LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MAW-shop, de Luirink 21 Denekamp

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
-aart-
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jul 2012 13:32

MAW-shop, de Luirink 21 Denekamp

Ongelezen bericht door -aart- »

Goedemiddag,
Enkele weken geleden een aangetekende brief verstuurt naar MAW shop. Dit ivm de annulering van een aankoop die gedaan is door mijn schoonouders tijdens een verkoopdemonstratie. Op 1 of andere manier hebben mijn schoonouders diverse producten gekocht waar ze bij thuiskomst direct ook spijt hadden.

Op deze brief kwam een reactie maar met een antwoord wat totaal niets te maken heeft met de vraag en de aankoop. Betrof een standaard brief dat matrassen niet kunnen worden terug gegeven. Terwijl de aankoop niets te maken heeft met een matras oid. Opnieuw een brief gestuurt maar geen reactie meer ontvangen. Uiteraard ga ik door.

Een paar vragen aan mensen die meelezen op dit topic.

- Weet iemand of ergens in Nederland ( op korte termijn) een verkoopdemonstratie is ? Uitnodigingen zijn te herkennen aan een duur telefoonnummer wat gebeld moet worden, 09000 40 13 66
- Zijn hier meer slachtoffers zodat we samen kunnen optrekken ? (Advocaat is bereid een zaak op te starten maar dat is niet gratis)
- Zijn er telefoonnummer(s) bekend van Martin Milmerding? (registrant van de site MAW-shop.com)
- Iemand in de buurt van Denekamp die het ades kent (De Luinink 21) Is het een woonhuis of een bedrijfspand (streetvieuw kent het adres (nog) niet)
- Iemand die bekend is met het bedrijf: NEN-ELECTRONICS NORDHORNSESTRAAT 236B ? Betreft een bedrijf wat dezelfde eigenaar heeft vandaar.
- Verder ben ik op zoek naar alle informatie die betrekking hebben op Martin Milmerding, MAW-shop, verkoopdemonstraties waarvoor u bent uitgenodigd
etc etc

een hoop vragen maar hopelijk iemand die mij kan helpen

alle reacties mogen naar [email protected]

bedankt alvast
Laatst gewijzigd door Radar op 18 jul 2012 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: MAW-shop, de Luirink 21 Denekamp

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

beste

zou even u mailadres weghalen,reacties kunnen via een pb
is denk ik beter voor u

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: MAW-shop, de Luirink 21 Denekamp

Ongelezen bericht door crazyme »

Wanneer je het adres intikt op www.kvk.nl dan kom je bij Noord-West-Touristik B.V.

(Een bv overigens welke niet voldoet aan de jaarlijkse plicht om te deponeren)

Misschien is dit een aanknopingspunt ?

-aart-
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jul 2012 13:32

Re: MAW-shop, de Luirink 21 Denekamp

Ongelezen bericht door -aart- »

rozemarijntje schreef:beste

zou even u mailadres weghalen,reacties kunnen via een pb
is denk ik beter voor u
Bedankt voor je reactie. Emailadres mag blijven staan hoor. Tis er voor.

-aart-
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jul 2012 13:32

Re: MAW-shop, de Luirink 21 Denekamp

Ongelezen bericht door -aart- »

crazyme schreef:Wanneer je het adres intikt op http://www.kvk.nl dan kom je bij Noord-West-Touristik B.V.

(Een bv overigens welke niet voldoet aan de jaarlijkse plicht om te deponeren)

Misschien is dit een aanknopingspunt ?
Dank je. Ik weet inmiddels dat je via de KvK ook info kunt krijgen. Je kunt ook zoeken op MAW shop en dan kom je in Denekmap uit. Zelfde adres als het Noord West Tourist BV. Overigs te linken aan de MAW shop. Zelfde oplichter. Tik dat 'reisbureau' maar eens in op google.

-aart-
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jul 2012 13:32

Re: MAW-shop, de Luirink 21 Denekamp

Ongelezen bericht door -aart- »

Ik breng graag dit topic weer onder de aandacht....

Iemand met nieuwe informatie ?

henny1965
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2013 13:49

Re: MAW-shop, de Luirink 21 Denekamp

Ongelezen bericht door henny1965 »

Wij hebben MAW via de deurwaarder (Bouwhuis & Smit te Hoorn) geeisd de matrassen terug te nemen en het bedrag terug te betalen. Matrassen zijn opgehaald, maar geen retourbetaling ontvangen uiteraard.
Op 5 maart 2013 is via de rechter het vonnis uitgesproken dat MAW het totale bedrag, plus incassokosten en rente moet betalen.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

henny1965
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2013 13:49

Re: MAW-shop, de Luirink 21 Denekamp

Ongelezen bericht door henny1965 »

Én vandaag een bijschrijving op de rekening ontvangen, het totale bedrag PLUS de kosten van de procedure uitbetaald door MAW shop.
Het loont dus de moeite om deze mensen achter de broek te zitten en geld terug te vorderen !!

Bert1948
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2013 17:22

Re: MAW-shop, de Luirink 21 Denekamp

Ongelezen bericht door Bert1948 »

Beste Henny, Ik heb een zelfde geval waarin ze zeer onheus handelen. Hebben ze ook vrachtkosten of andere kosten in rekening gebracht en zo ja hoeveel

hennieblhs
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2013 13:04

Re: MAW-shop, de Luirink 21 Denekamp

Ongelezen bericht door hennieblhs »

Beste mensen, Ook wij hebben een probleem met de MAW-shop. Nu o.a. een brief van hen ontvangen dat ze, het bedrag van de groene koopovereenkomst zullen retourneren, na ontvangst van de toen geleverde spullen, in originele verpakking en na controle door hen. Wel zal 98-- euro, in mindering worden gebracht, vanwege retour kosten. Nu was het matrasje helemaal niet verpakt!!!!

Gesloten