Leen Bakker en Kwantum in zwaar weer

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
juliomariner

Re: Leen Bakker en Kwantum in zwaar weer

Ongelezen bericht door juliomariner »

kuklos schreef:
01 sep 2025 20:47
Als Ali en Temu dezelfde producten verkopen die ook bij Leen Bakker en Kwantum te koop zijn wellicht wel. Maar sinds wanneer kan je via die twee sites meubels kopen?
Vooral via Temu kun je veel klein meubilair kopen. Voorraad staat al in Europa dus levering binnen enkele dagen. En vaak voor de helft wat een Kwantum achtige winkel er voor vraagt.

rwolters

Re: Leen Bakker en Kwantum in zwaar weer

Ongelezen bericht door rwolters »

AnnekeS1 schreef:
05 sep 2025 11:26
Seats en sofa's rommelen met de aanbiedingsprijzen. Dat doet Leen Bakker ook al jaren. Daar eens een bank gekocht en bijna elke week had deze een andere prijs. Ik hield het een tijd in de gaten. Van mijn vakantiegeld wilde ik een bank kopen en zag een juiste bij Leen. Toen ik hem wilde bestellen hadden ze hem 70 euro duurder gemaakt. Toen dezelfde bij een ander gekocht voor 100 euro minder. In Dronten zitten Leen en Jysk naast elkaar. Wat een groot prijsverschil in accessoires. Veel klanten bij Jysk, heel weinig bij Leen. Leen B heeft zijn eigen glazen ingegooid zo ik denk.
Dat is dan weer goed ondernemerschap. Je weet dat er meer geld in de markt is in de maanden mei en juni dus pas je de prijzen daar op aan. Net zoals je geen kerstspullen in oktober/november moet kopen, moet je in juni/juli geen duurdere spullen gaan kopen.

Plaats reactie