LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pelgrim keuken apparatuur

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
viper28

Pelgrim keuken apparatuur

Ongelezen bericht door viper28 »

Bij de aanschaf van onze nieuwe keuken bij van Wanrooij hebben we in overleg met de verkoper gekozen voor Pelgrim apparaten. Een koelkast, vriezer, stoomoven, combi magnetron en vaatwasser. Bij 5 of meer apparaten krijg je 7 jaar garantie, dus dat zag er goed uit. Maar helaas nadat de keuken bij ons was geplaatst ging de magnetron functie van de combi raar doen. Soms deed die het wel, en soms niet. Dus een monteur laten komen (ging allemaal redelijk vlot) maar die kon niks vinden. Toen hij aanwezig was wekte de magnetron opeens wel. Dus die monteur heeft niks gedaan en is weer vertrokken. Nadat de magnetron steeds slechter ging werken maar weer een monteur laten komen en die dacht dat het in de sluiting van de deur zat. Dus die heeft iets aangepast volgens mij en dan zou alles goed moeten werken. Maar helaas was dat niet het geval. Weer een monteur laten komen en die heeft het e.e.a. vervangen. 3 onderdelen om precies te zijn. Vraag met niet welke, want ik ben geen monteur ;)

Maar nog steeds deed de magnetron het niet, maar nu maakt die opeens herrie met het afkoelen en zit er een luide knak in de deur bij het opendoen. Dus weer gebeld en een nieuw exemplaar geeist. Weer een monteur gekomen met een nieuw exemplaar, blijkt het de verkeerde te zijn (alleen een magnetron)! Staat niet goed in het systeem was de smoes. Het model wat ik nodig heb zou pas een maand later geleverd worden.

Ik de service afdeling gebeld en uitgelegd het het zo niet langer kan en dat ik al sinds het plaatsen van de keuken problemen heb.

Word ik later terug gebeld door de customer care (deze naam mogen ze niet dragen vind ik) afdeling. Deze uiterst brutale man dacht mij even de les te gaan lezen. En zei het volgende: Wij leven onze garantievoorwaarden gewoon na, dus u heeft niet veel te vertellen.

Deze fijne man was uiterst brutaal tegen mij en weigerde ons ook maar een beetje tegemoet te komen.

Dus heb ik geen andere keuze dan weer te wachten. Wat een slechte service van ATAG zeg! Nooit iets komen van dat bedrijf (ASKO, Pelgrim, ATAG en Etna)

crazyme

Re: Pelgrim keuken apparatuur

Ongelezen bericht door crazyme »

Hoe oud was de apparatuur toen het probleem ontstond ?
Hoe oud is de apparatuur nu ?

Ze willen het apparaat vervangen, echter hadden ze de verkeerde bij zich.

Het lijkt er op dat u al erg lang mee bezig bent. Kan die maand er echt niet bij ?

vanwanrooij

Ongelezen bericht door vanwanrooij »

viper28, we zouden graag kijken hoe we snel tot een oplossing kunnen komen. Kun je svp het formulier invullen op https://vanwanrooij-warenhuys.nl/over-o ... ce-keuken/. Dan beschikken we over meer gegevens zodat we je verder kunnen helpen.

Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel Warenhuys

viper28

crazyme schreef:Hoe oud was de apparatuur toen het probleem ontstond ?

Het lijkt er op dat u al erg lang mee bezig bent. Kan die maand er echt niet bij ?
De apparatuur was precies 1 week oud toen het probleem zich voordeed.
Nu is het inmiddels 2 maanden oud.

Tuurlijk kan die maand erbij, ik heb geen andere keus. Het gaat erom hoe ik als klant behandeld word.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

viper28 schreef:

Tuurlijk kan die maand erbij, ik heb geen andere keus. Het gaat erom hoe ik als klant behandeld word.
Zoals ik het lees heeft men telkens correct op het probleeem gereageerd.

viper28

crazyme schreef:
viper28 schreef:

Zoals ik het lees heeft men telkens correct op het probleeem gereageerd.
Dan lees je niet goed, en je hebt die "vriendelijke" man ook niet aan de telefoon gehad.

viper28

vanwanrooij schreef:viper28, we zouden graag kijken hoe we snel tot een oplossing kunnen komen. Kun je svp het formulier invullen op https://vanwanrooij-warenhuys.nl/over-o ... ce-keuken/. Dan beschikken we over meer gegevens zodat we je verder kunnen helpen.

Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel Warenhuys

De service hiervan moest ik van van Wanrooij afhandelen met ATAG.
Dit is inmiddels allang gedaan.

Gesloten