LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] V&D klachtafhandeling = Geen afhandeling..

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Arazaël
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 sep 2010 11:10

V&D klachtafhandeling = Geen afhandeling..

Ongelezen bericht door Arazaël »

Op zaterdag 7 juli jl. was ik in de V&D in het centrum van Den Haag. Ik had al een tijdje bepaalde laarzen op het oog, die steeds als ik kwam er niet in mijn maat waren (en intussen ook al niet meer op internet te bestellen waren.) Eenmaal op de juiste afdeling aangekomen is wederom mijn maat niet aanwezig. Logisch want 38 is een vrij standaard maat.

Ik trek mijn stoute schoenen aan en spreek een knul aan die daar aan het werk is. Nee mijn maat hebben ze niet, maar zegt hij: 'ik kan ze wel voor u laten bestellen.' Blij enthousiast geef ik aan dat ik dat dan wel graag zou willen. Hij schrijft de maat, de kleur en mijn gegevens op zodat hij contact met me kan opnemen. Hij legt nog uit dat hij waarschijnlijk pas na het weekend kan bestellen en dat ik ze dan aan het einde van de week pas zal kunnen ophalen. Dat maakt me niets uit geef ik aan, want een week wachten op schoenen, dat heb ik er natuurlijk wel voor over.
(NB ik ben geboren met klompvoeten, die gelukkig al vroeg operatief gecorrigeerd zijn, maar ik ondervind hier nog veel last van. Het kost mij heel veel moeite schoenen te vinden die mijn voeten juist ondersteunen.)

Dinsdag 10 juli wordt ik gebeld door de jongen in kwestie. Hij meldt me dat hij de schoenen heeft besteld en dat ik ze donderdag uiterlijk vrijdag op kan halen.

Donderdag 12 juli denk ik bij mezelf laat ik even bellen met het filiaal om te checken of de schoenen al binnen zijn. Rond een uur of twee 's middags bel ik naar de centrale. Moet daar al erg lang wachten voor ik iemand aan de lijn krijg, 5 a 6 wachtenden voor mij. Ik krijg een vriendelijke mevrouw aan de lijn die mij na het aanhoren van mijn vraag gaat doorverbinden naar de schoenenafdeling van het filiaal waar ik de schoenen heb besteld. Na weer 2 a 3 minuten in de wacht krijg ik een jong meisje aan de telefoon. Ik gaf aan dat ik schoenen had besteld via de winkel en wilde weten of ik deze al kon ophalen. ''U heeft schoenen besteld hier in de winkel, dat kan niet.' Is haar reactie. Daarop legde ik uit dat dat toch wel zo was gegaan en dat ik er echt wel begrip voor zou hebben dat de jongen misschien iets had gedaan wat eigenlijk helemaal niet kon. (Hij leek op de dag dat hij me hielp ook niet helemaal te weten wat hij moest doen). Daar werd absoluut niet naar geluisterd, het meisje bleef eigenlijk alleen maar herhalen of ik het niet in de webwinkel had gekocht en bleef mijn vrij rechtlijnige uitleg steeds negeren. Want het kon immers niet in de winkel besteld worden. Uiteindelijk kwam het erop neer dat ze hevig discussieerde met haar collega (helaas hoorbaar voor mij) en doodleuk zei: Ik ga u doorverbinden naar de klantenservice. Ik gaf aan dat ik daar net vandaan kwam. Dat maakte niet uit, want voor bestelde artikelen moest ik bij de klantenservice zijn. Vervolgens werd ik in de wacht gezet en werd de verbinding verbroken. Ik was inmiddels 15 tot 17 minuten verder en nergens gekomen.

Vervolgens naar de website gegaan om een klacht in te dienen. De site was niet beschikbaar. Toen heb ik het een tijdje van mij afgezet. Maar tegen het einde van augustus dacht ik toch bij mezelf, zo hoort het niet en de schoenen wil ik toch wel erg graag hebben. Het ware de enige schoenen in lange tijd die zo goed aanvoelden. Op 24 augustus ben ik toen weer naar de website gegaan en heb mijn verhaal daar neergelegd. Ontvangstbevestiging netjes ontvangen met het bericht dat het naar het betreffende filiaal werd toe gezonden en er binnen 5 dagen contact zou worden opgenomen.

Niets meer van vernomen. Op 24 september per klachtformulier gemeld dat ik nog steeds niets heb vernomen. Een ontvangstbevestiging gekregen en wederom; Uw email is doorgestuurd aan het betreffende filiaal en er wordt contact met u opgenomen. Wederom zijn de 5 werkdagen verstreken zonder resultaat. Ik wil alleen graag de schoenen en/of een excuus van de medewerkers waarin ze gewoon aangeven dat ze een fout hebben gemaakt. Fouten maken is menselijk daar heb ik echt wel begrip voor!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: V&D klachtafhandeling = Geen afhandeling..

Ongelezen bericht door crazyme »

Wat sommige mensen niet doen om een paar laarzen te bemachtigen :lol:

Kostelijk !

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: V&D klachtafhandeling = Geen afhandeling..

Ongelezen bericht door sjohie »

Arazaël schreef:Op zaterdag 7 juli jl. was ik in de V&D in het centrum van Den Haag. Ik had al een tijdje bepaalde laarzen op het oog, die steeds als ik kwam er niet in mijn maat waren (en intussen ook al niet meer op internet te bestellen waren.) Eenmaal op de juiste afdeling aangekomen is wederom mijn maat niet aanwezig. Logisch want 38 is een vrij standaard maat.

Ik trek mijn stoute schoenen aan en spreek een knul aan die daar aan het werk is. Nee mijn maat hebben ze niet, maar zegt hij: 'ik kan ze wel voor u laten bestellen.' Blij enthousiast geef ik aan dat ik dat dan wel graag zou willen. Hij schrijft de maat, de kleur en mijn gegevens op zodat hij contact met me kan opnemen. Hij legt nog uit dat hij waarschijnlijk pas na het weekend kan bestellen en dat ik ze dan aan het einde van de week pas zal kunnen ophalen. Dat maakt me niets uit geef ik aan, want een week wachten op schoenen, dat heb ik er natuurlijk wel voor over.
(NB ik ben geboren met klompvoeten, die gelukkig al vroeg operatief gecorrigeerd zijn, maar ik ondervind hier nog veel last van. Het kost mij heel veel moeite schoenen te vinden die mijn voeten juist ondersteunen.)

Dinsdag 10 juli wordt ik gebeld door de jongen in kwestie. Hij meldt me dat hij de schoenen heeft besteld en dat ik ze donderdag uiterlijk vrijdag op kan halen.

Donderdag 12 juli denk ik bij mezelf laat ik even bellen met het filiaal om te checken of de schoenen al binnen zijn. Rond een uur of twee 's middags bel ik naar de centrale. Moet daar al erg lang wachten voor ik iemand aan de lijn krijg, 5 a 6 wachtenden voor mij. Ik krijg een vriendelijke mevrouw aan de lijn die mij na het aanhoren van mijn vraag gaat doorverbinden naar de schoenenafdeling van het filiaal waar ik de schoenen heb besteld. Na weer 2 a 3 minuten in de wacht krijg ik een jong meisje aan de telefoon. Ik gaf aan dat ik schoenen had besteld via de winkel en wilde weten of ik deze al kon ophalen. ''U heeft schoenen besteld hier in de winkel, dat kan niet.' Is haar reactie. Daarop legde ik uit dat dat toch wel zo was gegaan en dat ik er echt wel begrip voor zou hebben dat de jongen misschien iets had gedaan wat eigenlijk helemaal niet kon. (Hij leek op de dag dat hij me hielp ook niet helemaal te weten wat hij moest doen). Daar werd absoluut niet naar geluisterd, het meisje bleef eigenlijk alleen maar herhalen of ik het niet in de webwinkel had gekocht en bleef mijn vrij rechtlijnige uitleg steeds negeren. Want het kon immers niet in de winkel besteld worden. Uiteindelijk kwam het erop neer dat ze hevig discussieerde met haar collega (helaas hoorbaar voor mij) en doodleuk zei: Ik ga u doorverbinden naar de klantenservice. Ik gaf aan dat ik daar net vandaan kwam. Dat maakte niet uit, want voor bestelde artikelen moest ik bij de klantenservice zijn. Vervolgens werd ik in de wacht gezet en werd de verbinding verbroken. Ik was inmiddels 15 tot 17 minuten verder en nergens gekomen.

Vervolgens naar de website gegaan om een klacht in te dienen. De site was niet beschikbaar. Toen heb ik het een tijdje van mij afgezet. Maar tegen het einde van augustus dacht ik toch bij mezelf, zo hoort het niet en de schoenen wil ik toch wel erg graag hebben. Het ware de enige schoenen in lange tijd die zo goed aanvoelden. Op 24 augustus ben ik toen weer naar de website gegaan en heb mijn verhaal daar neergelegd. Ontvangstbevestiging netjes ontvangen met het bericht dat het naar het betreffende filiaal werd toe gezonden en er binnen 5 dagen contact zou worden opgenomen.

