| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Romex
-
benikeennederlander
Romex
Hallo,
Ik zou weleens willen weten of er mensen aanwezig zijn, die ervaring hebben met de Romex winkel.
Ik ben namelijk van plan om ESD-kleding aan te schaffen, maar aangezien ik Romex niet ken en wij in een wereld leven waar je heel gauw belazerd word, vond ik het wel zo handig om hier te polsen of er daadwerkelijk mensen zijn die ooit bij hen gekocht hebben en hoe hun ervaring met die winkel is.
Voor de goeie orde laat ik weten dat Romex niet alleen een Internet winkel is, ik heb bij de KvK het een en ander opgezocht en het bedrijf zit o.a. in Amsterdam.
Gaarne verneem ik.
Dank u.
Ik zou weleens willen weten of er mensen aanwezig zijn, die ervaring hebben met de Romex winkel.
Ik ben namelijk van plan om ESD-kleding aan te schaffen, maar aangezien ik Romex niet ken en wij in een wereld leven waar je heel gauw belazerd word, vond ik het wel zo handig om hier te polsen of er daadwerkelijk mensen zijn die ooit bij hen gekocht hebben en hoe hun ervaring met die winkel is.
Voor de goeie orde laat ik weten dat Romex niet alleen een Internet winkel is, ik heb bij de KvK het een en ander opgezocht en het bedrijf zit o.a. in Amsterdam.
Gaarne verneem ik.
Dank u.
-
benikeennederlander
Re: Romex
Dus het is wel een bestaand bedrijf en ik behoef dus niet echt bang te zijn dat indien ik iets koop bij ze, mijn geld kwijt ben omdat ze opeens met de Noorder Zon vertrokken zijn, zoals je weleens hoord bij Tros Opgelicht.
Betreft de service en dat het geen garantie geeft op een goede service, tja wat moet ik daarop zeggen, in iedergeval bedankt voor je bijdrage en misschien zijn er nog meer mensen die nog niet zolang geleden iets gekocht hebben bij Romex en mij verder kunnen informeren.?
Als ik nou meer positieve berichten krijg van dat bedrijf, kan ik tenminste ESD-kleding bij hen aanschaffen.
Graag verneem ik eventueel verdere berichten.
In afwachting daarvan, verblijf ik met vriendelijke groeten.
Betreft de service en dat het geen garantie geeft op een goede service, tja wat moet ik daarop zeggen, in iedergeval bedankt voor je bijdrage en misschien zijn er nog meer mensen die nog niet zolang geleden iets gekocht hebben bij Romex en mij verder kunnen informeren.?
Als ik nou meer positieve berichten krijg van dat bedrijf, kan ik tenminste ESD-kleding bij hen aanschaffen.
Graag verneem ik eventueel verdere berichten.
In afwachting daarvan, verblijf ik met vriendelijke groeten.
Doe net als ik altijd doe. Voordat ik een bestelling plaats wat behoorlijk
wat kost bestel ik eerst wat het goedkoopste is van die bestelling en laat het bezorgen.
Kost wat extra's maar kan je een hoop geld schelen.
Laat ik het afkloppen maar ben nog nooit de boot in gegaan.
wat kost bestel ik eerst wat het goedkoopste is van die bestelling en laat het bezorgen.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik geen garantie kan geven hoe het nu is , maar nogmaals, heb zelf geen bedrijf meer maar zou er zondermeer weer kopen hoor.
Je bestaat als bedrijf echt niet zolang als je een laaienlichter bent en Romex is al erg lang bezig met ESD en aanverwante.
Je bestaat als bedrijf echt niet zolang als je een laaienlichter bent en Romex is al erg lang bezig met ESD en aanverwante.
-
benikeennederlander
Elk mens doet het op zijn eigen manier, maar ik ben het niet met je eens dat ik net als jij zo zou moeten doen.plumber schreef:Doe net als ik altijd doe. Voordat ik een bestelling plaats wat behoorlijk
Natuurlijk begrijp ik je context, maar geld is geld voor mij, of ik nou bijvoorbeeld iets koop van laat ik zeggen 10 euro en ik ben dat geld kwijt omdat een bedrijf mij een pootje gelicht heeft of ik koop iets duurs en raak dat geld kwijt, het is voor mij allebei belangrijk, ik voel het dan beide, begrijp je.
Zoals ik al zei begrijp ik je helemaal, maar ik vind het beide geen goede zaak.
Geld is moeilijk te krijgen en als je het hebt of net voldoende om je hoofd boven water te houden, dan moet je er heel voorzichtig mee omgaan.
Kijk iemand die miljoenen euro's bezit kijkt niet op een tientje of paar honderd euro, maar een gewone doorsnee mens kijkt er toch anders tegen aan.
Maar goed om een lang verhaal kort te maken: Ook al ben ik het dus niet eens met je visie, toch bedankt voor je bijdrage.
L-Vosje,
Ik ben het helemaal met je eens, maar we leven in een maatschappij waarin je voorzichtig moet zijn, natuurlijk is een bedrijf die pas begint of al heel lang bestaat maar waar niet iedereen vanaf weet, perse een Laaielichter, maar mijn stelling is indeze: Het is beter om informatie bij andere mensen via Tros Radar in te winnen, dan te denken, het zal wel niet zo'n vaart lopen en ik zit gegevenmoment in het programma Tros Opgelicht waar die schoonheid presentatrice is en alle ogen uiteraard op mij gericht, waarbij ik dan denk, Jesus had ik nu maar eerst informatie bij anderen ingewonnen.
Dus ik maak Romex niet uit voor Oplichter, alleen ken ik dat bedrijf niet en ik ben gelet op het feit dat er bedrijven zijn die er een potje van maken, heel voorzichtig.
Begrijp jou bedoeling ook niet hoor.Je weet niet of het bedrijf betrouwbaar
is en vraagt het hier.Veel wijzer ben je volgens mij ook niet geworden van
een positieve reactie.Dus als ik toch iets wil hebben van dat bedrijf dan
bestel ik gewoon het goedkoopste van wat ik wil hebben en komt het niet
nou dan weet ik genoeg.Komt het tot mijn tevredenheid dan bestel ik de
hele handel.
is en vraagt het hier.Veel wijzer ben je volgens mij ook niet geworden van
een positieve reactie.Dus als ik toch iets wil hebben van dat bedrijf dan
bestel ik gewoon het goedkoopste van wat ik wil hebben en komt het niet
nou dan weet ik genoeg.Komt het tot mijn tevredenheid dan bestel ik de
hele handel.
Romex is een bedrijf wat zich van oudsher richt op de professionele markt en niet op particulieren.
Daarom zal je er niet zoveel over vinden denk ik.
Mischien is het wel een betere optie om er eens heen te gaan in plaats van op internet te kijken, en je kan ze ook gewoon bellen hoor.
Meer geruststellingen als dat er nu zijn zullen er niet komen denk ik.
Er zijn nou eenmaal niet zoveel particulieren die een golfsoldeermachine of pick & place machine o.i.d. nodig hebben.
Daarom zal je er niet zoveel over vinden denk ik.
Mischien is het wel een betere optie om er eens heen te gaan in plaats van op internet te kijken, en je kan ze ook gewoon bellen hoor.
Meer geruststellingen als dat er nu zijn zullen er niet komen denk ik.
Er zijn nou eenmaal niet zoveel particulieren die een golfsoldeermachine of pick & place machine o.i.d. nodig hebben.