LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Super de Boer-aanbiedingen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
renwel
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2008 10:32

Super de Boer-aanbiedingen

Ongelezen bericht door renwel »

Het is mij al een paar maal overkomen bij Super de Boer dat de aanbiedingsprijs niet verwerkt is in het computersysteem van de kassa. En daarbij staan er vaak nog oude aanbiedingsbordjes van de vorige week, die niet weggehaald worden. Resultaat: je betaalt ongemerkt teveel. Toen ik daarop wees, antwoordde men dat ik ongelijk had. Er moest gezocht worden in foldertjes enz. (ophoud aan de kassa) en uiteindelijk bleek dat ik wél gelijk had. Ik kreeg dus 1,75 korting. In plaats dat de prijs dan direct aangepast wordt in de kassa.... nee hoor, toen ik 2 dagen later in dezelfde week het artikel opnieuw kocht, bleek het nog altijd niet aangepast! Hoeveel klanten kijken de kassabon niet na en betalen ongemerkt toch de volle mep? Ik dacht dat dit in 1 winkel gebeurde, maar het is mij al in verschillende Super de Boer-filialen overkomen. Slordigheid van de winkel of gewoon slimme strategie?? Mensen let op !

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: Super de Boer-aanbiedingen

Ongelezen bericht door rvkeuken »

volgens mij gaan alle prijzen via een centraal kassasysteem, dus dat het bij meerdere winkels gebeurd zou dan kunnen kloppen. Verder zouden ze volgens mij iedere correctie moeten noteren en eens per dag of zo opnieuw moeten invoeren. Lijkt mij eerder aan de vele artikelen te liggen dan aan het bewust niet invoeren, dan is het namelijk oplichting.

astrid68
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2009 21:02

Re: Super de Boer-aanbiedingen

Ongelezen bericht door astrid68 »

Zowiezo oppassen met de term aanbieding. Ik vergelijk ze bij verschillende supermarkten en dan kom ik toch nog grote verschillen tegen voor exact dezelfde produkten. Er zijn sites waar alle aanbiedingen op een rijtje worden gezet, zelf gebruik ik http://www.folderscan.nl

miaa
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 sep 2009 20:43

Re: Super de Boer-aanbiedingen

Ongelezen bericht door miaa »

Bedankt voor de tip, erg handig folderscan.

Gesloten