LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediamarkt kortingsactie BTW Weg Ermee
Mediamarkt kortingsactie BTW Weg Ermee
Zijn er meer mensen met slechte ervaringen rondom deze actie?
Ik heb zaterdag in de Mediamarkt Hengelo diverse zaken aangeschaft, zoals batterijen, autolader Nokia, bluetooth oortje, telefoon (geen mobiel, voor de vaste lijn) en externe harde schijven.
Later de bon bekeken en daaruit blijkt dat ik alleen over de telefoon korting heb gekregen. De overige zaken schijnen allemaal van de actie uitgesloten te zijn. Ik heb in de winkel geen bord gezien met uitsluitingen zoals ik ze nu via internet vind (nu ik ben gaan zoeken), zeker niet in normaal leesbare lettters.
Leuke actie: flinke reclame maken en mensen uiteindelijk zonder korting naar buiten laten gaan.
Ik heb zaterdag in de Mediamarkt Hengelo diverse zaken aangeschaft, zoals batterijen, autolader Nokia, bluetooth oortje, telefoon (geen mobiel, voor de vaste lijn) en externe harde schijven.
Later de bon bekeken en daaruit blijkt dat ik alleen over de telefoon korting heb gekregen. De overige zaken schijnen allemaal van de actie uitgesloten te zijn. Ik heb in de winkel geen bord gezien met uitsluitingen zoals ik ze nu via internet vind (nu ik ben gaan zoeken), zeker niet in normaal leesbare lettters.
Leuke actie: flinke reclame maken en mensen uiteindelijk zonder korting naar buiten laten gaan.
Re: Mediamarkt kortingsactie BTW Weg Ermee
daarom vooral bij mediamarkt altijd goed de bordjes uitpluizen EN ook heel belangrijk het product met het bordje vergelijken
heb er ooit een maandje of 2 gewerkt bij de kassa veel producten liggen door elkaar heen (zoals i pods) dan denken mensen het product te hebben die ze willen blijkt het wel het product te zijn maar ander geheugen.
altijd zo'n rood blousje uithoren wat wel en niet bij de actie hoort want of anders baal je achteraf want er zijn altijd "voorwaarden"
heb er ooit een maandje of 2 gewerkt bij de kassa veel producten liggen door elkaar heen (zoals i pods) dan denken mensen het product te hebben die ze willen blijkt het wel het product te zijn maar ander geheugen.
altijd zo'n rood blousje uithoren wat wel en niet bij de actie hoort want of anders baal je achteraf want er zijn altijd "voorwaarden"
Dat begrijp ik, elke actie heeft voorwaarden. Ik had dit natuurlijk ook thuis eerst uit moeten zoeken.
Maar dan blijft het feit dat ik het misleidende reclame vind op tv letterlijk en figuurlijk te ROEPEN 'BTW, weg ermee'. Het zou veel eerlijker zijn er bij te vertellen 'Let op, geldt niet voor al onze producten'. Maar ja, mag ik dat van een dergelijke prijsvechter verwachten?
Ik voel me gewoon genept door Mediamarkt en zal de volgende keer wel link uitkijken!
Maar dan blijft het feit dat ik het misleidende reclame vind op tv letterlijk en figuurlijk te ROEPEN 'BTW, weg ermee'. Het zou veel eerlijker zijn er bij te vertellen 'Let op, geldt niet voor al onze producten'. Maar ja, mag ik dat van een dergelijke prijsvechter verwachten?
Ik voel me gewoon genept door Mediamarkt en zal de volgende keer wel link uitkijken!
Vrijdag jl. was ik ook in de plaatselijke MediaMarkt. Ik had al wel in het foldertje bekeken wat allemaal was uitgesloten van de actie, maar in de winkel was heel duidelijk te zien voor welke artikelen de actie gold. Waar de normale prijskaartjes hingen, gold de normale prijs. Waar 19% vanaf ging, hing een grote kaart met de actieprijs.
