| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Retour wehkamp
Retour wehkamp
Goedendag allemaal,
Ik loop tegen een probleem aan met een retour naar wehkamp. Wij hadden een aantal artikelen besteld
en die op 7 november zijn geleverd. Na passen enz zijn deze artikelen op 9 en 11 november teruggestuurd.
Nu krijgen we van wehkamp betalingsherinneringen betreffende 1 artikel. Nu hebben we al geprobeert
dit dmv hun formulier met bijgevoegde retourbewijzen en dmv telefonisch contact recht te trekken.
Echter de enige reply die we hierop ontvangen is een geautomatiseerde betalingsherinnering.
Het artikel wat ze ons factureren is retour gegaan dus dit willen we ook niet gaan betalen, maar wat moeten we nu doen. Het lijkt alsof je tegen een muur probeert te praten.
Nog maar te zwijgen over de belkosten en de wachttijden bij de klantenservice
Met vriendelijke groet
Ik loop tegen een probleem aan met een retour naar wehkamp. Wij hadden een aantal artikelen besteld
en die op 7 november zijn geleverd. Na passen enz zijn deze artikelen op 9 en 11 november teruggestuurd.
Nu krijgen we van wehkamp betalingsherinneringen betreffende 1 artikel. Nu hebben we al geprobeert
dit dmv hun formulier met bijgevoegde retourbewijzen en dmv telefonisch contact recht te trekken.
Echter de enige reply die we hierop ontvangen is een geautomatiseerde betalingsherinnering.
Het artikel wat ze ons factureren is retour gegaan dus dit willen we ook niet gaan betalen, maar wat moeten we nu doen. Het lijkt alsof je tegen een muur probeert te praten.
Met vriendelijke groet
Re: Retour wehkamp
Niet bellen dus, maar blijven mailen. Poot stijf houden.
Houdt het probleem bij hen, Wehkamp heeft een -zo nu en dan- rammelende retouren afdeling.
Houdt het probleem bij hen, Wehkamp heeft een -zo nu en dan- rammelende retouren afdeling.
Zoals jolijn geschreven heeft, alles schriftelijk doen.
Hier kan je een klacht indienen.
Staan trouwens op het retoursformulier 2 of maar 1 artikelen?Je wilt een klacht melden
We doen er alles aan om de best mogelijke service te bieden. Maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Dat spijt ons enorm, hopelijk kunnen we jou snel helpen om het weer goed te maken. Om je klacht te melden, kun je online contact opnemen met onze klantenservice. Je ontvangt dan binnen 14 dagen bericht.
Wil je liever een brief sturen, dan kan dat naar:
wehkamp.nl
Afdeling klantenbeheer
Postbus 25
8000 AA Zwolle
Wil je wat meer informatie over onze klachtenregeling, raadpleeg dan artikel 14 van de algemene voorwaarden Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.
-
Webcarewehkamp.nl
Goedemorgen Patrick83,
Vreemd dat het formulier blijkbaar nog niet in behandeling is genomen. Als je het formulier nog in je e-mailbox hebt staan, kun je het naar [email protected] sturen? Dan pak ik het persoonlijk op en is het vandaag nog opgelost, als alles volgens plan verloopt.
Met vriendelijke groet,
Bart Ekelmans
Webcareteam wehkamp.nl
Vreemd dat het formulier blijkbaar nog niet in behandeling is genomen. Als je het formulier nog in je e-mailbox hebt staan, kun je het naar [email protected] sturen? Dan pak ik het persoonlijk op en is het vandaag nog opgelost, als alles volgens plan verloopt.
Met vriendelijke groet,
Bart Ekelmans
Webcareteam wehkamp.nl
Webcarewehkamp.nl schreef:Goedemorgen Patrick83,
Met vriendelijke groet,
Bart Ekelmans
Webcareteam wehkamp.nl
Ook aan Patrick een PB gestuurd?
-
Teunbosseman
- Contacteer:
patrick83 schreef:Goedendag allemaal,
Met vriendelijke groet
Bewaar heel goedje retourbewijs !! En de rest is reeds gezegd, poot stijfhouden.
Heb je al contact met de webcare welke hier heeft gepost ?
Jammer dat weer eens via webcare moet lopen...maar ja als maar wordt opgelost.
