Medio juli bestelde ik bij Neckermann.com bv online een onderbroek en twee zwembroeken. Tot mijn grote verbazing werd alles twee keer geleverd.
Ik heb een levering meteen retour gezonden en heb van die retourzending van Neckermann.com bv ook een bevestiging ontvangen. De artikelen die ik gehouden heb, heb ik keurig netjes betaald. Ondanks meerdere brieven van mijn zijde, blijft Neckermann.com bv nog steeds aanmaningen sturen. Recentelijk hebben ze zelfs het incassobureau op me af gestuurd. Dus.... ik ben maar weer eens een keer in de pen geklommen, en heb zowel Neckermann.com bv als ook het incassobureau maar weer eens geschreven dat alles, dat ik behouden heb, betaald is. Waarom dan toch steeds maar weer die aanmaningen en dat incassobureau.
Neckermann: update je administratie!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neckermnn: kleding retour gezonden en nog stees aanmaningen
Re: Neckermnn: kleding retour gezonden en nog stees aanmaningen
Als je de bevestiging van ontvangst van Neckermann in je bezit hebt lijkt me dat het probleem in principe opgelost moet zijn. Dus niet. Nog één keer, nu een aangetekend schrijven (ja, ik weet dat het geld kost) naar Neckermann met kopie van hun bevestiging van ontvangst van de goederen, hetzelfde aan het incasso bureau. Probeer ook een kopie van de afschrijving te maken (de rest van bankafschrift natuurlijk afschermen) en dan zou dit na deze lange tijd toch echt over moeten zijn. Wel nu snel actie ondernemen, incassokosten, terecht of onterecht, rijzen snel de pan uit. Succes.Peter1103 schreef:Medio juli bestelde ik bij Neckermann.com bv online een onderbroek en twee zwembroeken. Tot mijn grote verbazing werd alles twee keer geleverd.
Ik heb een levering meteen retour gezonden en heb van die retourzending van Neckermann.com bv ook een bevestiging ontvangen. De artikelen die ik gehouden heb, heb ik keurig netjes betaald. Ondanks meerdere brieven van mijn zijde, blijft Neckermann.com bv nog steeds aanmaningen sturen. Recentelijk hebben ze zelfs het incassobureau op me af gestuurd. Dus.... ik ben maar weer eens een keer in de pen geklommen, en heb zowel Neckermann.com bv als ook het incassobureau maar weer eens geschreven dat alles, dat ik behouden heb, betaald is. Waarom dan toch steeds maar weer die aanmaningen en dat incassobureau.
Neckermann: update je administratie!
-
- Contacteer:
Re: Neckermnn: kleding retour gezonden en nog stees aanmaningen
Hoi Peter1103,
Als ik je bericht lees, dan begrijp ik je verbazing. Vervelend dat dit zo loopt.
Via een privébericht heb ik je om je gegevens gevraagd. Zodra ik die heb ontvangen zoek ik voor je uit wat er aan de hand is en neem ik contact met je op.
Groeten,
Françoise
Webcare, neckermann.com
Als ik je bericht lees, dan begrijp ik je verbazing. Vervelend dat dit zo loopt.
Via een privébericht heb ik je om je gegevens gevraagd. Zodra ik die heb ontvangen zoek ik voor je uit wat er aan de hand is en neem ik contact met je op.
Groeten,
Françoise
Webcare, neckermann.com