LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kinesiologieamersfoort.nl: verkeerd product, geen reactie

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Herma 0701

Kinesiologieamersfoort.nl: verkeerd product, geen reactie

Ongelezen bericht door Herma 0701 »

Op deze website wordt kleding en schoenen aangeboden. Als je wat besteld krijg je na lang wachten een ander goedkoop product toegestuurd.
Dit kun je niet retourneren, je mag wel opnieuw bestellen. Uiteindelijk krijg je geen contact meer met het bedrijf en ben je je geld kwijt.

Icasheb

Re: Kinesiologieamersfoort.nl: verkeerd product, geen reactie

Ongelezen bericht door Icasheb »

Kinesiologie is een alternatieve geneeswijze. Ik zie niet in wat dit met kleding e.d. heeft te maken, dus ik zou hier nooit iets bestellen. Hierbij had al een belletje moeten gaan rinkelen dat dit niet zuiver is.

Het tweede belletje wat had moeten gaan rinkelen was dat er geen KVK nummer op de website staat en ook geen fatsoenlijke contactinformatie.

Ik vrees dat je weinig kan doen helaas. Het geld hebben ze binnen en ze zijn onvindbaar. Daarmee is hun doel bereikt.

Klaas Jan

Re: Kinesiologieamersfoort.nl: verkeerd product, geen reactie

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo Herma, er zijn duizenden van dit soort malafide webshops, zie https://opgelicht.avrotros.nl/dossiers/item/9627/
Ik ben er ooit zelf ook een keer ingetrapt helaas...
Als u met een creditcard betaald hebt of met Pay Pal kunt u een beroep doen op de aankoopverzekering die hierbij hoort.
Ik heb m'n geld gelukkig van de cc maatschappij terugontvangen.
Succes.

Gesloten