LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-For Telecom reparatieservice

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Janneke1991

T-For Telecom reparatieservice

Ongelezen bericht door Janneke1991 »

Ik heb eind juni een abonnement afgesloten bij t for telecom in Tiel.
Bij dat abonnement zat een nokia n97 mini.
Een enorm fijn ding totdat die na 4 maanden kuren begon te vertonen en op een dag geen eens meer aan ging.
Ik ben dus naar t for telecom teruggegaan en zei hebben het toestel ter reparatie opgestuurd naar dynafix.
Vanmorgen heb ik naar dynafix gebeld en zei zeiden dat mijn toestel naar nokia is gestuurd.
Mijn telefoon is al vanaf 28 september weg voor reparatie!
Nu heb ik een leentoestel maar die ging vandaag ook ineens kapot dus ik terug naar de winkel is de winkel failliet en moet ik naar de dixons.
Dat heb ik gedaan maar die wisten van totaal niks!
Ik kan dus fluiten naar mijn 50 euro borg die ik heb betaald voor het leentoestel en wanneer ik mijn telefoon terugkrijg is de vraag!
Dus t for telecom BEDANKT!!!
Nooit meer geen telefoon van die winkel want de service is verrot!!!!

stofzuigertje

Re: T-For Telecom reparatieservice

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

T For Telecom was nog open dus alleen in Tiel gesloten.

Ik zou via hun website iets proberen omdat ze waren aangesloten bij deze groep.
Ik geloof niet gelijk in failliet, een slecht lopende winkel sluiten is volgens mij eerder de oorzaak en afschuiven is de goedkoopste manier om van lastige klanten met kapotte apparaten af te komen helaas.

Dus zoek elders in die regio een T-For Telecom winkel die nog wel open is.

mukkiefuk

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Janneke1991 schreef:Nu heb ik een leentoestel maar die ging vandaag ook ineens kapot dus ik terug naar de winkel is de winkel failliet .

Nooit meer geen telefoon van die winkel want de service is verrot!!!!
Daar zul je ze mee hebben aangezien ze failliet zijn... :roll:

Roytheslayer

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

T-for telecom stopt ermee, en alle winkels zijn aan het sluiten, 1 wat sneller dan de andere.
Zou best kunnen dat de dixons in Tiel een franchisenemer is die niks te maken heeft met het feit dat filialen van dixons de garantie van t for telecom overnemen. Als dat laatste al zo is.
Heb het meegemaakt dat er in de plaats waar ik werkte een andere telecom winkel sloot en die had ook een mooi briefje op de deur dat ze voor garantie bij ons moesten zijn.
Wij wisten van niks uiteraard.

Gesloten