LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwantum, waardeloze service!!

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Jacq83

Kwantum, waardeloze service!!

Ongelezen bericht door Jacq83 »

Half augustus had ik genoeg geld gespaard voor nieuwe gordijnen... Eindelijk die vieze zwarte ribstof gordijnen van de vorige eigenaar weg, dacht ik.
Omdat Kwantum goed bekend stond om hun prijs/kwaliteit en ruime keuze ben ik naar deze winkel gegaan.
Werd toen ook netjes geholpen en gordijnen daar besteld.
De levertijd zou drie weken zijn. Na bijna 5 weken werd ik gebeld dat ze klaar waren. Ik ze op gehaald en thuis opgehangen. En helaas waren ze veelste kort. Er zaten vieze zwarte vlekken in de witte gordijnen. En was ook niet bepaald recht.
Ik baalde hier enorm van! De andere gordijnen lagen al in de vuilnisbak. Ik Kwantum gebeld en hun oplossing was om de zoom eruit te halen en deze korter te maken. Hier ging ik niet mee akkoord, aangezien het geen gezicht is om bij één raam 8cm zoom te hebben en bij een ander raam 3cm. Na hoop gedoe werd er besloten om nieuwe gordijnen te laten maken. Ook wilde ik vervangende gordijnen mee aangezien de andere gordijnen al in de vuilnisbak lagen en ik enorme inkijk heb 's avonds. Na hoop gedoe lukte dit ook.
Ze zouden de nieuwe gordijnen met spoed laten maken, met twee weken zouden de nieuwe gordijnen binnen zijn. Nou dit werd dus 4 en halve week. :shock:
Ik ze weer opgehaald en weer niet goed, dit keer veelste lang en zwarte stift strepen. :? Ik weer met de Kwantum gesproken en wilde eigenlijk de gordijnen terug brengen en mijn geld terug. Er werd mij gezegd dat ik ze de tijd moest geven om het op te lossen. Ik werd toen verschrikkelijk kwaad, hoeveel tijd moest ik hun geven om het op te lossen??? Er werd ook geen enkele moeite gedaan om mij tegemoet te komen, terwijl we inmiddels ruim 9 weken verder waren en ik steeds weer kon bellen met een nummer van zoveel cent per minuut en heen en weer kon rijden.
Ze vertelde me dat de gordijnen in Polen gemaakt worden en dat het daarom zolang duurde, nu zouden ze in een NL atelier gemaakt worden en zou het een week duren.
Uiteindelijk werd ik een dag erna gebeld, de gordijnen waren klaar. De aardigste medewerker heeft in dr eigen tijd de gordijnen thuis gemaakt en zag er nu goed uit! Hoop alleen niet dat zij dit verplicht moest doen van haar manager, die mij overigens alleen te woord kon komen te staan, toen ik boos werd op zijn personeel. Toen belde hij ineens mij op, om mij een standje te geven.
Toen ik de gordijnen kwam ophalen, werd ik behoorlijk vuil aangekeken door het personeel... Geen excuus, geen enkele vergoeding.

Kortom waardeloze winkel en service bij de kwantum! Er was maar één iemand die het goed heeft gedaan in mijn ogen en dat is de vrouw die uiteindelijk mijn gordijnen heeft gemaakt, terwijl ik vind dat zij dit helemaal niet had hoeven doen! Die manager had het netjes moeten oplossen en niet zijn personeel in hun vrije tijd mijn gordijnen laten maken!

kwantum

Re: Kwantum, waardeloze service!!

Ongelezen bericht door kwantum »

Miljoenen meters stof worden per jaar door ons verkocht in Nederland en België en hiermee zijn we absoluut de grootste aanbieder op het gebied raamdecoratie.
Voor al onze klanten worden deze stoffen verwerkt tot een "op maat" gemaakt product in één van onze ateliers in binnen en buitenland.
Deze ateliers zijn de modernste ter wereld en volledig geautomatiseerd.
Natuurlijk worden er ook bij ons fouten gemaakt en kan er iets mis gaan ! Wij zullen ALTIJD hiervoor alles in het werk zetten om klachten binnen alle redelijkheid en tevredenheid van onze klant op te lossen.
Niet alleen in één van van onze 109 winkels maar ook op ons centrale nummer 0900-BELKWANTUM of [email protected] zijn wij bereikbaar om een passende oplossing te vinden.

