LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nou ik weet het weer waarom ik geen klant ben bij Pipoo’s.

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
eva2009
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 okt 2009 11:44

Nou ik weet het weer waarom ik geen klant ben bij Pipoo’s.

Ongelezen bericht door eva2009 »

Ik zit al twee dagen te tobben over dit bericht. Omdat mijn woede nog steeds even groot is, heb ik besloten om toch een bericht te plaatsen.
De zomeractie van 10% korting is een schandelijk en misleidend marketingtruck van Pipoo's.
Ik heb in week 31 voor ruim € 100,00 boodschappen gedaan voor een korte vakantie bij Pipoo’s. Ik kreeg een bonnetje mee met € 10,38 korting.
Ik ging in week 32 voor een kort vakantie weg in de camping. Omdat op de 20ste augustus, deze week (week 33) dus een verjaardag is in mijn familie heb ik besloten spullen te halen bij Pipoo’s om een cake te bakken.
Ik kwam maandag bij de kassa in de winkel om af te rekenen en ik kreeg te horen dat mijn kortingsbon een dag geleden verlopen was. Ik protesteerde, want je kunt niet van een klant te verwachten dat hij zijn vakantie onderbreken en 100 km gaat rijden om de kortingsbon op tijd te kunnen gebruiken. De verkoopster kon niets doen en ik kon mijn € 10,38 letterlijk in de prullenbak gooien :evil: .

Geweldige marketing, goed gedaan, wat mij betreft is Pipoo's zeker één klant kwijt. Gefeliciteerd met de € 10,38 winst. Dit is ook de alle laatste wat Pipoo's van mij heeft gehad!
Het is een prachtig en leerzaam verhaal tijdens de verjaardag doorvertellen.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Nou ik weet het weer waarom ik geen klant ben bij Pipoo’s.

Ongelezen bericht door Remster »

ik kreeg te horen dat mijn kortingsbon een dag geleden verlopen was. Ik protesteerde, want je kunt niet van een klant te verwachten dat hij zijn vakantie onderbreken en 100 km gaat rijden om de kortingsbon op tijd te kunnen gebruiken.
Anderzijds kun je je ook afvragen of je van een bedrijf kunt verwachten dat ze de geldigheidsduur van hun kortingsbonnen speciaal verlengen voor mensen die op vakantie zijn geweest.

Stond de geldigheidsdatum op de kortingsbon?

Zo ja, dan is het in mijn ogen ook niet schandelijk en misleidend.
Zo nee, dan heb je een discussiepunt.

Gesloten