Ik mocht mijn abonnement verlengen en wilde graag van Hi25 naar KNP flexibel 20 omdat HI mij niet goed beviel. Ik wilde hier dan graag de Samsung Star bij en had via internet gezien dat ik dit toesel er gratis bij zou krijgen.
Aangezien ik de vorige keer mijn abonnement ook bij T for telecom verlengt had ging ik weer daarheen.
Tot mijn verbazing werd mij verteld dat ik E75,- moest bijbetalen voor het toestel. (Terwijl ik er pre-paid E129,- voor moet betalen) Dit kwam door de zogenaamde klantenwaarde die ik had. Deze was namelijk B en niet erg best als klantenwaarde A het slechts is en F het beste. Mijn verbazing werd hierdoor alleen maar nog groter aangezien ik al 8 jaar klant ben bij KPN met mijn abonnement!
Ik begon dus best boos te worden toen de medewerker vertelde dat ik simpelweg niet genoeg abonnementgeld p.m betaalde en daarom deze klantenwaarde had. Als ik mijn abonnement zou verhogen zou ik het toestel goedkoper! krijgen....
Ik ben dus vertrokken uit die winkel zonder verlenging en/of toestel en regelrecht naar de Primafoonwinkel gelopen. Daar bleek precies het tegenovergestelde.
Ik kon mijn abonnement gewoon kosteloos overzetten, kreeg het toestel gratis, een geheugenkaart en DVD gratis en 50% korting op een telefoontasje!
Ik voel me dus behoorlijk opgelicht door T for telecom. Ik heb ze hierover gecontacteerd en nu afwachtend op hun reactie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T for telecom.
Re: T for telecom.
Pardon? Beslis jij dat?
Re: T for telecom.
Ja service is er tegenwoordig niet meer bij in de winkels.
Je bent tegenwoordig alleen nog maar een nummer, uitzonderingen daar gelaten uiteraard.
Je bent tegenwoordig alleen nog maar een nummer, uitzonderingen daar gelaten uiteraard.
Re: T for telecom.
dus omdat je al 8 jaar klant bent van KPN, moet t for telecom je een toestelkorting geven die totaal los staat van KPN??
elke winkel heeft andere acties.. dat je hem bij KPN goedkoper kreeg, heeft te maken met de acties die daar gelden
en met die klantwaarde werkt het bij de rest vd winkels ook.. hoe lager de klantwaarde, hoe minder korting.. die klantwaarde heeft niks met hoelang je al lid bent bij een provider, maar met hoeveel ze aan je verdienen
heb je klantwaarde F, dan verdient de provider het meest aan je doordat je veel buiten je bundel belt, want DAAR verdient een provider het meest op
dus ik denk dat je kan klagen tot je een ons weegt, zo is het nou eenmaal
elke winkel heeft andere acties.. dat je hem bij KPN goedkoper kreeg, heeft te maken met de acties die daar gelden
en met die klantwaarde werkt het bij de rest vd winkels ook.. hoe lager de klantwaarde, hoe minder korting.. die klantwaarde heeft niks met hoelang je al lid bent bij een provider, maar met hoeveel ze aan je verdienen
heb je klantwaarde F, dan verdient de provider het meest aan je doordat je veel buiten je bundel belt, want DAAR verdient een provider het meest op
dus ik denk dat je kan klagen tot je een ons weegt, zo is het nou eenmaal
Re: T for telecom.
die Deborah is me wel een klagertje.....