LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kan gesloten worden

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
G.Elst
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2010 15:21

kan gesloten worden

Ongelezen bericht door G.Elst »

kan gesloten worden
Laatst gewijzigd door G.Elst op 09 jul 2012 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: kan gesloten worden

Ongelezen bericht door tenormin »

Tja, dit is meer een advies/mededeling. Kunnen we niet zo veel mee.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: kan gesloten worden

Ongelezen bericht door VioletPrue »

G.Elst schreef:Ze hebben 13 juni matrassen gebracht van beter bed met een omruilgarantie van 30 dagen.
We zijn 18 juni terug naar het filiaal geweest omdat we elke dag met pijn uit bed komen. 27 juni kwam er een monteur.
Na overleg met monteur terug naar de winkel om andere matrassen.
Er gaat daar blijkbaar zoveel fout dat ze pas 18 juli de matrassen komen wisselen.
We zijn dan 5 weken verder en komen nog elke dag met veel pijn uit bed.
Wij gaan nooit meer naar beter bed, die naam is bij ons niet van toepassing.
Ik tel 3 weken tussen de monteur die aangaf dat er andere matrassen moeten komen en het moment van leveren.
Dat is niet gek, 3 weken.
Ook een beetje naar om hier met modder te gaan gooien, terwijl de nieuwe matrassen nog niet eens gebracht zijn.
Niet helemaal eerlijk vind ik dat.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: kan gesloten worden

Ongelezen bericht door tenormin »

vogels schreef:
tenormin schreef:Tja, dit is meer een advies/mededeling. Kunnen we niet zo veel mee.
Jij bedoel je of spreek je altijd namens anderen?
Nee hoor. Ik bedoel(t) dat niet.
Ik kan er weinig mee, zo goed?

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: kan gesloten worden

Ongelezen bericht door newmikey »

tenormin schreef:
vogels schreef: Jij bedoel je of spreek je altijd namens anderen?
Nee hoor. Ik bedoel(t) dat niet.
Ik kan er weinig mee, zo goed?
Ik kan er ook niet veel mee dus tenormin had a posteriori gelijk met zijn gebruik van het woordje "we" :mrgreen:

MAXIEM

Re: kan gesloten worden

Ongelezen bericht door MAXIEM »

G.Elst

Het is is inderdaad formeel gezien net niet meer binnen de gestelde tijd, maar zakelijk gezien hadden ze natuurlijk gewoon op 19 juni nieuwe matrassen ter beschikking moeten stellen. Een monteur heeft helemaal niets te maken met een omruilgarantie! Beter Bed komt hier gewoon de overeenkomst niet na en dat is biezonder laakbaar.

Maxiem.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: kan gesloten worden

Ongelezen bericht door ciske »

MAXIEM schreef:G.Elst

Het is is inderdaad formeel gezien net niet meer binnen de gestelde tijd, maar zakelijk gezien hadden ze natuurlijk gewoon op 19 juni nieuwe matrassen ter beschikking moeten stellen. Een monteur heeft helemaal niets te maken met een omruilgarantie! Beter Bed komt hier gewoon de overeenkomst niet na en dat is biezonder laakbaar.

Maxiem.

Laten ze blij zijn, dat er voor de rest niet moeilijk gedaan wordt en dat ze zonder toestanden kunnen ruilen.

Gesloten