Kwantum

Deno

Ongelezen bericht door Deno »

Ipv dat Kwantum hier zichzelf probeert te verkopen zouden ze hun personeel tot de orde moeten roepen. Als alles zo geautomatiseerd is als U beweert, waarom zit het personeel dan thuis gordijnen voor klanten te naaien.. Wat ik sowieso al een bijzonder verhaal vind. Schandalig gewoon.

Ik ga er sowieso al niet heen. Maar nu zou ik het niet eens overwegen.

Groet.

inekevanvliet

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

ik vind kwantum een fijne zaak met goede spullen.
al mijn gordijnen komen hier vandaan genaaid door hun

ze hebben laminaat dat is echt super en dat voor nog geen 10 euro topkwaliteit,er ligt een stuk buiten al een jaar en het blijft mooi
dus binnen helemaal nog geen putje er in.

vind het een prima zaak voor weing geld
in het filiaal waar ik altijd komt barendrecht al jaren het zelfde personeel
dus een zaak die ook goed is voor zijn personeel
anders blijf je daar niet werken

enpassant

Ongelezen bericht door enpassant »

Ze hebben mij ook een paar keer genaaid met goedkoop gereedschap.

edwardd

Ongelezen bericht door edwardd »

ik denk dat overal wel iets is waar je niet tevreden mee bent . ik heb ook gordijnen van kwantum maar zitten prima bij hoor niets geen problemen ermee

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

edwardd schreef:ik denk dat overal wel iets is waar je niet tevreden mee bent . ik heb ook gordijnen van kwantum maar zitten prima bij hoor niets geen problemen ermee
Hoe ze zitten maakt niet zoveel uit,maar hoe hangen ze?????

edwardd

Ongelezen bericht door edwardd »

plumber schreef:
edwardd schreef:ik denk dat overal wel iets is waar je niet tevreden mee bent . ik heb ook gordijnen van kwantum maar zitten prima bij hoor niets geen problemen ermee
Hoe ze zitten maakt niet zoveel uit,maar hoe hangen ze?????
perfect

Rickyman

Ongelezen bericht door Rickyman »

@enpasant,
Gereedschap bij de kwantum kopen????
Dat haal je toch bij een vakzaak!!!
Of koop je ook je vlees bij de ople dealer?

mmmmhhhh

white1980

Ongelezen bericht door white1980 »

Hmm, ben benieuwd.
Heb twee weken terug gordijnen besteld bij Kwantum. 3 van de 9 zijn geleverd, deze moet ik nog zien. Maandag zou de rest binnen komen volgens de medewerker.
Hopen dat in de tussentijd hun service is verbeterd als het mis gaat.

Wordt Vervolgd...

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

was het nu echt nodig om een 2 jaar oud, antiek topic omhoog te halen om met de wereld te delen dat je gordijnen hebt besteld?
Service is prima, niet alleen dat geschreeuw van een TS lezen, ook de rest van de posten....

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

enpassant schreef:
Ze hebben mij ook een paar keer genaaid met goedkoop gereedschap.
Klinkt eerder dat je jezelf hebt genaaid door goedkoop gereedschap te kopen. Als ergens de uitdrukking "goedkoop is duurkoop" op van toepassing is, is het wel gereedschap. Er zijn producten waar je best wel een goedkope uitvoering van kunt kopen. Een goedkope radio, waar je in ieder geval kan volgen wat er gezegd wordt is bijvoorbeeld te doen als de prijs OK is. Maar gereedschap moet gewoon goed zijn. Daar heb je alleen maar gradatie goed en erg goed.

Gesloten