Hutsen.nl schuift verantwoordelijkheid af
-
Re: Hutsen.nl schuift verantwoordelijkheid af
Niet iedere malafide dropshitter is foutloos in zijn (haar/hen/x) frauduleus handelen. Maar verder eens met je betoog.
Dan zal het ook wel het verkeerde adres zijnJ. Deltoer schreef: ↑17 aug 2023 08:52Ja, het adres van de dropshitter die doodleuk zegt: verkeerde adres.
Kan je aangeven namens welke organisatie Klara rekeningen en aanmaningen stuurt? Is dat namens een organisatie in China of is er wel degelijk een Nederlandse juridische entiteit die geld claimt?Roboos schreef: ↑16 aug 2023 16:46Ook ik heb retour gestuurd naar Adres in Den Haag waar hutsen zit volgens hun website.
Ik mocht volgens hen alleen naar China retour zenden,maar dat kost mij 65 euro ! Meer dan de waarde van het incomplete artikel.
Krijg steeds melding dat ze het niet hebben ontvangen omdat het niet naar het juiste adres is gestuurd. Ik heb daarvan bewijs van DHL dat ze het wel degelijk hebben ontvangen.Ik heb achteraf betalen aangegeven,en nu is KLARA mij rekeningen en aanmaningen aan het sturen.Ik heb het ze tig keren uitgelegd en ja ze gaan het bij hoge uitzondering uitzoeken. Ik ga tot het einde om ze van hun ongelijk te overtuigen.Ik hoop hier niet alleen te staan,wie helpt daarbij??? Ik heb tv programma RADAR ook een bericht gestuurd. Nu maar weer afwachten
Verder vroeg ik me af of Klara ook verwijst naar Chinees recht of verwijzen ze naar Nederlands incasso recht? Dit omdat hutsen.nl zelf claimt dat Chinees recht op haar overeenkomsten van toepassing is.
Zou het niet Klarna zijn?