Klopt, dat ben ik met je eens. Maar zo'n domme opmerking strooit extra zout in de wonden.VioletPrue schreef:Ik vind de opmerking in combinatie met geen actie ondernemen vóór het bordje viel ook dom.
Daar had actie moeten worden ondernomen voor het bordje viel.
Ze had hoofdpijn, slecht zicht en oog helemaal bloeddoorlopen en ziet een dag later nog steeds wazig. Daarom vind ik het zo gek niet de beslissing te nemen om het te laten controleren. Misschien heb je blijvende schade als er niets gebeurt en als je even laat behandelen kan dit misschien worden voorkomen / verminderd. Dat weet je als leek niet, dus een controle vind ik gerechtvaardigd.VioletPrue schreef: Maar laten we eerlijk zijn, als jij voor de zekerheid (dus niet omdat je klachten hebt) je oog wilt laten nakijken, moet je dat naar mijn mening zelf betalen.
Dat ben ik met je eens. Ik heb ook niet gezegd dat ze dat nu zouden moeten betalen. Het ging gewoon eventjes om het principe hiervan.VioletPrue schreef: Maar eerlijk is eerlijk, dat weet je dus pas aan het eind van het jaar, of het hoofdkantoor dat moet betalen.
Want dan weet je pas, of je de rest van het jaar gezond bent gebleven en je € 170,- niet alsnog aan andere dingen opgegaan zou zijn.
Ze had wel ietsje meer, maar het had ook een stuk erger kunnen zijn.VioletPrue schreef: Maar nogmaals, laten we nou niet gaan doen of TS voor de rest van haar leven blijvend gehandciapt is geraakt.
Ze heeft hoofdpijn gehad, niet meer, niet minder.