Beetje off-topic, maar niet helemaal. Dat het loont om goed op te blijven letten als je iets koopt: kocht laatst een keukenapparaat bij Bol, bij CB was deze bijna 45% duurder. Dat CB vaak wat duurder is weet ik, maar bijna 45% is me te gortig.
een van de redenen waarom ik via Tweakers een prijsalert heb. Electronische apparatuur. Vervolgens ga ik dan naar Mediamarkt, geef de prijs aan en deze willen daar vaak wel in meegaan. De reden waarom Mediamarkt. Omdat je in een fysieke zaak makkelijker iets uit kunt leggen en sneller, directer geholpen wordt. iets waar Bol,com nog wat van kan leren, klantenservice.
Select van bol.com gratis verzendkosten, maar niet via Partners?
-
Re: Select van bol.com gratis verzendkosten, maar niet via Partners?
Klantenservice van MediaMarkt? Dat moet dan een nieuwe uitvinding zijn. In het verleden hadden ze hier bijna een dependance in plaats van klantenservice ingericht. Meestal was MM al genoeg
CB heeft ook fysieke winkels. Kan veranderd zijn inmiddels, maar de laatste keer dat ik in een MM was (zo'n 5/6 jaar geleden) probeerden ze mij van alles en nog wat wijs te maken. Zitten ze bij mij net ff fout, want ik heb voldoende ict en elektronica kennis. Alleen degenen die mij van eerdere bezoekjes nog kenden, kwamen niet met l*lverhaaltjes.Margreetster schreef: ↑10 nov 2024 13:35Beetje off-topic, maar niet helemaal. Dat het loont om goed op te blijven letten als je iets koopt: kocht laatst een keukenapparaat bij Bol, bij CB was deze bijna 45% duurder. Dat CB vaak wat duurder is weet ik, maar bijna 45% is me te gortig.
een van de redenen waarom ik via Tweakers een prijsalert heb. Electronische apparatuur. Vervolgens ga ik dan naar Mediamarkt, geef de prijs aan en deze willen daar vaak wel in meegaan. De reden waarom Mediamarkt. Omdat je in een fysieke zaak makkelijker iets uit kunt leggen en sneller, directer geholpen wordt. iets waar Bol,com nog wat van kan leren, klantenservice.
Ik koop vrijwel alles online, ook elektronica. Werkt voor mij prima. Apparatuur die ik echt wil, maar dan wel voor mijn max. prijs, stel ik ook wel eens een Tweakers alert in. Of ik houd het zelf even in de gaten.
-
Het verschil tussen CB en MM is dat CB eigen personeel heeft staan in de winkels. En zelfs nog personeel met kennis. MM maakt deals met leveranciers. Die mogen hun waar leveren en moeten ook zorgen voor verkopers. Echter staan die verkopers er voor hun eigen merk en zullen je dus altijd een kant op proberen te praten.ZeerPrivé schreef: ↑10 nov 2024 14:04CB heeft ook fysieke winkels. Kan veranderd zijn inmiddels, maar de laatste keer dat ik in een MM was (zo'n 5/6 jaar geleden) probeerden ze mij van alles en nog wat wijs te maken. Zitten ze bij mij net ff fout, want ik heb voldoende ict en elektronica kennis. Alleen degenen die mij van eerdere bezoekjes nog kenden, kwamen niet met l*lverhaaltjes.
En als je de ervaringen mag geloven is de service bij CB stukken beter als die bij MM.
Bij de partners van bol.com moet volgens de voorwaarden de prijs hetzelfde zijn als op hun website. Bij partners worden geen verzendkosten gerekend, die moeten dus wel in de prijs zitten.
Wat de prijs bij bol.com betreft: je moet ontzettend goed uitkijken want er wordt soms een enorm bedrag voor een product gevraagd. Zo zag ik eens Dasty ontvetter voor meer dan 10 euro per fles. Bol.com zegt dat dat mag, mits ze er op hun eigen website hetzelfde voor vragen.
Wat de prijs bij bol.com betreft: je moet ontzettend goed uitkijken want er wordt soms een enorm bedrag voor een product gevraagd. Zo zag ik eens Dasty ontvetter voor meer dan 10 euro per fles. Bol.com zegt dat dat mag, mits ze er op hun eigen website hetzelfde voor vragen.