LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] super de boer wat maak je mij nou!

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
brui43
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 nov 2010 19:15

super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door brui43 »

voor mijn dieet eet ik nu al een hele lange tijd de overheerlijke
fortin haferflocken de prijs 0.39€
daarnaast neem 0% vet melk.
Tot mijn grote verbazing bleek afgelopen dinsdag dat het schapje fortin haferflocken is opgeruimd en nu moet ik euroshopper voor 0.97 € kopen met daarin rozijnen en andere dingen. maar die wil ik niet. ik wil voor 0.39 de beste kwaliteit havermout. maar nee het past niet in kleurijke dozen en zakken schap van super de boer de prijs die de fabriek rekent is te goedkoop. maar dat vind ik dus fijn maar bovenal heel lekker. nu moet ik rotzooi eten wat vele malen duurder is. dat is niet eerlijk. ik wil wel een 0.25 € meer betalen. maar nee.
de top beslist! dit is echt om boos te worden.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door tennis »

En wat zegt Super de Boer?
Of heb je in de winkel met niemand over dit euvel gepraat?

brui43
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 nov 2010 19:15

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door brui43 »

ik heb een hele fijne winkel. maar de top buiten mijn winkel heeft besloten.
Ik heb geschreven en kreeg een lullige brief terug met uitleg wat in dit geval nergens opslaat. want ik moet veel meer betalen voor een veel slechtere kwaliteit . vroeg ze ook nog, of ik tevreden was met het antw.
nou mailde terug dat ik dat absoluut niet was. misschien zij wel, met dit rot antwoord.
dat hele schap gebeuren met al die vieze vette ochtend ontbijtjes, daar past meine haferflocken voor 0.39€ niet meer tussen. de voedingsmiddelen industrie, heeft namelijk niets kunnen toevoegen. het was te rijk aan natuurwaarde en te arm aan voedingsmiddelen industrie.
gewoon een papieren zakje met fleurig mandarijntjes op een bord gewone gezonde natuurlijke havermout. maar dat mag niet meer. er MOET glucose stroop in en extra verzadigde vetten. om het te laten knapperen
ja het is diep treurig en sommige mensen denken gezond bezig te zijn maar ze zijn het niet en lezen en vergelijken niet. en dan gewone eerlijk en kwalitatief gezond en ook nog zeer goedkoop mag niet meer. ja ik was boos woest! daag

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door tennis »

Als ik zo google, dan zie ik, dat dit een product uit Duitsland is!
Misschien een mogelijkheid, bij een andere winkel dit te verkrijgen.
Of, stuur een mail, naar de producent, met de vraag, welke bedrijven in Nederland het product aanbieden/verkopen!

brui43
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 nov 2010 19:15

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door brui43 »

heb ook een mail gestuurd naar fortin. maar mn duits is zo slecht. ik zal opnieuw zonder boosheid in het engels een nieuwe mail sturen en vragen waar ik het nog kan kopen. maar het feit blijft het is een rotstreek. dat schap moet vol met kleurijke dozen loeigroot en in die dozen moeten bewerkte en met toevoegde rotzooi. ik mag die rotzooi niet. de kwaliteit is niet een 10de van de kwaliteit van fortin maar meer dan 2.5 keer zo duur.
Het feit is ook dat ik dan minder naar mijn winkel ga lopen zonder auto. gezonder en mileu vriendelijker kan niet tja.

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door poespas »

Een topic openen omdat een supermarkt jouw favo product uit de schappen heeft gehaald :?: :?: :roll:
Pech, gebeurd zo vaak.

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door Wim2007 »

brui43 schreef:en nu moet ik euroshopper voor 0.97 € kopen met daarin rozijnen en andere dingen. maar die wil ik niet. ik wil voor 0.39 de beste kwaliteit havermout.
U heeft het waarschijnlijk over Euroshopper muesli en niet over havermout. Albert Heijn verkoopt ook Euroshopper havermout ('rolled oats') voor € 0,39,- per 500 gram. Een ander alternatief is Hahne Haferflocken. Verkrijgbaar bij onder meer Plus en Jumbo (ook voor € 0,39,- per 500 gram).

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

brui43 schreef:voor mijn dieet eet ik nu al een hele lange tijd de overheerlijke
fortin haferflocken de prijs 0.39€
daarnaast neem 0% vet melk.
Tot mijn grote verbazing bleek afgelopen dinsdag dat het schapje fortin haferflocken is opgeruimd en nu moet ik euroshopper voor 0.97 € kopen met daarin rozijnen en andere dingen. maar die wil ik niet. ik wil voor 0.39 de beste kwaliteit havermout. maar nee het past niet in kleurijke dozen en zakken schap van super de boer de prijs die de fabriek rekent is te goedkoop. maar dat vind ik dus fijn maar bovenal heel lekker. nu moet ik rotzooi eten wat vele malen duurder is. dat is niet eerlijk. ik wil wel een 0.25 € meer betalen. maar nee.
de top beslist! dit is echt om boos te worden.
Euroshopper bij Super De Boer? Da's toch een AH merk? Het zou ook zomaar kunnen zijn dat er veel te weinig mensen zijn die die haferflocken kopen. Dan is het logisch dat het geschrapt wordt. Schapruimte is immers duur.

