LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaringen met Femmesh Fashion & Hair in Nijmegen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Test_Panel

Slechte ervaringen met Femmesh Fashion & Hair in Nijmegen

Ongelezen bericht door Test_Panel »

Het winkelpersoneel bij Femmesh Fashion & Hair in Nijmegen is érg opdringerig en ze proberen je elk kledingstuk aan te smeren vooral nadat je nadrukkelijk zegt dat je het kledingstuk niet wilt.

Het winkelpersoneel wordt agressief als je hen op hun opdringerige en asociale verkoopmethodes aanspreekt of kritiek hebt op een kledingstuk.

Deze winkel is naar mijn mening sterk af te raden door erg lage kwaliteitskleding voor veel geld. De hoeveelheid producten met een fabrieksfout bevestigen dit. Een product weigeren is hier niet mogelijk.

''De klant is koning'' de gouden regel die een winkel succesvol maakt, geldt niet bij Femmesh Fashion & Hair.
Laatst gewijzigd door Test_Panel op 16 nov 2011 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Jolijn

Re: Slechte ervaringen met Femmesh Fashion & Hair in Nijmegen

Ongelezen bericht door Jolijn »

Test_Panel schreef: ''De klant is koning'' de gouden regel die een winkel succesvol maakt, geldt niet bij Femmesh Fashion & Hair.
De klant is niet tot elke prijs koning. Daar zal het gedrag ( en dan bedoel ik niet koopge/bedrag) naar moeten zijn.

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

En alweer 2 nieuwe leden die speciaal aanmelden om een "winkel" de hemel in te prijzen

snepke

Ursula D schreef:Wat een belachelijke actie van haar!! :shock:
Ik was zelf ook aanwezig in de winkel en heb dus gezien wat hier gebeurde.

De dame kwam mee met een klant die iets had gereserveerd en kwam al binnen met een hele negatieve sfeer.
Dit werd ook opgemerkt door de aanwezige klanten en personeel.
Het meisje waar ze mee binnen kwam wou graag alle nieuwe spullen zien en dat werd dan ook aan haar geshowd.

Bij het afrekenen wilde de klant het jasje wat al een week gereserveerd hing voor haar niet meer hebben en dit terwijl ze al veel eerder zou komen maar had afgezegd.
Dit kan je niet maken en dat kan ook niet in andere winkels.
De dame vond dit allemaal maar belachelijk en begon vervolgens als een dolle alles af te kraken en de eigenaresse te beledigen.
Al schreeuwend stond ze daar terwijl er meerdere klanten in de winkel aanwezig waren en nu wilt ze de gebeten hond uithangen.

Heel vies vind ik dit BAH!!!
Echt een valse aktie
Ben jij soms de eigenaar?
Jij weet dat er al een week een jasje hing en dat ze die al eerder zouden ophalen.
Dat weten gewone klanten niet.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Jij weet dat er al een week een jasje hing en dat ze die al eerder zouden ophalen.
Dat weten gewone klanten niet.

lijkt er sterk op ja :lol:

snepke

De eigenaresse herself.

ciske

snepke schreef:De eigenaresse herself.

yeps :mrgreen:

Ursula D

Ongelezen bericht door Ursula D »

Zoals je kan lezen staat er duidelijk dat er meer mensen in de winkel waren en me naam staat erbij en ik ben dus niet de eigenaresse.
Die heet anders.
Beetje jammer weer :?

ciske

beetje jammer he, dat jij precies weet dat er al iets een week hangt :lol: zo doorzichtig als wat.

Gesloten