In de week van 26 november 2012 t/m 2 december 2012 had Saturn de actie op iedere 100 euro 15 euro korting. Wel wat kleine addertjes in de actievoorwaarden, maar toch een leuke actie.
Al tijden wilde ik een Canon 100mm macro lens hebben. Normaal bij Saturn en Mediamarkt 499 euro nu bij Saturn 439 euro en met pay-back van Canon nog eens 50 euro eraf. Ook in de webshop verkrijgbaar. Afgelopen maandag nog volop op voorraad en ik wilde deze woensdag bestellen. Helaas niet meer te vinden. Normaal hebben ze gemiddeld 16 canon lenzen op de site staan. Toen nog maar 4 lenzen. Ook bij Saturn Groningen was er maandag 1 in de vitrine en jawel op woensdag niets meer.
Bestellen kan niet. Telefoniste gaf aan dat die lens nooit meer via Saturn leverbaar zou aangezien hij ging er bij Saturn uit in ieder geval uit het assortiment worden genomen.
Vandaag voor de gein maar even weer op de site van Saturn gekeken en jawel volop leverbaar. Alleen wel weer tegen de oude prijs.
Trouwens als de lenzen bij Saturn niet leverbaar zijn dan zijn ze ook niet bij Mediamarkt meer te verkrijgen en ja nu zijn ze weer volop leverbaar.
Ik zou deze goede ondernemersmethode een vals spelletje willen noemen wat Saturn en ook Mediamarkt doen.
Legaal dat wel, netjes zeker niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Media Markt / Saturn - Verkrijgbaarheid van producten
-
Re: Media Markt / Saturn - Verkrijgbaarheid van producten
Laatst gewijzigd door Twoninereight op 05 dec 2012 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Media Markt / Saturn - Verkrijgbaarheid van producten
Nou, nog even wel positief dan. Het is tenslotte 5 december. Gisteren moest ik even naar MM want de elektrische tandenborstel van mijn man had het begeven. Ik word al spaans benauwd als ik zo'n zaak binnenstap want vanwege mijn slechte ogen kan ik al dat geschitter en die drukte niet aan. Afijn, eerste aardige meneer wees me de weg naar de tandenborstels.
Ik wist wat ik wilde hebben en zowaar, het stond er. Dacht ik.
Ik naar de kassa.
Had ik de verkeerde gepakt.
Tweede aardige personeelslid verwees me even terug.
Teruggekomen bij de afdeling: wat ik wilde hebben stond er dus niet. Zucht. (Vandaar ook dat ik dit draadje even las, want ik kreeg het prompt nóg benauwder.)
Maar... aardige dame nr. 3 liep met me mee, zocht zelf nog even, ging vervolgens 'naar achteren' en kwam terug met de juiste doos. En omdat ze zag dat ik het moeilijk had, kreeg ik nog een cadeaubon van 10 euro voor een andere winkel.
Dus het kán gelukkig wel daar!
Ik wist wat ik wilde hebben en zowaar, het stond er. Dacht ik.
Ik naar de kassa.
Had ik de verkeerde gepakt.
Tweede aardige personeelslid verwees me even terug.
Teruggekomen bij de afdeling: wat ik wilde hebben stond er dus niet. Zucht. (Vandaar ook dat ik dit draadje even las, want ik kreeg het prompt nóg benauwder.)
Maar... aardige dame nr. 3 liep met me mee, zocht zelf nog even, ging vervolgens 'naar achteren' en kwam terug met de juiste doos. En omdat ze zag dat ik het moeilijk had, kreeg ik nog een cadeaubon van 10 euro voor een andere winkel.
Dus het kán gelukkig wel daar!