Schijnbaar is iedere MediaMarkt hierin dus ook anders.
Schijnbaar is iedere MediaMarkt hierin dus ook anders.
ze werken inderdaad allemaal op hun eigen manier.. lijkt mij persoonlijk verwarrend.
want in de winkelketen waar ik werk moeten we allemaal dezelfde schappenplan en acties aanhouden.
want in de winkelketen waar ik werk moeten we allemaal dezelfde schappenplan en acties aanhouden.
De Media Markt is een verzameling franchisebedrijven waarbij iedere ondernemer behoorlijk wat vrijheid krijgt, o.a. om zich snel aan te passen aan de lokale markt. Wellicht dat het daarmee te maken heeft.bianca82 schreef:ze werken inderdaad allemaal op hun eigen manier.. lijkt mij persoonlijk verwarrend.
Dat het franchisebedrijven zijn, wist ik inderdaad maar als het om een landelijke actie gaat, mag je als klant op dat vlak wel enige consistentie verwachten.
Maar goed, ondertussen heb ik wel geleerd dat je van aannames niet rijk wordt en ik kijk en vraag altijd goed na bij acties .
Maar goed, ondertussen heb ik wel geleerd dat je van aannames niet rijk wordt en ik kijk en vraag altijd goed na bij acties .
Als het goed is heeft elke MediaMarkt gewoon borden in de winkel gehad met betrekking op de actie. Op die borden stonden de voorwaarden van de actie en eventueel wat rekenvoorbeelden.
Dit was door het hoofdkantoor verplicht naar de vestigingen. Tevens stonden bij alle producten die wel meededen een speciale BTW-weg-ermee-prijs vermeld.
Maargoed, in de reclame werd ook vermeld 'Vraag naar de voorwaarden'. Daarin had je kunnen vinden dat alle accessoires en computer accessoires waren uitgesloten van de actie.
Oftewel voortaan eerst even lezen van te voren, of aan iemand van de winkel vragen hoe de actie in werking gaat.
Dit was door het hoofdkantoor verplicht naar de vestigingen. Tevens stonden bij alle producten die wel meededen een speciale BTW-weg-ermee-prijs vermeld.
Maargoed, in de reclame werd ook vermeld 'Vraag naar de voorwaarden'. Daarin had je kunnen vinden dat alle accessoires en computer accessoires waren uitgesloten van de actie.
Oftewel voortaan eerst even lezen van te voren, of aan iemand van de winkel vragen hoe de actie in werking gaat.
-
Op zoek naar nieuw mobiel even snel de Mediamarkt Alkmaar in gegaan, het leek alsof ze het wel gratis weggaven.Bij de Block om de hoek was het tamelijk rustig, vergeleken bij de Mediamarkt.
Wij zijn er net zo snel weer uitgegaan, als dat wij er inkwamen, geen mobiel gekocht, het was té druk om even te kijken naar waar je eigenlijk voor kwam.
O, en het was per ongeluk dat wij bij die BTW kortingen binnen kwamen stuiteren, had alleen een simpele mobiel nodig, eentje die kan bellen en sms'sen, meer niet.
Van de week kijken we wel weer eens( alleen niet bij de Media markt)
Wat een gekkehuis was het zaterdag bij de Mediamarkt daar.
Wij zijn er net zo snel weer uitgegaan, als dat wij er inkwamen, geen mobiel gekocht, het was té druk om even te kijken naar waar je eigenlijk voor kwam.
O, en het was per ongeluk dat wij bij die BTW kortingen binnen kwamen stuiteren, had alleen een simpele mobiel nodig, eentje die kan bellen en sms'sen, meer niet.
Dus u gaat in het vervolg niet meer naar de Media Markt omdat het daar druk was tijdens een actie?GloriusWorld schreef:Op zoek naar nieuw mobiel even snel de Mediamarkt Alkmaar in gegaan, het leek alsof ze het wel gratis weggaven.Bij de Block om de hoek was het tamelijk rustig, vergeleken bij de Mediamarkt.