Het ligt niet alleen aan het wel-niet hebben van een retourbewijs (hoe dit bij TS is weet ik niet).
Bij Wehkamp kan het voorkomen dat niet alle artikelen van 1 zending, als 'retour' verwerkt worden.
Het kan zijn dat je van 1 retourzending, 3 x een mail krijgt 'we hebben een retour verwerkt'.
Hoe het proces precies loopt weet ik niet, maar als het niet in 1 keer wordt verwerkt, maar naar diverse afdelingen moet, is de kans groter dat er onderweg iets mis gaat.
Bij Wehkamp kan het voorkomen dat niet alle artikelen van 1 zending, als 'retour' verwerkt worden.
Het kan zijn dat je van 1 retourzending, 3 x een mail krijgt 'we hebben een retour verwerkt'.
Hoe het proces precies loopt weet ik niet, maar als het niet in 1 keer wordt verwerkt, maar naar diverse afdelingen moet, is de kans groter dat er onderweg iets mis gaat.
Integendeel, is niet jammer dat het via het web care team loopt: gaat veel sneller en (meestal) word het keurig opgelost. Vind het juist fijn dat meer en meer zaken zich op de site van het één of andere forum komen melden.Jammer dat weer eens via webcare moet lopen...maar ja als maar wordt opgelost.
Maar wordt er dan ook in het bedrijf zelf iets in werking gesteld? Wordt er gekeken waarom het niet zonder (of moeizamer dan )een webcare opgelost kan worden?
Wat kan en doet een webcare dat blijkbaar eerst niet mogelijk was?
Hier staan alle artikelen op. Ze waren namelijk apart verpakt. Maar op 2 verschillende dagen verstuurd.eleven schreef:Zoals jolijn geschreven heeft, alles schriftelijk doen.
Staan trouwens op het retoursformulier 2 of maar 1 artikelen?
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Jolijn schreef:Het ligt niet alleen aan het wel-niet hebben van een retourbewijs (hoe dit bij TS is weet ik niet).
Nou het helpt anders verdraaid veel als je wel het retourbewijs nog hebt als bewijs. Heb het in een ander topic tijd gelee geschreven dat ook ik met retour artikelen trammelant kreeg bij Wehkamp en ik blij was dat ik het retourbewijs goed had bewaard.
Neem aan dat je contact heb gelegd met het Webcareteam? Wil je ons t.z.t. laten weten hoe het is afgelopen? Is altijd belangrijk voor anderen om te horen hoe een webcareteam dit op gaat lossen/op wil lossen.Hier staan alle artikelen op. Ze waren namelijk apart verpakt. Maar op 2 verschillende dagen verstuurd.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
tenormin schreef:Integendeel, is niet jammer dat het via het web care team loopt: gaat veel sneller en (meestal) word het keurig opgelost. Vind het juist fijn dat meer en meer zaken zich op de site van het één of andere forum komen melden.Jammer dat weer eens via webcare moet lopen...maar ja als maar wordt opgelost.
Integendeel, erg jammer dat men bij Wehkamp pas reageert middels social media ipv gewoon via telefoon.
Zou beide even snel moeten zijn.
Ik zou ook eerst bellen om een en ander op te lossen. Niet iedere internetgebruiker is op de hoogte hoe te klagen via social media. Dat gemeld wordt is prima......daarvoor zijn o.a. dit soort sites....gelukkig.
Na enig heen en weer geschrijf (met de 'gewone' klantenservice kreeg ik vandaag dit mailtje:
Geachte XXX
Bedankt voor uw bericht.
Ik heb de betreffende afdeling verzocht deze saldokwestie met u af te handelen.
Vriendelijk vraag ik u dit nog even af te wachten.
Ik vertrouw erop u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
YYY
Klantenservice wehkamp.nl
http://www.wehkamp.nl
Geachte XXX
Bedankt voor uw bericht.
Ik heb de betreffende afdeling verzocht deze saldokwestie met u af te handelen.
Vriendelijk vraag ik u dit nog even af te wachten.
