Voor service ga je niet naar de praxis.
tegels en tegellijm gekocht. voor de lijm laten adviseren door een medewerker. Ja hoor dit moet je hebben voor een houtenombouw
Na 2 maand begin ik aan de klus. en de tegels vallen zo van de ombouw.
bij vakman na gevraagd. ja hoor verkeerde lijm en had moeten voorbehandelen met impregneer. Met deze kennis en de open verpakking naar de praxis in Zaandam.
Waar je gewoon weer weggestuurd word als je geen bon kan overleggen. bewijs van pin betaling accepteren ze niet en ja de bon is zoek na 2 maanden.
Sta je dan met je goede gedrag. maar op 100mtr zit de Hornbach. e.e.a. uitgelegd aan medewerker. krijg ik goed advies, de goede spullen en ongevraagd 20 korting. kijk praxis zo moet dat. een klant zijn jullie nu wel kwijt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Praxis waardeloze service
Re: Praxis waardeloze service
Zet je klacht op de Praxis site, kunnen er meer mensen van leren.
Re: Praxis waardeloze service
Nu is tegels op hout zowiezo niet je-van-het maar ivm krimp, op de meeste verpakkingen staat het er ook op. Zuigende ondergronden moet je ALTIJD voorbehandelen. Een gipsplaatje over het hout doet wonderen hierin.
Qua advies is Hornbach inderdaad wel beter, nadeel is dat je er nooit iemand kunt vinden (Tilburg).
Dat van die bon... tja... dat had je bij Hornbach ook niet gelukt.
Qua advies is Hornbach inderdaad wel beter, nadeel is dat je er nooit iemand kunt vinden (Tilburg).
Dat van die bon... tja... dat had je bij Hornbach ook niet gelukt.
Re: Praxis waardeloze service
Zonder bonnetje kan iedereen alles terug brengen (hoe oud het ook is en waar het ook vandaan komt), dus het is idd normaal dat u met een bonnetje aan komt.
Re: Praxis waardeloze service
Wat is de klacht nou eigenlijk? De goede service bij de Hornbach, of?
-
- Berichten: 1700
- Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28
Re: Praxis waardeloze service
bonnetje weg en een aangebroken zak ! jipieaijajiepiejipiejee.