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Waar je je al niet druk over kan maken, zwaar leven zeker? Wat voor antwoord Super de Boer je ook geeft. Het gaat allemaal om de centen. Waarschijnlijk was jij één van de enige die deze havermout kocht. Niet interresant genoeg voor de supermarkt, dus weg ermee.

BartSBB
Berichten: 78
Lid geworden op: 06 okt 2010 13:28

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door BartSBB »

Je kunt het een supermarkt ook niet kwalijk nemen als ze een weinig winstgevend (of misschien wel dat niet eens) product wegnemen uit het assortiment. Overigens kan dit ook komen doordat de producent opeens een prijsverhoging door wil voeren waar super de boer het niet mee eens is. Hierbij zouden ze dus ook opkomen voor jouw kosten! Dus niet meteen afkraken alleen maar omdat ze toevallig jouw favoriete product niet meer hebben.

Trosjegezelligheid
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 dec 2010 17:11

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door Trosjegezelligheid »

BartSBB schreef:Je kunt het een supermarkt ook niet kwalijk nemen als ze een weinig winstgevend (of misschien wel dat niet eens) product wegnemen uit het assortiment. Overigens kan dit ook komen doordat de producent opeens een prijsverhoging door wil voeren waar super de boer het niet mee eens is. Hierbij zouden ze dus ook opkomen voor jouw kosten! Dus niet meteen afkraken alleen maar omdat ze toevallig jouw favoriete product niet meer hebben.
hier ben ik het mee eens!

Jos Das
Berichten: 81
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:08

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door Jos Das »

Trosjegezelligheid schreef:hier ben ik het mee eens!
Bedankt voor deze zeer belangrijke mededeling

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Jos Das schreef:
Trosjegezelligheid schreef:hier ben ik het mee eens!
Bedankt voor deze zeer belangrijke mededeling
Van hetzelfde zou ik zo zeggen!!

riddert
Berichten: 2145
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door riddert »

VioletPrue schreef:
Jos Das schreef:
Trosjegezelligheid schreef:hier ben ik het mee eens!
Bedankt voor deze zeer belangrijke mededeling
Van hetzelfde zou ik zo zeggen!!
Insgelijks!

EnyaMae
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 aug 2009 21:10

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door EnyaMae »

Ik vraag me weleens af wat voor leven dit soort mensen hebben. Zeuren over een product wat uit de schappen is gehaald en nu ben je "gedwongen" iets te kopen wat een paar cent duurder is?
De winkel heeft groot gelijk. Ze staan daar niet vrijwillig, ze moeten winst maken en als dat product geen winst oplevert is het heel simpel: weg ermee.
En je wordt niet gedwongen hoor, is je eigen keuze om nu dat andere product te kopen. Wellicht (als je wat moeite doet) kun je het via een andere supermarkt verkrijgen.

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door mihoen »

kijk, als je vind dat alleen dit product goed is voor jou gezondheid en jij je er goed bij voelt, dan snap ik je reactie richting sdb. het gaat om JOUW gezondheid, en placebo of niet, als het voor jou werkt, dna hoop ik dat je het product krijgt, wat je wilt.
mijn eerste gedachte was trouwens, kijk eens bij jumbo, ben zelf onder de indruk van hoever deze winkel voor hun klanten gaat. en ja, anders eens naar duitsland. familie van me koopt alleen daar het meel voor de broodbakmachine. nu wqeet ik niet hoever je van de grens woont, en anders maakt je er eens een daggie shoppen van... 8)

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

brui43 schreef:ik heb een hele fijne winkel. maar de top buiten mijn winkel heeft besloten.
g
De top van Super de Boer houdt zich hier niet mee bezig. Dit wordt bepaald door de product of assortimentsmanagers of hoe ze ook hete bij Super de Boer. De top van een bedrijf bepaalt "slechts" de strategie en doelen voor het bedrijf. De mensen op de werkvloer geven daar invulling aan.

lalune
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2011 09:00

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door lalune »

Een tip: bij de Aldi en Lidl in Duitsland is deze havermout volop verkrijgbaar voor € 0,35 per pak. Ik ben daar achter gekomen door met Fortin in Duitsland te bellen nadat ik geen respons kreeg op mijn mail. De verpakking ziet er anders uit, de smaak is dezelfde. Dus, even de grens over en inladen maar. Heb ik dus ook gedaan, want andere havermout vind ik slijmerig of niet lekker genoeg qua smaak.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: super de boer wat maak je mij nou!

Ongelezen bericht door VioletPrue »

lalune schreef:Een tip: bij de Aldi en Lidl in Duitsland is deze havermout volop verkrijgbaar voor € 0,35 per pak. Ik ben daar achter gekomen door met Fortin in Duitsland te bellen nadat ik geen respons kreeg op mijn mail. De verpakking ziet er anders uit, de smaak is dezelfde. Dus, even de grens over en inladen maar. Heb ik dus ook gedaan, want andere havermout vind ik slijmerig of niet lekker genoeg qua smaak.
Tja, da's leuk als je vlak bij de grens woont, maar iemand uit Rotterdam bijv. heeft daar natuurlijk niet veel aan.
Dan is de havermout alsnog niet te betalen i.v.m. benzinekosten.

Gesloten