LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Praxis waardeloze service

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
bmwk100lt
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 okt 2004 15:13

Praxis waardeloze service

Ongelezen bericht door bmwk100lt »

Voor service ga je niet naar de praxis.

tegels en tegellijm gekocht. voor de lijm laten adviseren door een medewerker. Ja hoor dit moet je hebben voor een houtenombouw


Na 2 maand begin ik aan de klus. en de tegels vallen zo van de ombouw.

bij vakman na gevraagd. ja hoor verkeerde lijm en had moeten voorbehandelen met impregneer. Met deze kennis en de open verpakking naar de praxis in Zaandam.

Waar je gewoon weer weggestuurd word als je geen bon kan overleggen. bewijs van pin betaling accepteren ze niet en ja de bon is zoek na 2 maanden.

Sta je dan met je goede gedrag. maar op 100mtr zit de Hornbach. e.e.a. uitgelegd aan medewerker. krijg ik goed advies, de goede spullen en ongevraagd 20 korting. kijk praxis zo moet dat. een klant zijn jullie nu wel kwijt

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Praxis waardeloze service

Ongelezen bericht door tenormin »

Zet je klacht op de Praxis site, kunnen er meer mensen van leren.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Praxis waardeloze service

Ongelezen bericht door bprosman »

Nu is tegels op hout zowiezo niet je-van-het maar ivm krimp, op de meeste verpakkingen staat het er ook op. Zuigende ondergronden moet je ALTIJD voorbehandelen. Een gipsplaatje over het hout doet wonderen hierin.
Qua advies is Hornbach inderdaad wel beter, nadeel is dat je er nooit iemand kunt vinden (Tilburg).
Dat van die bon... tja... dat had je bij Hornbach ook niet gelukt.

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Praxis waardeloze service

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Zonder bonnetje kan iedereen alles terug brengen (hoe oud het ook is en waar het ook vandaan komt), dus het is idd normaal dat u met een bonnetje aan komt.

Quintyn
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2012 16:26

Re: Praxis waardeloze service

Ongelezen bericht door Quintyn »

Wat is de klacht nou eigenlijk? De goede service bij de Hornbach, of?

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Praxis waardeloze service

Ongelezen bericht door manondoris »

bonnetje weg en een aangebroken zak ! jipieaijajiepiejipiejee. :lol:

Gesloten