LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KRUIDVAT LENZEN
Re: KRUIDVAT LENZEN
Zelf heb ik maanden lang allerlei lenzen geprobeerd bij een gerenommeerd opticien/optometrist. Zachte, dag, week, multifocale, en van verschillende fabrikanten om uiteindelijk te komen in de harde lenzen series want deze waren het meest stabiel op mijn oog. Maanden professionele advies en controle en uiteindelijk een paar harde lenzen gekocht voor een prijs van €120 per stuk, ja, dit waren de beste voor mij maar ik wilde ook een keertje klaar mee zijn met dat heen en weer naar de opticien. Gelukkig is de levensduur van 2 à 3 jaren en hoe langer je ze draag hoe goedkoper het wordt ten opzicht van de zachte lenzen… Ondertussen ook een lens kwijt geraakt, zomaar gevallen, en ik moest dus €50 bijbetalen om en nieuw te krijgen onder garantie voorwaarden…Volgens de opticien/optometrist kan het lang duren voordat de ogen aan zo een harde lens wenen maar na een paar weken werden mijn ogen rood, erger en erger en ik bleef de lenzen ook maar voelen. Ben dus ermee gestopt zonder overleg met de opticien en zijn eindeloze uitleg en draag nu zachte (3 maanden) lenzen van de Kruidvat. Tot nog toe bevalt het prima. Ze zijn wat meer lastig om in te krijgen (erg grote diameter) maar dragen erg fijn en ik heb geen rode ogen meer. Over een paar maanden ga ik weer voor controle. Ik ben benieuwd naar wat de optometrist gaat zeggen…
-
Re: KRUIDVAT LENZEN
Misschien dat zachte lenzen dan geschikter voor je zijn.,
Ik heb ook vroeger harde paar dagen ingehad vond het niks,net of je steentje in je oog had...
Nou wat ie gaat zeggen,dat ze slecht zijn van kruidvat
kan ik nu al. Voorspellen
Ik heb ook vroeger harde paar dagen ingehad vond het niks,net of je steentje in je oog had...
Nou wat ie gaat zeggen,dat ze slecht zijn van kruidvat