Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?
Re: Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?
Als Nike uw account niet wil de-blokkeren, dan rest niets anders dan de juridische weg indien u perse het account weer geactiveerd wilt hebben.Rogerbaca schreef: ↑02 mar 2024 18:43Nike heeft mijn account geblokkeerd omdat ik een onrechtmatige actie zou hebben gedaan. Ik heb geen vreemde bestelling gedaan, echter Nike wil het account niet herstellen. Er kan ook op andere accounts niks meer besteld worden op ons huisadres. Wie heeft iets vergelijkbaars meegemaakt? Adviezen welkom.
Aangezien Nike producten overal te koop zijn, kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat de kosten, financieel dan wel qua inspanning, opwegen tegen de baten.
Wat ik me wel afvraag, waarom wilt u überhaupt nog bij een producent kopen die u niet als klant wil hebben?
Dacht u daar meerdere “speciale” dingen te kunnen kopen en duurder door te verkopen?
-
Een Wiskunde Student
Dit soort bedrijven zijn aanklager advocaat en rechter ineen. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben, of nu terecht of onterecht is , het maakt hun niet uit.
Er zijn nog genoeg andere merken schoenen gewoon in de winkel. Tenminste ik denk dat je die nu niet meer wil hebben.
Echt... serieus...? Ik mis alleen nog de beul in je rijtje...Een Wiskunde Student schreef: ↑04 mar 2024 12:21Dit soort bedrijven zijn aanklager advocaat en rechter ineen. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben, of nu terecht of onterecht is , het maakt hun niet uit.
De hele basis van vrije economie is dat je als bedrijf zaken doet met wie je wilt. Als potentiële kopers zich niet aan je regels houden, heeft dat consequenties. Best logisch, toch?
Teunbosseman
, Erthanax
, Aygulf
en DeZevendeHenk
vinden dit leuk
-
Methusalah
Hij doet zijn naam eer aan. Een student, dus jong, naïef, eigenwijs, recalcitrant en heel erg onwetend op veel vlakken.Moneyman schreef: ↑04 mar 2024 12:26Echt... serieus...? Ik mis alleen nog de beul in je rijtje...Een Wiskunde Student schreef: ↑04 mar 2024 12:21Dit soort bedrijven zijn aanklager advocaat en rechter ineen. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben, of nu terecht of onterecht is , het maakt hun niet uit.![]()
De hele basis van vrije economie is dat je als bedrijf zaken doet met wie je wilt. Als potentiële kopers zich niet aan je regels houden, heeft dat consequenties. Best logisch, toch?
-
J. Deltoer
Zoiets dus als die gasten van xr die de a10 en a12 blokkeren en pro hamas zijn. Nog verre van droog achter de oren en denken dat je de wijsheid in pacht hebtMethusalah schreef: ↑04 mar 2024 12:40
Hij doet zijn naam eer aan. Een student, dus jong, naïef, eigenwijs, recalcitrant en heel erg onwetend op veel vlakken.
Nijogeth
vindt dit leuk
Net zoals je dus dikwijls kunt zeggen: oud, naïef, eigenwijs, recalcitrant en heel erg onwetend op veel vlakken... (kurkdroog achter de oren en denken dat ze de wijsheid in pacht hebben).J. Deltoer schreef: ↑04 mar 2024 13:14Zoiets dus als die gasten van xr die de a10 en a12 blokkeren en pro hamas zijn. Nog verre van droog achter de oren en denken dat je de wijsheid in pacht hebtMethusalah schreef: ↑04 mar 2024 12:40
Hij doet zijn naam eer aan. Een student, dus jong, naïef, eigenwijs, recalcitrant en heel erg onwetend op veel vlakken.
DeZevendeHenk
vindt dit leuk
Als je 15 bent zal dat dan het probleem zijn. De meeste webshops willen of misschien wel mogen alleen zaken doen met meerderjarigen, ongeacht de schoen grootte.
Ik kan je zeggen dat Zalando tot maat 55 gaat. Ik zou daar eens kijken.
Dorfje
vindt dit leuk