LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kinderschoenen Yes Kids Bussum
-
Kinderschoenen Yes Kids Bussum
Ik heb in het voorjaar voor mijn zoontje bij Yes kids schoenen in Bussum schoenen gekocht voor 97,= euro Na 2,5 week waren de zolen doorgesleten. Ik ben uiteraard terug gegaan en kreeg het verhaal te horen dat het verkeerd gebruik van de schoenen was. Dit accepteerde ik niet (je verwacht toch wel wat kwaliteit voor een paar schoenen van 97,= euro) En heb de eigenaresse gevraagd of ze contact wilde opnemen met de leverancier (Redrags). Na veel tegensputteren zou ze dat toch doen. Na vele telefoontjes van mijn kant naar de schoenenwinkel kreeg ik na 4 weken te horen, dat ik toch nieuwe schoenen mocht komen uitzoeken. Ik blij !! Ik met m'n zoontje naar de winkel, maar de uitverkoop was al in volle gang en er waren geen schoenen meer in zijn maat. Dus ik wilde graag die 97,= euro terug want ik had immers ook de versleten schoenen moeten inleveren omdat deze opgestuurd moesten worden. Maar dat deed Yes kids dus niet, ze gaven geen geld terug. Ik kon wel een tegoed bon krijgen. Ik ben hier mee accoord gegaan. Laatst wilde ik dus voor het najaar een paar nieuwe schoenen daar gaan kopen met m'n tegoedbon......IS DE WINKEL WEG...... naar horen zeggen had de eigenaresse er geen zin meer in..... ze is er gewoon even mee opgehouden. Ze is dus niet failliet gegaan zegt men. Ik heb nog geprobeerd te bellen en heb haar een mail gestuurd, maar krijg geen respons. Waarschijnlijk ben ik dus gewoon die 97,= euro kwijt. Maar ik vraag me af of dit zomaar kan......zonder je klanten op de hoogte te brengen.....
-
Re: Kinderschoenen Yes Kids Bussum
Ik weet wel zeker dat winkels niet van alle mensen die ooit iets bij hen gekocht hebben (hun klanten) de persoonlijke gegevens hebben.
Het is dus niet eerlijk om te verwachten dat zij alle klanten aan gaat schrijven omdat zij de winkel sluit.
U zou een beroep kunnen doen op de coulance van de fabrikant (even een briefje schrijven), maar ik zou er niet te veel van verwachten.
Het is dus niet eerlijk om te verwachten dat zij alle klanten aan gaat schrijven omdat zij de winkel sluit.
U zou een beroep kunnen doen op de coulance van de fabrikant (even een briefje schrijven), maar ik zou er niet te veel van verwachten.