LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meldt hier de prijsverhogingen van de supermarkten etc.
-
Meldt hier de prijsverhogingen van de supermarkten etc.
Laatst gewijzigd door schele willem op 26 sep 2011 00:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Meldt hier de prijsverhogingen van de supermarkten etc.
Ben ik mooi klaar mee... heb ik 't weer gedaan.
Maarruh.. supermarkten is eigenlijk iets te beperkt.. Waar laten we nu de hema's en vend's enzo..
Maarruh.. supermarkten is eigenlijk iets te beperkt.. Waar laten we nu de hema's en vend's enzo..
De tandpasta van AH althans het merk wat ik gebruik is 2 cent gedaald in prijs...tof toch van Appie
Niet alleen is kijken naar de prijzen van supermarkten te beperkt. Ook op een andere manier worden prijzen in de supermarkt (en in andere winkels) verhoogd: door het verkleinen van de inhoud van het product. Anders gezegd: je krijgt dan minder voor hetzelfde geld.Emmy75 schreef:Ben ik mooi klaar mee... heb ik 't weer gedaan. Maarruh.. supermarkten is eigenlijk iets te beperkt.. Waar laten we nu de hema's en vend's enzo..
Tja, ik let nooit op prijzen. Koop gewoon wat ik nodig heb en het zal me een worst wezen wat het kost.
Als ik aan het eind van mijn loon maar geen maand meer over heb, is het goed!
-
- Contacteer:
Dat heb ik alleen in Juni en December (vakantiegeld en 13e maand).Daan_1978 schreef:Tja, ik let nooit op prijzen. Koop gewoon wat ik nodig heb en het zal me een worst wezen wat het kost.
Voor de rest - het lijkt of langzaam alles steeds iets duurder word...
1 of 2 cent per keer, maar wel vaak maandelijks..
Dat stiekeme verhogen is het ergst. Neem nou Slankie smeerkaas: vorig jaar 39 cent. Intussen, een jaar later, 69 cent. Tja, het is maar smeerkaas, maar het gaat om het principe. Ze doen dit met heel veel producten.
Daan_1978 schreef:Tja, ik let nooit op prijzen. Koop gewoon wat ik nodig heb en het zal me een worst wezen wat het kost.
Jeetje ik ben jaloers op je
Als je goed leest moet het geen probleem zijn. Je moet alleen kopen wat je nodig hebt en geloof me er zijn veel zaken die je niet nodig hebt, maar wel gewoon kooptsephora30 schreef:Daan_1978 schreef:Tja, ik let nooit op prijzen. Koop gewoon wat ik nodig heb en het zal me een worst wezen wat het kost.
Jeetje ik ben jaloers op je
Sowieso 1 kratje bier per week.
De rest is bijzaak, haha
De rest is bijzaak, haha
Ik heb zoveel nodig maar kan t niet kopen
Zit hier met een wasmachien die al tijden stinkt als een riool (kotssmilie)
Maar goed, off topic
Het is mij de laatste tijd opgevallen dat de blikjes Felix kattenvoer zo duur zijn geworden
Zit hier met een wasmachien die al tijden stinkt als een riool (kotssmilie)
Maar goed, off topic
Het is mij de laatste tijd opgevallen dat de blikjes Felix kattenvoer zo duur zijn geworden
Sommige goedkopere mensen zijn ook gewoon goed hoor.
Goedkoperen mensen??
Bedoelde je merken?
Bedoelde je merken?
Ehm, juist ja. Merken bedoelde ik!
Als je het dan echt goed wilt doen moet je ook de CAO loonstijgingen (en die zijn ondanks de zogenaamde crisis nog altijd heel behoorlijk in vergelijk met andere landen) erbij opnemen. Alleen de prijzen in de winkels zeggen niet zoveel, als alle lonen ook omhoog gaan.
-
Je hebt wel een punt hoor juist de allergoedkoopste artikelen zijn soms het meest in prijs gestegen.Miepje1 schreef:Dat stiekeme verhogen is het ergst. Neem nou Slankie smeerkaas: vorig jaar 39 cent. Intussen, een jaar later, 69 cent. Tja, het is maar smeerkaas, maar het gaat om het principe. Ze doen dit met heel veel producten.
Wat jammer nou dat ik geen voorbeeld meer weet, ik vergeet dat altijd weer snel, maar ik weet dat het klopt.
Als dat zo is dan moet je de afvoer na laten kijken. Ook ff kijken of er wel een stankafsluiter tussen zit.Anders zonder was op de hoogste temp.laten draaiensephora30 schreef:Ik heb zoveel nodig maar kan t niet kopen
zit hier met een wasmachine die al tijden stinkt als een riool (kotssmilie)
Maar goed, off topic
met een flinke hand soda.
Ik zie dat schele willem zichzelf uit de markt geprijsd heeft met dit topic
Dat het duurder is geworden sowieso.
Gisteren nog niet eens een echt volle winkelwagen. Ongeveer boodschappen voor een paar dagen + extraatjes voor in het weekend. Ook had ik 2 kratjes Grolsch uit de aanbieding meegenomen, totaal aan bonus korting 6,50 euro.
Totaalprijs boodschappen wat ik moest betalen : 91.50 euro.
Voordeel, 2 kratjes gaan 2 weken mee, maar het blijft een aardig leuk bedragje als je bekijkt dat er meer extraatjes in de kar lagen dan noodzakelijke boodschappen.
Gisteren nog niet eens een echt volle winkelwagen. Ongeveer boodschappen voor een paar dagen + extraatjes voor in het weekend. Ook had ik 2 kratjes Grolsch uit de aanbieding meegenomen, totaal aan bonus korting 6,50 euro.
Totaalprijs boodschappen wat ik moest betalen : 91.50 euro.
Voordeel, 2 kratjes gaan 2 weken mee, maar het blijft een aardig leuk bedragje als je bekijkt dat er meer extraatjes in de kar lagen dan noodzakelijke boodschappen.
Ff offtopic;
@plumber,
Bedankt voor je advies. Dat heet laten draaien doe ik al regelmatig. Soms leeg, soms met soda, soms met schoonmaakazijn.
Een stankafsluiter heb ik nog nooit van gehoord, ik zal eens op onderzoek uitgaan.
@plumber,
Bedankt voor je advies. Dat heet laten draaien doe ik al regelmatig. Soms leeg, soms met soda, soms met schoonmaakazijn.
Een stankafsluiter heb ik nog nooit van gehoord, ik zal eens op onderzoek uitgaan.