Maar nog steeds deed de magnetron het niet, maar nu maakt die opeens herrie met het afkoelen en zit er een luide knak in de deur bij het opendoen. Dus weer gebeld en een nieuw exemplaar geeist. Weer een monteur gekomen met een nieuw exemplaar, blijkt het de verkeerde te zijn (alleen een magnetron)! Staat niet goed in het systeem was de smoes. Het model wat ik nodig heb zou pas een maand later geleverd worden.
Ik de service afdeling gebeld en uitgelegd het het zo niet langer kan en dat ik al sinds het plaatsen van de keuken problemen heb.
Word ik later terug gebeld door de customer care (deze naam mogen ze niet dragen vind ik) afdeling. Deze uiterst brutale man dacht mij even de les te gaan lezen. En zei het volgende: Wij leven onze garantievoorwaarden gewoon na, dus u heeft niet veel te vertellen.
Deze fijne man was uiterst brutaal tegen mij en weigerde ons ook maar een beetje tegemoet te komen.
Dus heb ik geen andere keuze dan weer te wachten. Wat een slechte service van ATAG zeg! Nooit iets komen van dat bedrijf (ASKO, Pelgrim, ATAG en Etna)