Seats and sofas zoeterwoude
Koop hier niks zie mijn verhaal al een half jaar bezig
6maart---na eengesprek in de winkel
1 bank
1 hocker
eettafeld massief hout
6 eetstoelen
gekocht echter met een aantal schades geleverd en de hocker met verkeerde kleuren de receptioniste geeft aan dat we een servicemelding moeten maken 2 weken later en nog geen reactie te erg voor woorden dit!
HOE GAAN JULLIE DIT OPLOSSEN
13 april---
Beste allen,vandaag zijn alle meubels opgehaald. Echter hebben we alleen een leenbank gekregen die nog te vies is om me kinderen op te laten zitten....ook onze eettafel is meegenomen en daardoor kunnen we niet eens aan tafel eten met onze kinderen.mijn vrouw barste net in tranen uit! Ik moet mij nu heel erg inhouden om tot een zakelijke uitkomst te komen maar dit hoort niet te kunnen met Nederlandse begrippen. Ik verwacht een oplossing en ook zeker een financiële compensatie!!
Vandaag---
En dan eindelijk nar zoveel maanden de meubels geleverd
WEER VERKEERD en wat zeggen ze u krijgt 50 euro als coulance
Ik ga hier werk van maken kassa das alles krijgen ze over hun heen mis geef ik ze de stoelen wel terug alleen dan niet via de ingang!!!!
[ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service Seats and sofas
-
- Contacteer:
Slechte service Seats and sofas
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jul 2017 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast, ongefundeerde bewering verwijderd
Reden: Onderwerp aangepast, ongefundeerde bewering verwijderd
Re: Slechte service Seats and sofas
Hoe vervelend ook, laat dit een les zijn om eerst eens wat informatie op internet op te zoeken over een bepaald bedrijf voor u er uw spullen koopt. Dat Seats & Sofas niet deugt is toch echt al 10 jaar bekend. Ga dan liever naar de Ikea, als je goedkopere meubels zoekt. Daar weet je in ieder geval wat je krijgt en het spul is over het algemeen prima om 6 jaar mee te gaan.
Laatst gewijzigd door Verwijderd op 13 jul 2017 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik hoop voor u dat u binnenkort een paar weken vakantie heeft. Toets op de eerste dag van uw vakantie Seats en Sofa's in in het zoekvenster en geheid dat u de rest van de vakantie niet meer achter uw computer vandaan komt.
Het makkelijkste dat u nu kunt doen is annuleren wegens tot 2 maal toe niet leveren wat overeen gekomen is. Het is lastig te winnen van dit bedrijf, maar wie niet waagt...
Het makkelijkste dat u nu kunt doen is annuleren wegens tot 2 maal toe niet leveren wat overeen gekomen is. Het is lastig te winnen van dit bedrijf, maar wie niet waagt...
-
@TS: In plaats van annuleren kunt u beter ontbinden. Dat scheelt weer 50% annuleringskosten.NeoDutchio schreef:Het makkelijkste dat u nu kunt doen is annuleren...
De moraal van het verhaal is duidelijk. In de toekomst eerst onderzoeken met wie u in zee gaat.
Ongefundeerde beweringen en offtopic berichten verwijderd.
Seats en Sofa's een bedrijf dat al meer dan 20 jaar bestaat en wat in al die jaren de gemoederen aardig bezighoudt.
Veel problemen van Seats en Sofa's komen voort door, er onvoorbereid naar toe te gaan. Je wordt overrompelt en hebt gekocht voor je er erg in hebt.
Vaak kom je er dan ook later achter dat je zelf moet zorgen dat de meubelen bij je thuis komen.
Wanneer je dit bedrijf bezoekt, moet je je eerst wapenen. Dit betekend dat je de verkopers van je lijf moet houden en zelf rond moet kijken. Je kan dan de informatie mee naar huis nemen om hier te bekijken wat je wilt en in welke kwaliteit. (Ook Seats en Sofa's heeft kwaliteit maar dan betaal je meer)
Persoonlijk vind ik dit bedrijf een gruwel en kom ik er niet meer. Zoals al genoemd een Zweeds warenhuis heeft goed producten waarvan de prijs vaststaat en die moet je ook zelf vervoeren
Veel problemen van Seats en Sofa's komen voort door, er onvoorbereid naar toe te gaan. Je wordt overrompelt en hebt gekocht voor je er erg in hebt.
Vaak kom je er dan ook later achter dat je zelf moet zorgen dat de meubelen bij je thuis komen.
Wanneer je dit bedrijf bezoekt, moet je je eerst wapenen. Dit betekend dat je de verkopers van je lijf moet houden en zelf rond moet kijken. Je kan dan de informatie mee naar huis nemen om hier te bekijken wat je wilt en in welke kwaliteit. (Ook Seats en Sofa's heeft kwaliteit maar dan betaal je meer)
Persoonlijk vind ik dit bedrijf een gruwel en kom ik er niet meer. Zoals al genoemd een Zweeds warenhuis heeft goed producten waarvan de prijs vaststaat en die moet je ook zelf vervoeren
Ach nee he, Seats en Sofa's, nog steeds
Het feit dat mensen niet willen leren is volgens mij zo langzamerhand het bestaansrecht van dat bedrijf.
Complimenten voor dat verdien model
Het feit dat mensen niet willen leren is volgens mij zo langzamerhand het bestaansrecht van dat bedrijf.
Complimenten voor dat verdien model