LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prei bij Albert Heijn
-
Prei bij Albert Heijn
Het viel mij vandaag bij Albert Heijn op dat prei per stuk verkocht wordt.
Als je een kleine prei koopt, betaal je even veel als een grote prei.
Ik heb op internet gezocht en kwam het volgende artikel tegen.
http://veelkantie.nl/albert-heijn-prei-naaierij
Vreemde gang van zaken.
Albert Heijn let dus niet meer op de kleintjes
Vreemde gang van zaken.
Re: Prei bij Albert Heijn
Dat is wel heel vreemd.Corrie1958 schreef:Het viel mij vandaag bij Albert Heijn op dat prei per stuk verkocht wordt.
Vreemde gang van zaken.
-
Hetzelfde doen ze met komkommers en paprika's en niet te vergeten natuurlijk kroppen sla. Bij ijsbergsla kan het verschil enorm zijn!
Wat een schande!
Wat een schande!
Corrie1958, dit is werkelijk een eye opener. Nooit op gelet. Ga dit morgen gelijk 'uitproberen'; als dit zo is ga ik er wel iets over zeggen (in de wetenschap dat het natuurlijk geen worst uitmaakt) maar dan laat ik de prei wel bij de kassa liggen. Is dit alleen bij de AH, voor zover je weet?
Dikke foei en boe! Deze verkoopmethode hanteren ze zeker al twee jaar, vreemd dat TS dat nu pas opvalt.
En wat is eigenlijk het probleem? Neem je toch de dikste prei, de grootste bloemkool, paprika, komkommer enz, enz.enz.
Leuk ook dat nog steeds de oude reclameslogan erbij wordt gehaald. AH gebruikt dat al zeker 8 jaar niet meer....
Ik ben Hollander en ik zeur......
En wat is eigenlijk het probleem? Neem je toch de dikste prei, de grootste bloemkool, paprika, komkommer enz, enz.enz.
Leuk ook dat nog steeds de oude reclameslogan erbij wordt gehaald. AH gebruikt dat al zeker 8 jaar niet meer....
Ik ben Hollander en ik zeur......
tenormin schreef:...gelijk 'uitproberen...dan laat ik de prei wel bij de kassa liggen....
Mag ik zeggen dat dat redelijk onbeschoft is? Ja, dat mag ik! Als je bij de AGF-afdeling al ziet dat het een stuksprijs betreft moet je niet zo volslagen onnozel doen...
En Appie verkoopt er geen grammetje prei minder om.
Ik baal daar ook van want ik gebruik juist altijd de dunste, en ja dan zou ik als ze per kiloprijs worden verkocht goedkoper uit zijn.
Maar goed, ik gebruik t niet zo vaak dus kan er niet echt wakker van liggen
Maar goed, ik gebruik t niet zo vaak dus kan er niet echt wakker van liggen

-
Ach ja ik merk het al! Bedankt voor het commentaar.
Redelijk onbeschoft? Waarom? Heb er nooit op gelet: dacht zoals menigeen dat het per gewicht gaat. Je weet toch, bestedhc schreef:tenormin schreef:...gelijk 'uitproberen...dan laat ik de prei wel bij de kassa liggen....
Mag ik zeggen dat dat redelijk onbeschoft is? Ja, dat mag ik! Als je bij de AGF-afdeling al ziet dat het een stuksprijs betreft moet je niet zo volslagen onnozel doen...
En Appie verkoopt er geen grammetje prei minder om.

@corrie1958, trek je niets aan van negatief commentaar; ik vind je post wel de moeite van lezen waard.
Het onbeschofte ligt in het feit dat je in de winkel al op de hoogte bent van de stuksprijs , bij de kassa onnozel gaat lopen doen en de prei daar laat liggen.
[ongepast taalgebruik verwijderd door de Moderator]
[ongepast taalgebruik verwijderd door de Moderator]
-
Het was me van de prei nog niet eerder opgevallen nee. Maar wat DHC zegt is ook wel weer waar, er zijn meer soorten groenten die per stuk worden verkocht, en sommigen waren voorheen ook per gewicht, paprika's bijvoorbeeld.
Hier is dat al een tijdje dat ze per stuk verkocht worden (en duur ook!) maar niet al 2 jaar zoals een ander hier schreef.
-
Je kunt ook een van de medewerkers in de winkel aanspreken.tenormin schreef:Corrie1958, dit is werkelijk een eye opener. Nooit op gelet. Ga dit morgen gelijk 'uitproberen'; als dit zo is ga ik er wel iets over zeggen (in de wetenschap dat het natuurlijk geen worst uitmaakt) maar dan laat ik de prei wel bij de kassa liggen. Is dit alleen bij de AH, voor zover je weet?
Ash??? 

Dit doen ze al een paar jaar. Maar de rommel die ze verkopen is zo geselecteerd dat ze bijna allemaal even groot zijn.
-
Vroeger kon je Albert Heijn nog keihard terugpakken door de veldsla (10x zo duur) als spinazie te stickeren bij het afweegapparaat. Geen kassière die het merkte. Maar dat verkopen ze tegenwoordig alleen nog maar in zakjes.
Ik kom verder nooit meer bij deze vervelende monopolist waar het C-merk (Euroshopper) een garantie is voor de allerslechtste kwaliteit. Pindakaas met meel. Alleen halve cashewnoten in het zakje. Enzovoorts enzoverder.
Ik kom verder nooit meer bij deze vervelende monopolist waar het C-merk (Euroshopper) een garantie is voor de allerslechtste kwaliteit. Pindakaas met meel. Alleen halve cashewnoten in het zakje. Enzovoorts enzoverder.
-
Daarom is het ook een (goedkoop) C merk. Wil je beter pak je het (duurdere) B merk (huismerk) of het (nog prijzigere) A merk.Bob Schurkjens schreef:....waar het C-merk (Euroshopper) een garantie is voor de allerslechtste kwaliteit. Pindakaas met meel. Alleen halve cashewnoten in het zakje. Enzovoorts enzoverder.
Bij ons op het dorp noemen ze dat diefstal.Bob Schurkjens schreef:Vroeger kon je Albert Heijn nog keihard terugpakken door de veldsla (10x zo duur) als spinazie te stickeren bij het afweegapparaat. Geen kassière die het merkte
-
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... o/speel/1/Bob Schurkjens schreef:Ik kom verder nooit meer bij deze vervelende monopolist waar het C-merk (Euroshopper) een garantie is voor de allerslechtste kwaliteit.
Paprika's zijn bij AH nevernooit per gewicht verkocht....witte angora schreef:Het was me van de prei nog niet eerder opgevallen nee. Maar wat DHC zegt is ook wel weer waar, er zijn meer soorten groenten die per stuk worden verkocht, en sommigen waren voorheen ook per gewicht, paprika's bijvoorbeeld.
[quote="Bob Schurkjens"]Vroeger kon je Albert Heijn nog keihard terugpakken door de veldsla (10x zo duur) als spinazie te stickeren bij het afweegapparaat. Geen kassière die het merkte. Maar dat verkopen ze tegenwoordig alleen nog maar in zakjes.
quote]
Veldsla is altijd verpakt verkocht...je bewering klopt voor geen meter.....
quote]
Veldsla is altijd verpakt verkocht...je bewering klopt voor geen meter.....