Niets meer van vernomen. Op 24 september per klachtformulier gemeld dat ik nog steeds niets heb vernomen. Een ontvangstbevestiging gekregen en wederom; Uw email is doorgestuurd aan het betreffende filiaal en er wordt contact met u opgenomen. Wederom zijn de 5 werkdagen verstreken zonder resultaat. Ik wil alleen graag de schoenen en/of een excuus van de medewerkers waarin ze gewoon aangeven dat ze een fout hebben gemaakt. Fouten maken is menselijk daar heb ik echt wel begrip voor!
Heeft u de naam van de jongeman die u geholpen heeft, ook genoemd toen u langs ging in het filiaal in kwestie, of tijdens uw telefonisch contact? Ik bedoel, met het aantal stagiares die er in en uit lopen in een maand, kan het zomaar zijn dat die beste jongen al lang en breed weg is, en de post-it met zijn goede bedoelingen ergens onder in de bak met klerenhangers ligt ofzo..

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: V&D klachtafhandeling = Geen afhandeling..

Ongelezen bericht door Brainless »

crazyme schreef:Wat sommige mensen niet doen om een paar laarzen te bemachtigen :lol:

Kostelijk !
Heeft u ook gelezen dat TS door haar (geopereerde) klompvoeten moeilijk goed/lekker passende schoenen kan kopen? En dat deze bewezen goed bevielen?

orakel
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 feb 2012 12:34

Re: V&D klachtafhandeling = Geen afhandeling..

Ongelezen bericht door orakel »

Uit het verhaal wordt niet duidelijk of TS ook op donderdag of vrijdag naar de winkel is gegaan om te checken of de laarzen er waren. Er is een kans dat de schoenen wel waren geleverd, maar dan zonder vermelding dat ze besteld waren voor TS.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: V&D klachtafhandeling = Geen afhandeling..

Ongelezen bericht door crazyme »

Brainless schreef:
crazyme schreef:Wat sommige mensen niet doen om een paar laarzen te bemachtigen :lol:

Kostelijk !
Heeft u ook gelezen dat TS door haar (geopereerde) klompvoeten moeilijk goed/lekker passende schoenen kan kopen? En dat deze bewezen goed bevielen?
Ja hoor, je doet net alsof de schoenen die v&d verkoopt uniek op de wereld zijn en alleen deze schoenen passen. De merken die ze daar verkopen zijn elders ook te koop.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: V&D klachtafhandeling = Geen afhandeling..

Ongelezen bericht door Brainless »

crazyme schreef:
Brainless schreef:
crazyme schreef:Wat sommige mensen niet doen om een paar laarzen te bemachtigen :lol:

Kostelijk !
Heeft u ook gelezen dat TS door haar (geopereerde) klompvoeten moeilijk goed/lekker passende schoenen kan kopen? En dat deze bewezen goed bevielen?
Ja hoor, je doet net alsof de schoenen die v&d verkoopt uniek op de wereld zijn en alleen deze schoenen passen. De merken die ze daar verkopen zijn elders ook te koop.
Zeg ik dat dan?
Als je moeilijke voeten hebt (om welke reden dan ook) en je hebt op een gegeven moment een paar/merk/type/soort gevonden wat goed past en (ook op langere termijn nog)lekker loopt, dan wil je graag wederom zo'n paar.

Ik loop voor mijn werk (horeca) alleen op een bepaald type clarks, heb al 2x een ander geprobeerd maar kreeg toch problemen. Zodra ik deze weer te koop zie (tegen de tijd dat ik schoenen nodig heb), dan koop ik direct 2 paar.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: V&D klachtafhandeling = Geen afhandeling..

Ongelezen bericht door sephora30 »

Geen idee waarom je hier een topic over opent (wat wil je daarmee bereiken) maar ook ik vraag me af of je die vrijdag toch nog naar de winkel bent gegaan om te kijken of de laarzen er misschien toch waren :?:

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: V&D klachtafhandeling = Geen afhandeling..

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Wat ik niet snap, is dat die laarzen er nooit waren in de maat van TS, maar TS weet met haar moeilijke voeten wel al dat ze goed zitten?
Hoe kan dat nou zonder te passen?
En als je past, pas je toch je eigen maat?
Dus moeten ze er ooit geweest zijn in maat 38.
Ook een beetje raar om bijna 3 maanden na het hele gebeuren nog een onderwerp aan te maken.
Vrij kansloos.

Gesloten