Ik vertrouw erop u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
YYY
Klantenservice wehkamp.nl
http://www.wehkamp.nl
Laatst gewijzigd door Jolijn op 03 jan 2014 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Jolijn schreef:Maar wordt er dan ook in het bedrijf zelf iets in werking gesteld? Wordt er gekeken waarom het niet zonder (of moeizamer dan )een webcare opgelost kan worden?
Precies !
Dat snap ik wel en dat bedoel ik dan ook niet.Teunbosseman schreef:Jolijn schreef:Het ligt niet alleen aan het wel-niet hebben van een retourbewijs (hoe dit bij TS is weet ik niet).
Nou het helpt anders verdraaid veel als je wel het retourbewijs nog hebt als bewijs. Heb het in een ander topic tijd gelee geschreven dat ook ik met retour artikelen trammelant kreeg bij Wehkamp en ik blij was dat ik het retourbewijs goed had bewaard.
Ook al heb je een retourbewijs (van Selectvracht of DHL), als Wehkamp intern de artikelen niet correct verwerkt, kan het zijn dat 1 (van de 3 retour gestuurde artikelen) artikel niet verwerkt wordt. Dan begin je met dat bewijs an sich niet zoveel, dan zul je toch Wehkamp moeten overtuigen, dat de artikelen die je hebt aangekruist ( en dat is meegestuurd met de retourzending) ook in de verpakking zaten.
-
Webcarewehkamp.nl
Hoi Patrick,
Alle artikelen worden los retourgescant, het kan inderdaad zo zijn dat er een niet goed gescant is en deze nog als geleverd op je overzicht staat. Door decemberdrukte is het zowel aan de telefoon als op de mail drukker dan normaal. Mijn excuus dat je nog niets gehoord hebt. Zou je mij je klantnummer of postcode en huisnummer willen sturen via [email protected]? Dan zoek ik je formulier op en zorg ik dat je rekening gelijk wordt aangepast.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp.nl Webcare
Alle artikelen worden los retourgescant, het kan inderdaad zo zijn dat er een niet goed gescant is en deze nog als geleverd op je overzicht staat. Door decemberdrukte is het zowel aan de telefoon als op de mail drukker dan normaal. Mijn excuus dat je nog niets gehoord hebt. Zou je mij je klantnummer of postcode en huisnummer willen sturen via [email protected]? Dan zoek ik je formulier op en zorg ik dat je rekening gelijk wordt aangepast.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp.nl Webcare
Bij Wehkamp is er al enige tijd een misverstand betreffende een blouse de retour is gegaan. Zag dat de status op 'geleverd’ bleef staan. Heb daarna enkele keren telefonisch contact gehad zonder te worden verder geholpen.
Heb uiteindelijk een zoek opdracht formulier per mail ontvangen en die met kopie van retourbewijs verstuurd. Het enige respons wat ik krijg zijn de terugkomende betalingsherinneringen,
verder van klantenservice tot op heden niks gehoord en alles behalve behulpzaam bij Wehkamp.
Wat nu? Ik weet het niet meer...
Heb uiteindelijk een zoek opdracht formulier per mail ontvangen en die met kopie van retourbewijs verstuurd. Het enige respons wat ik krijg zijn de terugkomende betalingsherinneringen,
verder van klantenservice tot op heden niks gehoord en alles behalve behulpzaam bij Wehkamp.
Margui schreef:Bij Wehkamp is er al enige tijd een misverstand betreffende een blouse de retour is gegaan. Zag dat de status op 'geleverd’ bleef staan. Heb daarna enkele keren telefonisch contact gehad zonder te worden verder geholpen.
Stuur wehkamp webcare een PB.
https://forum.www.trosradar.nl/memberli ... e&u=129408
-
Webcarewehkamp.nl
Beste Margui,
Ik vind het erg vervelend voor je dat er iets mis is gegaan in het verwerken van je retouren. Ik wil je graag helpen het probleem op te lossen. Hiervoor ontvang ik graag je klantnummer of postcode en huisnummer in een e-mail o.v.v. je klacht op [email protected].
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl
Ik vind het erg vervelend voor je dat er iets mis is gegaan in het verwerken van je retouren. Ik wil je graag helpen het probleem op te lossen. Hiervoor ontvang ik graag je klantnummer of postcode en huisnummer in een e-mail o.v.v. je klacht op [email protected].
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl