Te hoog pinbedrag bij ijssalon
-
Te hoog pinbedrag bij ijssalon
Ijsjes gekocht voor € 6,40. Op de pinautomaat stond eveneens een bedrag van €6,40.
Toen we terug waren in Aalden zagen we dat er van de ASN bank € 64,01 euro af was geschreven. De ASN bank kon hier weinig aan doen. We hebben gebeld naar Brunella. Hun telefoonnummer werkte eerst niet. We moesten naar hun adres aan Markt 19 komen en onze bankafschrift laten zien.
Zij hadden bij het afrekenen van de ijsjes geen pinbon gegeven. Echter zij hadden die nog wel. We kregen gelukkig het teveel betaalde bedrag terug.
Wat blijkt? Brunella laat via Google alle negatieve reviews weghalen. Daar zijn meerdere klanten die dat aangeven! We wilden waarschuwen dat er door hun soms hoge pinbedragen laten afschrijven. Beter contant daar betalen.
Toen we terug waren in Aalden zagen we dat er van de ASN bank € 64,01 euro af was geschreven. De ASN bank kon hier weinig aan doen. We hebben gebeld naar Brunella. Hun telefoonnummer werkte eerst niet. We moesten naar hun adres aan Markt 19 komen en onze bankafschrift laten zien.
Zij hadden bij het afrekenen van de ijsjes geen pinbon gegeven. Echter zij hadden die nog wel. We kregen gelukkig het teveel betaalde bedrag terug.
Wat blijkt? Brunella laat via Google alle negatieve reviews weghalen. Daar zijn meerdere klanten die dat aangeven! We wilden waarschuwen dat er door hun soms hoge pinbedragen laten afschrijven. Beter contant daar betalen.
Laatst gewijzigd door gezondheid op 11 sep 2024 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Te hoog pinbedrag bij ijssalon
Even voor de duidelijkheid, u ging terug en had uiteraard geen bon meer. U liet uw bankafschrift zien en toen kreeg u uw teveel betaalde geld gewoon terug?gezondheid schreef: ↑11 sep 2024 15:17Ijsjes gekocht voor € 6,40. Op de pinautomaat stond eveneens een bedrag van €6,40.
En daaruit blijkt dat ze negatieve reviews van Google laten verwijderen?
Reviews zoals onderstaande quotes worden toch gewoon weergegeven?
Ober leek geïrriteerd en niet erg vriendelijk.
IJs was heel erg zoet en niet zo lekker als gehoopt.
Afbeeldingen van geheugenkaart zijn niet nauwkeurig.
Aardbeienmok bevatte geen verse aardbeien zoals beloofd op de foto.
Service erg traag en niet vriendelijk.
Het lijkt meer op het motto: het maakt me niet uit.
Te duur en het ijs was niet wat we bestelden! Elders is hierover meer te vinden.
Het is jammer, ik ben er meerdere keren geweest en dat is helaas hoe het tot uiting komt.
Alleen voorwaardelijk aanbevolen als ijssalon.
Geen vervanging voor de vorige ijssalon in de binnenstad.
Leuke winkel, goede producten
Ellendige service
Onvriendelijk
Arrogant
Gevoel van afzetterij, kaartbetaling en ontvangst alleen mogelijk op uitdrukkelijk verzoek, aandacht, vermissing, klant is hier geen koning
Erthanax
vindt dit leuk
Dit lijkt me sterk. Dan zouden ze de pinterminal gemanipuleerd moeten hebben. De kans dat je gewoon niet goed op de terminal hebt gekeken lijkt me vele malen groter.gezondheid schreef: ↑11 sep 2024 15:17Op de pinautomaat stond eveneens een bedrag van €6,40. Toen we terug waren in Aalden zagen we dat er van de ASN bank € 64,01 euro af was geschreven.
-
Hier werd dat ook gedaan maar daar was het schermpje afgeplakt
https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2733890/ ... uExsfkEtqw
https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2733890/ ... uExsfkEtqw
wikop
vindt dit leuk
-
Wir haben Ihre Beschwerde erhalten und geprüft.
Damit wir Ihre Anfrage bearbeiten können, benötigen wir folgende Informationen:
Bitte fügen Sie den genauen Text oder Inhalt ein, der Ihrer Ansicht nach Ihre gesetzlichen Rechte verletzt bzw. nicht verletzt, oder machen Sie genaue Angaben dazu, wo der Text oder Inhalt erscheint.
Geben Sie an, warum der Text oder Inhalt Ihrer Meinung nach Ihre gesetzlichen Rechte (nicht) verletzt.
Wenn wir auf diese Rückfrage keine weiteren Informationen erhalten, werden wir keine weiteren Maßnahmen in Bezug auf Ihre Beschwerde ergreifen.
Viele Grüße
Ihr Google-Team
Komt binnen bij review. Daar aangegeven dat er teveel af was geschreven maar wel was opgelost.
Damit wir Ihre Anfrage bearbeiten können, benötigen wir folgende Informationen:
Bitte fügen Sie den genauen Text oder Inhalt ein, der Ihrer Ansicht nach Ihre gesetzlichen Rechte verletzt bzw. nicht verletzt, oder machen Sie genaue Angaben dazu, wo der Text oder Inhalt erscheint.
Geben Sie an, warum der Text oder Inhalt Ihrer Meinung nach Ihre gesetzlichen Rechte (nicht) verletzt.
Wenn wir auf diese Rückfrage keine weiteren Informationen erhalten, werden wir keine weiteren Maßnahmen in Bezug auf Ihre Beschwerde ergreifen.
Viele Grüße
Ihr Google-Team
Komt binnen bij review. Daar aangegeven dat er teveel af was geschreven maar wel was opgelost.
Consumenneke
vindt dit leuk
Heb je de exacte tekst van de review?
Mensen mogen blijkbaar geen fout meer maken tijdens hun werk. Ze hebben notabene zelf de bon gecheckt, waaruit bleek dat er 64 euro was gepind. Je hebt ook zonder problemen je geld terug gekregen.
Bovendien heb je zelf ook de fout bij het pinnen niet gezien, want daar heeft toch echt 64 euro in de display gestaan.
Dan moet er blijkbaar toch nog een review hierover geschreven worden èn een topic worden geopend. Flauwekul.
Bovendien heb je zelf ook de fout bij het pinnen niet gezien, want daar heeft toch echt 64 euro in de display gestaan.
Dan moet er blijkbaar toch nog een review hierover geschreven worden èn een topic worden geopend. Flauwekul.
kuklos
, Erthanax
, witte angora
, Nevyn
en Dirkie
vinden dit leuk
-
Het was geen 64 euro maar 64,01 euro. Er was een goede review gegeven maar deze wordt door hun verwijderd. Er stonden eerder meerdere reviews op waarvan een meldde dat die was gemeld bij Google en dan wordt verwijderd.
We hebben helemaal niet gezegd dat je geen fouten mag maken.
Waarom is er 64,01 van gemaakt? Tik je in 6,40 en dan 01 in? Terwijl er gepind werd was hij tegelijkertijd ook bezig met nog een andere klant tussendoor.
Ik vind het vreemd dat de review zomaar kan worden verwijderd terwijl daar ook in stond dat het oplost was.
U mag het natuurlijk flauwekul vinden.
We hebben helemaal niet gezegd dat je geen fouten mag maken.
Waarom is er 64,01 van gemaakt? Tik je in 6,40 en dan 01 in? Terwijl er gepind werd was hij tegelijkertijd ook bezig met nog een andere klant tussendoor.
Ik vind het vreemd dat de review zomaar kan worden verwijderd terwijl daar ook in stond dat het oplost was.
U mag het natuurlijk flauwekul vinden.
Consumenneke
vindt dit leuk
Het wordt tijd dat mensen gwwoon eens stoppen met zeuren. Ja dingen gaan wel eens fout. Dat was zo, is zo en blijft zo. Behandel mensen gewoon zoals.je zelf behandeld wilt worden als je een keer iets fout doet.
Speedy123
vindt dit leuk
-
Mijn advies vraag ALTIJD om een pinbon. Deze geven winkels niet standaard mee. Bij de Hema bijvoorbeeld ook niet.
Dus volgens u mogen mensen niet zeuren en mag je reviews gewoon verwijderen als een winkel dat vind?
Zag laatst bij Radar iets over bamboe fietsen, allemaal zeurende klanten in uw optiek?
Dus volgens u mogen mensen niet zeuren en mag je reviews gewoon verwijderen als een winkel dat vind?
Zag laatst bij Radar iets over bamboe fietsen, allemaal zeurende klanten in uw optiek?
Kijk nou nog eens wat je schrijft… met jouw logica had je € 6400,10 moeten betalen. Er is gewoon een foutje gemaakt bij het intoetsen, waarbij de kans groot is dat de 0 en de 1 tegelijk zijn ingedrukt, waardoor € 6,40 ineens €64,01 werd. Niets bijzonders, niets om je druk over te maken. En bovendien makkelijk te voorkomen door gewoon goed op het display te kijken voor je gaat betalen.
Speedy123
vindt dit leuk
Als Accell net als uw ijswinkel zonder gezeur de klanten hun geld teruggegeven had, dan was er inderdaad geen gezeur geweest.gezondheid schreef: Zag laatst bij Radar iets over bamboe fietsen, allemaal zeurende klanten in uw optiek?
Zou iedereen zeggen, keurig opgelost door Accell.
Dat kan alleen zo gaan als je de komma (of punt) niet in hoeft te toetsen.Moneyman schreef: ↑11 sep 2024 21:30Kijk nou nog eens wat je schrijft… met jouw logica had je € 6400,10 moeten betalen. Er is gewoon een foutje gemaakt bij het intoetsen, waarbij de kans groot is dat de 0 en de 1 tegelijk zijn ingedrukt, waardoor € 6,40 ineens €64,01 werd. Niets bijzonders, niets om je druk over te maken. En bovendien makkelijk te voorkomen door gewoon goed op het display te kijken voor je gaat betalen.
Moet je die wel intoetsen, dan is dit gewoon bewust gedaan.
Je moet dan immers 2 fouten maken: verkeerde volgorde bij de punt, en de extra 1
Consumenneke
vindt dit leuk
Als het express gedaan is, waarom geeft de Pizzeria dan zonder bon toch het geld terug zonder moeilijk te doen?16again schreef: Moet je die wel intoetsen, dan is dit gewoon bewust gedaan.
Je moet dan immers 2 fouten maken: verkeerde volgorde bij de punt, en de extra 1
Bedankt voor het melden, ik ga daar geen ijs kopen!
Ik heb hier wel iets van geleerd.
Nooit meer mijn bankpas gebruiken maar alleen nog met mijn handy betalen. Direct na de betaling altijd meteen de laatste 3 betalingen in beeld. Ik was dat al altijd aan het vergelijken met de kassabon. Google krijgt zelfs mijn rekening nummer of kontostand niet te zien.
Doet me denken aan vele jaren geleden. Betaald met de pin, nummer ingegeven. Nee zegt de cassiere, is niet gelukt. Nog een keer. Thuis veel later,komt het afschrift. Twee keer hetzelfde bedrag betaald in dezelfde minuut. Meteen opgelost in de winkel en het contant uitbetaald gekregen. Dat heeft me wel oplettend gemaakt.
De moderne betaalmogelijheid met de handy heeft toch enorme voordelen. Vroeger moest je een week wachten op het afschrift.
Nooit meer mijn bankpas gebruiken maar alleen nog met mijn handy betalen. Direct na de betaling altijd meteen de laatste 3 betalingen in beeld. Ik was dat al altijd aan het vergelijken met de kassabon. Google krijgt zelfs mijn rekening nummer of kontostand niet te zien.
Doet me denken aan vele jaren geleden. Betaald met de pin, nummer ingegeven. Nee zegt de cassiere, is niet gelukt. Nog een keer. Thuis veel later,komt het afschrift. Twee keer hetzelfde bedrag betaald in dezelfde minuut. Meteen opgelost in de winkel en het contant uitbetaald gekregen. Dat heeft me wel oplettend gemaakt.
De moderne betaalmogelijheid met de handy heeft toch enorme voordelen. Vroeger moest je een week wachten op het afschrift.
Als het expres gedaan is, dan ruchtbaarheid proberen te vermijden door klagers terug te betalen. En geld van de slapers
is dan wel binnen.
Tevens wordt er een drempel opgeworpen, door de klant terug te laten komen.
Kocht laatst een ijsje bij een plaatselijke bakker.
Moest 3 euro betalen wat niet lukte, hij gaf aan saldo onvoldoende.
Bleek dat de verkoopster 3000 euro had aangetikt.
Wil maar zeggen foutje zo gemaakt. Moest in Florence Firenza 29 euro voor 2 ijsjes betalen en dat bleek geen fout
Moest 3 euro betalen wat niet lukte, hij gaf aan saldo onvoldoende.
Bleek dat de verkoopster 3000 euro had aangetikt.
Wil maar zeggen foutje zo gemaakt. Moest in Florence Firenza 29 euro voor 2 ijsjes betalen en dat bleek geen fout
-
wikop
vindt dit leuk