LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hornbach weigert levering en/of terugbetaling?
Hornbach weigert levering en/of terugbetaling?
Hallo,
Op 2 juli heb ik 8 tuinschermen besteld van 12 euro per stuk en 40 euro verzendkosten. Behoorlijk bedrag als je net gescheiden bent met kindje en uitkering. Maar nodig voor de veiligheid van me zoontje van 1 jaar.
Bij de eerste bestelling hebben ze 2 pakketten verstuurd. Dus 2x 4 tuinschermen. Van 1 pakket was de voorste beschadigd dus niet aangenomen. 1,5 later keert er 1tje terug dus mis ik er 3. Vervolgens wordt er geen actie ondernomen en wacht ik nog steeds...
In een mail wordt mij gedwongen geduld te hebben. In de andere mail zeggen ze dat ik mijn geld terug zou moeten hebben.
Ieder geval staat klantservice gerichtheid op een laag pitje bij de hornbach.
Wat te doen?
Op 2 juli heb ik 8 tuinschermen besteld van 12 euro per stuk en 40 euro verzendkosten. Behoorlijk bedrag als je net gescheiden bent met kindje en uitkering. Maar nodig voor de veiligheid van me zoontje van 1 jaar.
Bij de eerste bestelling hebben ze 2 pakketten verstuurd. Dus 2x 4 tuinschermen. Van 1 pakket was de voorste beschadigd dus niet aangenomen. 1,5 later keert er 1tje terug dus mis ik er 3. Vervolgens wordt er geen actie ondernomen en wacht ik nog steeds...
In een mail wordt mij gedwongen geduld te hebben. In de andere mail zeggen ze dat ik mijn geld terug zou moeten hebben.
Ieder geval staat klantservice gerichtheid op een laag pitje bij de hornbach.
Wat te doen?
Re: Hornbach weigert levering en/of terugbetaling?
Ik heb goede ervaringen met Hornbach. Ze zijn erg soepel.
Je kan een e-mail sturen met de boodschap dat je jouw geld binnen 14 dagen wilt en dat ze anders in verzuim zijn.
Je kan een e-mail sturen met de boodschap dat je jouw geld binnen 14 dagen wilt en dat ze anders in verzuim zijn.
Geld terug is elders duurder kopen en extra bezorgkosten!
Daarom kapotte nu voor goede leveren en vragen hoe de levertijd is?
Ze moeten het wel in voorraad hebben en staan ze nog online of in de bouwmarkt?
En als je pak van 4 retour stuurde voor 1 kapotte, ik zou deze open en de 4 goede + 3 nemen en plaatsen en de foute laten naleveren....
Niet hele pak terug en wachten op 4 nieuwe.... of eerst bellen wat te doen.
Wel is het vakantie tijd en bepaalde fabrieken hebben dan vakantie en dan kan geen enkele bouwmarkt meer leveren......
Dat weet je deze maanden.
Daarom kapotte nu voor goede leveren en vragen hoe de levertijd is?
Ze moeten het wel in voorraad hebben en staan ze nog online of in de bouwmarkt?
En als je pak van 4 retour stuurde voor 1 kapotte, ik zou deze open en de 4 goede + 3 nemen en plaatsen en de foute laten naleveren....
Niet hele pak terug en wachten op 4 nieuwe.... of eerst bellen wat te doen.
Wel is het vakantie tijd en bepaalde fabrieken hebben dan vakantie en dan kan geen enkele bouwmarkt meer leveren......
Dat weet je deze maanden.
Nee dat weet ik niet, nu wel. Nou ik heb mail verkeer gehad met echt leugens erin!!
Ik heb namelijk gebelt en ik wil nu gewoon mn geld terug tsja ook principe kwestie want ik zou nooit tegen een klant zeggen en nu geduld, afgesproken. En vervolgens zeggen dat de betaling binnen moet zijn en aan de telefoon horen dat deze nog helemaal niet verwerkt is.
Ik heb namelijk gebelt en ik wil nu gewoon mn geld terug tsja ook principe kwestie want ik zou nooit tegen een klant zeggen en nu geduld, afgesproken. En vervolgens zeggen dat de betaling binnen moet zijn en aan de telefoon horen dat deze nog helemaal niet verwerkt is.
Geld terug en wat doe je met de 4 wel geleverde goede panelen?
Ik zou gewoon eisen dat ze op tijd en zonder extra kosten leveren...
Je mag ze ook mailen, even een link naar dit forum en topic en laat hun kant van het verhaal hier maar plaatsen.
Het zou mijn niet verbazen als er een leuke oplossing komt als ze lezen wat er fout gaat.....
Ik zou gewoon eisen dat ze op tijd en zonder extra kosten leveren...
Je mag ze ook mailen, even een link naar dit forum en topic en laat hun kant van het verhaal hier maar plaatsen.
Het zou mijn niet verbazen als er een leuke oplossing komt als ze lezen wat er fout gaat.....
Rolletje touw van een meter of 10 doet wonderenBehoorlijk bedrag als je net gescheiden bent met kindje en uitkering. Maar nodig voor de veiligheid van me zoontje van 1 jaar.
Overigens :
Het kan me niet schelen hoe mijn verhaal volgens de Nederlandse taal eruit ziet.
Elk mensch mag zit ergeren en zoo zie ik dadtt.....
Verder is in Duitse taal antwoorden ook toegestaan wegens deze Bouwmarkt.
Maar wat als je geld terug kreeg voor de 4 niet geleverde en hoe maak je dan je tuin dicht?
Geld terug lost niets op, je moet gewoon 8 schutting delen onbeschadigd krijgen!
Elk mensch mag zit ergeren en zoo zie ik dadtt.....
Verder is in Duitse taal antwoorden ook toegestaan wegens deze Bouwmarkt.
Maar wat als je geld terug kreeg voor de 4 niet geleverde en hoe maak je dan je tuin dicht?
Geld terug lost niets op, je moet gewoon 8 schutting delen onbeschadigd krijgen!
Het was ook geen reactie op jouw verhaal maar van TS. Je bent helaas niet altijd het centrum van dit universum.Het kan me niet schelen hoe mijn verhaal volgens de Nederlandse taal eruit ziet.