LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IT's oplichterij

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Fuzzy95
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2009 13:20

IT's oplichterij

Ongelezen bericht door Fuzzy95 »

Heb op 19 December mij over laten halen om een TV en home cinema te reserveren/kopen bij IT's, met 6 mdn rente-vrij aflossing. Getekend voor Laser Card aanmelding, maar kreeg verder geen papieren in handen, nog de apparatuur. Na wat verder over nagedacht te hebben en een beetje meer orientatie via internet, ging ik de volgende dag terug om de koop te cancellen en gaf aan bereid te zijn de €15.00 adminkosten voor Laser Card alsnog te betalen. Tot mijn schrik wordt mij verteld dat cancellen kon alleen indien ik 10% van de aankoopbedrag zal betalen. Toen ik vroeg waar dat dan geschreven staat wordt gezegd 'nergens' maar dat willen ze.
Ik heb vervolgens op 22 december Laser Cards gebeld die wist mij te vertelen dat het geen enkele probleem was om de inmiddels goedgekeurd lening op te zeggen, maar dit moest wel door IT's gebeuren. IT's hoofdkantoor gebeld waar klantenservice medewerker ook verifierde nog nooit gehoord te hebben van de 10% en dat ik een email moest sturen naar hun consumentenbelangen. Inmiddels 5 mails gestuurd; iedere keer wordt mij verteld dat regionale/rayon manager is in bezit van mijn mails en zal kontact met mij opnemen binnen 3 dagen. Inmiddels 7 januari en nog steeds niets vernomen.

marieke2407

Re: IT's oplichterij

Ongelezen bericht door marieke2407 »

hoi

zo en zo noemen wij altijd it's ****'s.
er staat bv altijd een aanbieding,nu was 200 nu 159...ja hoor heel veel trappen erin...
nou woon ik hier al heel mijn leven en ken die gasten dus al lang plus het feit dat ik zelf jaren in een winkel heb gewerkt dus weet de praktijken om te lokken,dan zeg ik altijd is die 159 nou de werkelijke prijs?en dan gaan ze kijken nou ja eigenlijk niet,maar u mag hem wel hebben voor 159...laaienlichters...
vorige keer stond ik bij de mediamarkt...ik zag iets was 24,95...ik sta bij shits.....39,95.ja ben gekke beppie...dus die verkoper komt,hij zegt kan ik je helpen,nou ja ik sta naar dat ding te kijken maar bij mediamarkt is ie dat en dat..oh ik ga ff kijken wat ik voor je kan doen..komt ie kan niet lager gaan als 23,95....
WAT VERDIENEND IE LAAIENLICHTERS EROP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan maken ze nog winst anders verkopen ze het niet simpel..zo hadden we het ook met een tv....het is net handje klap man tegenwoordig...

die zaak sla ik het liefs over,maar ja?soms lekker makkelijk,radio modern is het gewoon ,is ook online en prijstoppers..is allemaal het zelfde...

mvg marieke2407

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: IT's oplichterij

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

beste fuzzy

volgens mij ben je een beetje dizzy.

Je hebt namelijk 2 overeenkomsten gesloten.

1. een TV en home cinema set gekocht bij IT´s
2. een krediet bij lasercards

In principe staan deze zaken los van elkaar, behalve dan dat het geld van lasercard wordt gebruikt om de TV en home cinema set te betalen.

Als je het krediet cancelt betekent het nog niet dat je de apparatuur niet hoeft te af te nemen, je dient dan alleen alles bij aankoop in 1 termijn te betalen.

Normaal geldt koop=koop en kun je niet gemakkelijk onder je aankoop bij IT´s uit

ANNE123
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2009 21:17

Re: IT's oplichterij

Ongelezen bericht door ANNE123 »

Iets bestellen bij ITS pas op dat je wel het juiste artikel ontvangt want als je er na een bepaalde periode door toeval achter komt dat je een koelvrieskast van Miele met een bepaald typenummer heb bestelt en betaald maar een ander typenummer hebt ontvangen dan heb je gewoon pech volgens de consumentenafdeling van de firma ITS.
Laatst gewijzigd door ANNE123 op 12 apr 2009 19:46, 2 keer totaal gewijzigd.

VanTels
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 aug 2006 23:41

Re: IT's oplichterij

Ongelezen bericht door VanTels »

want als je er na een bepaalde periode
Hoe lang is een bepaalde periode? Is voor hun na een bepaalde tijd ook lastig te controleren of ze wel of niet bedonderd worden.

Ik neem aan dat u bij ontvangst niet zomaar getekend hebt voor een willekeurig ander produkt!

Heeft u nu wel garantie? U heeft namelijk geen bewijs van het type dat u heeft staan! Ik weet niet wat het verschil is tussen het model dat u heeft besteld en het model dat u geleverd is. Maar misschien toch verstandig in ieder geval een garantiebewijs te vragen met het type dat u nu heeft.

Gesloten