Bcc Alkmaar
Hai beste mensen, ik wil even wat kwijt over Bcc, wij hebben zo ongeveer alles wat er in ons huis staat aan elektronica gekocht bij Bcc, wij als trouwe klanten van Bcc verwachten dan ook een goede service,” zoals ze zelf zeggen een high service”.
Nu ben ik zelf eigenlijk ook niet zo slim geweest, om elke keer weer wat te kopen bij Bcc, omdat er elke keer wat stuk ging altijd net buiten de garantie, zoals net na 2 jaar een kapotte wasmachine, de “service” van Bcc was : het was te duur om de wasmachine te laten maken, dus kon ik beter een nieuwe kopen € 600 een wasmachine mag volgens mij toch wel iets langer meegaan.
Een dvd recorder daar nieuw gekocht, thuis aangesloten werkt wel, maar na 3 weken kom ik er achter dat het apparaat niet doet wat het apparaat behoort te doen, wij terug met de recorder word het opgestuurd , na 6 weken kregen we het apparaat eindelijk weer terug , wij sluiten het apparaat aan maar tot onze verbijstering is het probleem niet verholpen, wij weer terug naar Bcc en daar snapten ze het ook niet , maar oke de dvd weer terug naar de fabriek en pas na 3 weken belt Bcc met de mededeling dat ze niet wisten hoe het probleem opgelost kon worden.
Bcc stelde voor om een ander dvd recorder uit te zoeken. Ik zei oké ik wil dan een vergelijkbare met die mogelijkheden die ik wilde bij de vorige die ik uitgezocht had, maar die was wel iets duurder, dat kostte mij nog eens € 75 extra .
Nu hebben wij al 3 keer een printer gekocht bij Bcc, 2 zijn er net buiten de garantie kapot gegaan, ik heb 2 keer een andere gekocht bij Bcc, maar de laatste printer viel nog in de garantie, wij weer naar Bcc met de bon, de printer word gerepareerd nam ik aan, maar ik moest die dag nog wat printen, maar zonder printer kun je niet printen, ik vroeg of ze zolang een leen printer hadden of een ander voorstel zodat ik kon printen, maar dat was er niet zeiden ze, ik moest dan maar een nieuwe kopen, tenminste daar kwam het op neer , ik snap best wel dat je niet zomaar een andere printer kunt lenen of krijgen, maar als je bijna alles wat je in huis heb bij Bcc vandaan komt en dan nog geen behoorlijke service krijgt was wel heel erg low service.
Ik heb dezelfde dag nog een ander printer gekocht, maar niet meer bij Bcc. De printer die nu gerepareerd word is wel het laatste wat ik heb gekocht bij Bcc ik vraag me ook af wat is eigenlijk high service.?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slecht Service Bcc Alkmaar
Re: Slecht Service Bcc Alkmaar
Dat moet je je inderdaad afvragen.
Persoonlijk had ik me iets drukker gemaakt om die wasmachine
Persoonlijk had ik me iets drukker gemaakt om die wasmachine
Re: Slecht Service Bcc Alkmaar
Gaat wel een hoop stuk bij jullie. en alles net na de garantie.
wie heeft jou verteld dat de wasmachine niet meer gerepareerd kon worden? een verkoper of een monteur van de fabrikant?
En net na 2 jaar heb je altijd nog een grote vermindering van je reparatie kosten.
wie heeft jou verteld dat de wasmachine niet meer gerepareerd kon worden? een verkoper of een monteur van de fabrikant?
En net na 2 jaar heb je altijd nog een grote vermindering van je reparatie kosten.