| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service van VenD: 3 koffers besteld, 2 geleverd
-
Borduurgek53
Slechte service van VenD: 3 koffers besteld, 2 geleverd
Ik heb 3 koffers bestelt en kreeg er 2 binnen. De actie was 3 halen 2 betalen. Ik bellen naar VenD. Het antwoord was, Ik zou een fout hebben gemaakt bij het bestellen van de koffers. Ik weet zeker dat ik de bestelling goed heb gedaan en 3 koffers heb bestelt. Je wordt dan afgescheept met een tegoedbon van 4.95 terwijl de koffer een waarde vertegenwoordig van 49.00. Nou de 2 koffer breng ik wel terug naar de winkel. Dat was de laatste keer dat ik iets bij de VenD koopt. Wat een slechte service!
Laatst gewijzigd door Radar op 17 aug 2014 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic titel aangepast
Reden: Topic titel aangepast
Re: Slechte service van VenD: 3 koffers besteld, 2 geleverd
Moet je het tegoedbonnetje ook even teruggeven.Borduurgek53 schreef: Je wordt dan afgescheept met een tegoedbon van 4.95 terwijl de koffer een waarde vertegenwoordig van 49.00. Nou de 2 koffer breng ik wel terug naar de winkel. Dat was de laatste keer dat ik iets bij de VenD koopt. WAT EEN SLECHTE SERVICE!!!!!!!!!
Neem aan dat u een bevestiging heeft van uw bestelling van 3 koffers?Borduurgek53 schreef:Ik heb 3 koffers bestelt en kreeg er 2 binnen. De actie was 3 halen 2 betalen. Ik bellen naar VenD. Het antwoord was, Ik zou een fout hebben gemaakt bij het bestellen van de koffers. Ik weet zeker dat ik de bestelling goed heb gedaan en 3 koffers heb bestelt. Je wordt dan afgescheept met een tegoedbon van 4.95 terwijl de koffer een waarde vertegenwoordig van 49.00. Nou de 2 koffer breng ik wel terug naar de winkel. Dat was de laatste keer dat ik iets bij de VenD koopt. WAT EEN SLECHTE SERVICE!!!!!!!!!
-
Borduurgek53
Ja, Tijdens de betaling met IDEAL. Daar stond dat de 3e koffer niet op het factuur stond maar wel zou worden geleverd. Dit vanwege de aktie. Dan denk je dat het goed is. Nou dus niet. Je wordt ook na een tweede mail van mijn kant afgescheept met een bon van 4.95. Zodat je de volgende keer geen verzendkosten betaald. Nou mij zien ze daar niet meer.
Wat was de precieze uitleg van VenD als ik vragen mag? Ze hebben eea toch wel wat onderbouwd/uitgelegd?
-
Borduurgek53
De uitleg was; Ze hebben het nagekeken !! in hun administratie. Dat was de hele uitleg. Zelfs nadat ik ze 2 keer heb gebeld en heb uitgelegd wat erbij in het beeld kwam te staan kreeg hierna weer een standaard mail: helaas ligt de fout niet bij ons en de koffers zijn niet leverbaar meer en hierbij een tegoedbon voor de volgende bestelling. En voor die tegoedbon moet je heel dankbaar zijn. De goedheid van de VenD.
Waarom laat u zich afschepen met een tegoedbon? Ik zou de koffers gewoon terugsturen. De aktie is 3 voor de prijs van 2. Als die derde dan om wat voor reden niet komt heeft de hele aktie voor u toch geen zin?
-
Borduurgek53
Hallo aerox. Ik laat me niet afschepen met een tegoedbon dat doet de VenD. Ik ben bezig geweest om die 3e koffer te krijgen wat niet gelukt is ( ondanks de actie) en ik stuur de koffers dus ook retour. Maar de reactie van de Ven D is: Ik moet dankbaar zijn voor de tegoedbon. Nou mooi niet en ik bestel of koop nooit meer iets bij de Ven D.
-
Leo The Emperor
Hier begrijp ik niets van.Borduurgek53 schreef:Ja, Tijdens de betaling met IDEAL. Daar stond dat de 3e koffer niet op het factuur stond maar wel zou worden geleverd. Dit vanwege de aktie. Dan denk je dat het goed is. Nou dus niet. Je wordt ook na een tweede mail van mijn kant afgescheept met een bon van 4.95. Zodat je de volgende keer geen verzendkosten betaald. Nou mij zien ze daar niet meer.
Bij betalen met IDEAL krijg je het standaardscherm van je eigen bank waar helemaal niks extra's over de bestelling staat behalve de bankgegevens .
Op de orderbevestiging en de factuur dient echter wel te staan dat je 3 koffers hebt besteld waarvan er maar 2 afgerekend hoeven te worden.
En wat staat er op die 2 documenten?
-
witte angora
Leo The Emperor schreef:
En wat staat er op die 2 documenten?
