Ik heb geen idee of dit onderwerp hier in het juiste subforum staat, maar ik hoop van wel.
Ik ben student en moet zeer binnenkort een kostuum aanschaffen. Ik ben fors aan de maat en ook vrij lang (2 meter). Zodoende zijn er in de reguliere winkel eigenlijk geen kostuums te vinden in mijn maat. Een ander loopt gewoon een reguliere winkel in, maar bij mij ligt dit wat lastiger.
Ik ben al geruime tijd opzoek naar een goede winkel waar ik voor een betaalbare prijs een goed kostuum aan kan schaffen in de maat 64, 66 of 68. In de reguliere winkels gaan de meeste maten maar tot maat 58 of 60. Ik ben wel enkele winkels tegengekomen tot nu toe, maar vaak zijn deze winkels dan fors aan de prijs blijkt dan. 500 euro voor een kostuum vind ik als student erg veel geld, en dat kan ik helaas ook niet missen. 200-300 euro vind ik echt wel een maximum voor een eerste pak.
Kortom, ik wilde u vragen of u misschien een goede winkel weet waar ik een pak kan aanschaffen in één van de bovengenoemde maten? (tussen maat 64 en 68) Dit mogen wat mij betreft ook webwinkels zijn, hoewel mijn voorkeur wel uitgaat naar een winkel waar een verkoper mij kant adviseren. Ik woon in de omgeving van Amsterdam, dat is ook wel goed om te weten. Een pakkenwinkel in Groningen kan ik dan ook helaas niet bezoeken
![Smile :)](./../images/smilies/icon_smile.gif)
Wellicht zijn hier mensen op het forum die ook weleens een pak kopen en zelf ook fors aan de maat zijn. Wellicht zijn er nog goede tips met adresjes.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
biggyman (Leo)