Ik heb een probleem met mijn bank die ik heb aangeschaft bij seats en sofa's, inmiddels heb ik via klacht.nl een klacht gemaakt en zal deze hier plaatsen dan is ook meteen duidelijk waar het over gaat.
Hoe moet ik verder?, ik heb gebeld naar mijn verzekering maar ben helaas niet rechtsbijstand verzekerd maar heb het gevoel dat ik toch echt in mijn recht sta.
weken geleden heb ik heel de dag uitgekeken naar radar tv naar de rubriek over seats en sofa's maar helaas ging het alleen om de financiën en niet de kwaliteit of klantenondersteuning maar misschien is dat een idee om dat alsnog te doen.
------------------------------------------------
Mijn Klacht
Goedendag
Wij hebben op 15 7 13 een bankstel aangeschaft bij seats en sofas twv met de korting eraf 3300 euro.
Er is afgesproken en dat heeft de verkoper ook op de koopovereenkomst geschreven dat het eiland moet worden doorgestofferd met cat? leder.
Er is afgesproken dat de hele bank met uitzondering van de achterkant en zijkant van echt leder zou zijn vandaar ook de aanvulling op de bon.
Een aantal weken geleden viel mij op dat het eiland scheuren tussen de kussens in zitten en het zogenaamde leder loslaat.
Naar mijn inziens is dit geen leder en is dus seats en sofas in gebreken gebleven.
Uiteraard heb ik contact opgenomen met seats en sofas en zou binnen 10 werkdagen een bericht terug krijgen wat niet gebeurd is, nadat ik vorige week heb gebeld zou ik binnen een dag iets horen wat uiteraard ook niet gebeurd is.
Ik heb net het filiaal in uden gesproken en deze geeft aan niets te kunnen doen aangezien de bank uit de 2 jarige garantie is, maar seats en sofas is in gebreken gebleven en dat ik dat nu pas zie doet niets af aan de garantie aangezien het vanaf dag 1 dus al niet goed is geweest blijkt achteraf.
Dus dit heeft ook niets met een garantieprocedure te maken maar daar is seats en sofas het niet mee eens.
En een product waarvan je uit mag gaan dat het langer dan 2 jaar mee gaat wat in dit geval is heeft ook langer garantie, het is geen bank van 500 euro.
De medewerker zei dat ze niets voor mij kunnen doen, nadat ik aangaf dat ik ook nog steeds een antwoord verwacht op mijn mail werd mij medegedeeld dat dat hetzelfde antwoord ging krijgen dan dat de medewerker mij al medegedeeld had.
Iets waar ik het niet mee eens ben en heb toch gevraagd om een antwoord.
Uiteraard ga ik dit niet afwachten aangezien ze duidelijk zijn met hun verhaal, geen garantie en kunnen niets doen voor u.
Ik hoop dat we er op deze manier uit gaan komen anders zal ik de koop ontbinden.
Gewenste Oplossing
Ik ben tevreden als binnen een redelijke termijn de bank in zijn geheel onderzocht word of deze volledig uit echt leder bestaat en deze binnen een redelijke termijn afgehaald en gerepareerd word, kan en gebeurd dit niet netjes en binnen een redelijke termijn dan wil ik de koop ontbinden en de bank retour laten gaan.
-------------------------------------------------
![Afbeelding](https://s30.postimg.org/aagqzmie5/20170220_233957.jpg)
![Afbeelding](https://s30.postimg.org/abqot1k7x/20170220_234000.jpg)
![Afbeelding](https://s30.postimg.org/wc719o2vx/20170220_234011.jpg)