv »

sjohie schreef:Tsja, er zijn ook mensen die op iens een restaurant een 2 geven, enkel omdat de bediening om 7 uur 's avonds even vergat om de jas aan te nemen. Dat soort "beoordelingen" zijn natuurlijk nietszeggend, en zullen door de Hema ook middels die voorwaarden wel ondervangen willen worden.
Klopt. Daarnaast vind ik wel dat TS gewoon een terechte klacht heeft over de prijsvoering. Als ik waar dan ook via internet bestel en daarbij een prijs bij aflevering afspreek, dan dient die ook nagekomen te worden.

Vind het wel raar dat TS zichzelf druk maakt om een verwijderde beoordeling, maar wel gewoon in de winkel meer gaat betalen dan afgesproken, en hier verder zijn recht niet wil halen. Terwijl hij zich wel volledig gaat verdiepen in de huisregels van de beoordeling.

klaas11
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 mar 2010 18:30

Re: Hema beoordeling wassen neus

Ongelezen bericht door klaas11 »

Beprijpend lezen te moeilijk, de Hema geeft op hun eigen formulier aan dat ze een beoordeling willen over de prijs/kwaliteit vervolgens geef je dat en vervolgens wijst de Hema dit af verwijzend naar de huisregels waarin ik dit niet kan vinden.

Als ze alleen een beoordeling over het gebak willen moet je dus niet op een formulier gaan vragen hoe je de prijs/kwaliteit vind.

Vind het ook een waarschuwing richting eventuele bestellers via het internet dat de prijs dus kan veranderen m.b.t. internet en de prijzen in de winkel., wat ik vreemd vind en nog nooit eerder hebt meegemaakt met mijn internetaankopen.

klaas11
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 mar 2010 18:30

Re: Hema beoordeling wassen neus

Ongelezen bericht door klaas11 »

Wie is TS en wie zegt dat ik niet met de Hema in gesprek ben over het teveel betaalde, alleen de beoordeling kwam er tussen door fietsen en heb dit gewoon zoals de Hema dit wilde ingevuld.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Hema beoordeling wassen neus

Ongelezen bericht door sjohie »

klaas11 schreef:Wie is TS en wie zegt dat ik niet met de Hema in gesprek ben over het teveel betaalde, alleen de beoordeling kwam er tussen door fietsen en heb dit gewoon zoals de Hema dit wilde ingevuld.
TS staat voor Topic Starter, jijzelf dus.. :wink:

klaas11
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 mar 2010 18:30

Re: Hema beoordeling wassen neus

Ongelezen bericht door klaas11 »

Mijn dank is groot.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Hema beoordeling wassen neus

Ongelezen bericht door tenormin »

klaas11 schreef:Mijn dank is groot.
Dat had je dan op de HEMA beoordeling moeten schrijven; was het wel geplaatst :lol: .

Gesloten