Zaterdag 7 mei 2010 was ik voor de tweede keer deze week bij een Mediamarkt filiaal. Dit keer in R.dam centrum. Van plan een Pioneer autoradio te kopen type 4200sd. Deze koste bij een eerder orienterend bezoek bij filiaal Alexander te Rotterdam €129. Bij het filiaal centrum op 7 mei, 3 dagen later dus kost deze Pioneer € 179. Verkoper gevraagd, komt met een ongelooflijk vreemd verhaal, waar ik niets mee opschoot. Dus dan maar naar Alexander afgereist, en ja hoor. Kon het zelfde artikel meenemen voor €50. VIJFTIG €URO minder. Ik ben toch niet gek?
Het is toch te gek voor woorden dat een bedrijf met de zelfde naam, en schreeuwerige reclame gewoon € 50 verschil in prijs kan zitten? En dan ook nog "de laagste prijs " garantie van de daken roepen. Misschien iets voor aan "de grote klok" hangen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediamarkt is concurent van eigen winkels.
-
Re: Mediamarkt is concurent van eigen winkels.
Vul in je zoekmachine van je browser in:
.franchise onderneming
Frans 75 heeft gelijk.
Dit is ook het bij andere het geval.
supermarkt Plus!
Of ben je nu teleurgesteld, dat je 50 euro te weinig betaald hebt?
Grapje!
Dit is ook het bij andere het geval.
supermarkt Plus!
Of ben je nu teleurgesteld, dat je 50 euro te weinig betaald hebt?
Grapje!
vind dit niet kunnen ,maar mediamarkt staat bekend om zijn streken
oa goedkoper lijken ,terwijl de modellen al over een jaar oud zijn ,en aanprijzen als nieuw,ook de service is bar en bar slecht , maar goed ik ben dus wel gek als ik daar wat koop
oa goedkoper lijken ,terwijl de modellen al over een jaar oud zijn ,en aanprijzen als nieuw,ook de service is bar en bar slecht , maar goed ik ben dus wel gek als ik daar wat koop
-
Het zijn je eigen woorden, en het is je eigen zelfkennis....ik ben dus wel gek als ik daar wat koop