-
Ik kan je nog wel andere redenen noemen hoor.N1ck schreef:Dus u gaat in het vervolg niet meer naar de Media Markt omdat het daar druk was tijdens een actie?
Ook ken ik o.a. iemand die bij MM gewerkt heeft.
Tot op het hoofdkantoor zijn het schoffies.
En ga nou a.u.b. niet MM tot in het oneindige verdedigen, je werkt er waarschijnlijk.
Over niet over al te lange tijd krijg je er misschien spijt van.
-
quote]Dus u gaat in het vervolg niet meer naar de Media Markt omdat het daar druk was tijdens een actie[/quote]
Dat waren níet mijn woorden, maar is meer jou conclusie.
Dat waren níet mijn woorden, maar is meer jou conclusie.
Dat waren níet mijn woorden, maar is meer jou conclusie.[/quote]GloriusWorld schreef:quote]Dus u gaat in het vervolg niet meer naar de Media Markt omdat het daar druk was tijdens een actie
Oh excuses als ik iets verkeerds insinueer, maar ik dacht dat op te maken uit je post.
@Tis Weer Bijzonder wat bescherm ik hier dan in? Bent u weleens op het hoofdkantoor geweest dan?
-
Ik heb er kennis mee gemaakt ja.N1ck schreef:@Tis Weer Bijzonder wat bescherm ik hier dan in? Bent u weleens op het hoofdkantoor geweest dan?
Zeer slechte indruk aan over gehouden.
Kijk uit met vooruit betalen bij de Mediamarkt Hengelo als het artikel niet in voorraad is. Met de BTW actie is dit verplicht. Echter toen ik na 2 1/2 week i.p.v. 1 tot 1 1/2 week, zoals door de verkoper medegedeeld, gebeld werd dat de led tv binnen was kwam ik (samen met mijn vrouw) er achter hoe chaotisch het daar werkt. Eerst keurig volgens afspraak gemeld bij de balie, die jonge dame keek verbaasd.U heeft de tv toch al in huis? U begrijpt mijn verbazing, nee ik kom hem nu ophalen omdat de tv toen niet op voorrad was en ik gisteren ben gebeld dat die er nu eindelijk is. Ja maar er staat een stempeltje op!? Blijkt dat de cassiere op de bon onterecht een stempeltje heeft gedrukt of zoiets. Afijn ze haalt de schouders op, scant nog wat en stuurt ons naar achteren om de tv op te halen uit het magazijn.Tot onze verbazing begon daar de volgende persoon moeilijk te doen. Ik kan U de tv niet meegeven, die heeft U nml. al,zegt hij. Nog een keer uitgelegd dat dat niet zo was waarna hij even weg liep om het uit te zoeken. Na terugkomst is hij er nog niet uit en begint hij ons min of meer te beschuldigen dat dit riekt naar fraude! Op dit moment springt mijn vrouw zo ongeveer uit het vel en trekt de jongeman zo ongeveer over de toonbank. Wij zagen er dan nog wel eerlijk uit.... Zegt hij vervolgens ook nog dat de bestelling geannuleerd is want dat staaat zo in de computer (ergens in een veldje)? Komt vervolgens nog een medewerker binnen die uiteindelijk verteld dat hij dat op geannuleerd heeft gezet, blijkbaar gebruikelijk nadat hij de klant heeft gebeld dat het binnen is. Verontschuldigingen beginnen nu, hij wist ook nog dat hij mij de dag er voor opgebeld had dat de tv binnen was. Ze maken vervolgens een nieuwe bon en drukken er 4 grote stempels op (zijn zelf nog erger dan de cassiere op de aankoopdatum..), verontschuldigen zich en helpen de tv in de auto pakken. Bij ons bleef het beschuldigende onterechte fraude beschuldiging gevoel hangen. Wat een klantonvriendelijke medewerkers. Let dus op! Alleen kopen bij de Mediamarkt als het in voorraad is. Boter bij de vis!