Die 3e koffer stond niet op de factuur. En, maar dat is ten dele een aanname, en ten dele vanwege mijn administratieve verleden: wat niet op de factuur staat, komt ook niet op de pakbon te staan. Dat wordt namelijk tegelijkertijd aangemaakt. En wat niet op de pakbon staat, wordt niet geleverd.Borduurgek53 schreef:Ja, Tijdens de betaling met IDEAL. Daar stond dat de 3e koffer niet op het factuur stond maar wel zou worden geleverd. Dit vanwege de aktie.
Geen idee wat er waar fout is gegaan. Maar dit soort voorvallen bevestigd voor mij steeds weer dat ik liever naar de winkel ga als ik iets nodig heb. Dan weet ik wat ik in handen heb.
Terugsturen en drie nieuwe bestellen. Ik zie dat ze nu 70% korting geven, dus je bent nòg goedkoper uit...
-
witte angora
En vanwege de tegoedbon is het verzenden deze keer gratis.encore schreef:Terugsturen en drie nieuwe bestellen. Ik zie dat ze nu 70% korting geven, dus je bent nòg goedkoper uit...
-
rozemarijntje
witte angora schreef:En vanwege de tegoedbon is het verzenden deze keer gratis.encore schreef:Terugsturen en drie nieuwe bestellen. Ik zie dat ze nu 70% korting geven, dus je bent nòg goedkoper uit...
Nee lijkt me dat tegoedbon niet meer geldig is dan
Maar idd terug sturen en gelijk nieuwe bestellen!!
Ik snap zo,n winkel ook niet,geen goede service!
-
Borduurgek53
Hallo, allemaal. Er stond op de factuur 2 koffers berekend, met daaronder de zin: 3e koffer staat niet op de factuur in verband met de actie 3= 2 betalen , maar deze zou wel geleverd worden en daarna ga je naar het scherm van de betaling, in dit geval IDEAL. En ook al had ik nu 70% korting nooit meer bij de VenD.
Groet Borduurgek
Groet Borduurgek
-
Leo The Emperor
Dan kun je toch een kopie van de factuur gebruiken om VenD aan te tonen dat de bestelling wel goed is ingegeven, en dat je gewoon recht hebt op de derde koffer.Borduurgek53 schreef:Hallo, allemaal. Er stond op de factuur 2 koffers berekend, met daaronder de zin: 3e koffer staat niet op de factuur in verband met de actie 3= 2 betalen , maar deze zou wel geleverd worden en daarna ga je naar het scherm van de betaling, in dit geval IDEAL. En ook al had ik nu 70% korting nooit meer bij de VenD.
Groet Borduurgek
-
langste adem
Ja maar als de betreffende koffers niet meer leverbaar zijn volgens V&D, dan houdt het op.
Het had realistischer zijn geweest als u dan ook maar 2/3 van de winkelprijs had moeten betalen voor de 2 koffers.
Een tegoedbon van 4,95 is inderdaad een lachertje ,en dan zou ik persoonlijk ook de 2 koffers terugsturen.
Het had realistischer zijn geweest als u dan ook maar 2/3 van de winkelprijs had moeten betalen voor de 2 koffers.
Een tegoedbon van 4,95 is inderdaad een lachertje ,en dan zou ik persoonlijk ook de 2 koffers terugsturen.
[quote="Borduurgek53"... in verband met de actie 3= 2 betalen ... En ook al had ik nu 70% korting nooit meer ... [/quote]
Da's gek. Dus je krijgt geen 35% maar 70 % korting en dan wil je het niet meer? Heel apart.
Da's gek. Dus je krijgt geen 35% maar 70 % korting en dan wil je het niet meer? Heel apart.
-
Borduurgek53
Ik kreeg helemaal geen korting maar een tegoedbon van 4.95 voor een volgende bestelling.
-
Guardian72
- Contacteer:
Dit is niet logisch.Borduurgek53 schreef:Hallo, allemaal. Er stond op de factuur 2 koffers berekend, met daaronder de zin: 3e koffer staat niet op de factuur in verband met de actie 3= 2 betalen , maar deze zou wel geleverd worden en daarna ga je naar het scherm van de betaling, in dit geval IDEAL. En ook al had ik nu 70% korting nooit meer bij de VenD.
Groet Borduurgek
Los van welke actie dan ook..
Bedrijf zou 3 producten moeten leveren, en de factuur moet dan ook 3 producten weergeven.
Al was het maar om de voorraad kloppend te houden (anders krijg je gerommel met voorraden, wat fraude in de hand werkt, dat wil je als winkelbedrijf niet, lijkt me)
De factuur zou dan een regel moeten hebben " Koffer 1 - 1 euro, Koffer 2 - 1 euro, Koffer 3 - 1 euro : Actiekorting 3=2 actie -1 euro - totaal 2 euro" (prijs is natuurlijk maar als voorbeeld)
waardoor je wel 3 artikelen op factuur hebt staan, maar ook de actie erbij vermeld.
Of de uitleg klopt niet, of het is verkeerd begrepen, maar op elke actie factuur staat de normale prijs, en daarna de korting. (is ook als marketing iets - kijk eens hoeveel korting we je geven)