LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VanVoordeel.nl
-
Re: VanVoordeel.nl
Storneren kan je zelf, via internetbankieren. Dit is bedoeld om automatische incasso's waar je het niet mee eens bent, terug te boeken. Wanneer je zelf een overschrijving (bijvoorbeeld via iDeal) hebt gedaan, dien je een verzoek tot terugbetaling bij je bank in. Bij ING moet dit schriftelijk gebeuren met onderbouwing en relevante gegevens. Ik neem aan dat dit bij andere banken niet anders geregeld is.
Bij automatische incasso kun je het bedrag via een formulier
op internet bankieren laten storneren.Bedrijven etc. mogen het pas
na die 58 dagen terug storten. Dit i.v.m. dubbele teruggave.
op internet bankieren laten storneren.Bedrijven etc. mogen het pas
na die 58 dagen terug storten. Dit i.v.m. dubbele teruggave.
Vraag me af of je betalingen die je via IDeal hebt verricht kunt laten terugboeken. Volgens mij kan dat nl niet. Zat zelf ook al over storneren na te denken en dan met de mededeling naar VanVoordeel dat ik de plu terugstuur en dan t.z.t. na ontvangst van het juiste artikel opnieuw betaal met aftrek van de door mij gemaakte kosten voor het retourneren. Echter, dan moet ik wel een retouradres hebben en dat, en daar zit hem het probleem, krijg je m.i. pas als je klacht gegrond is verklaard.......
Gezien het grote aantal dagelijkse aanbiedingen en het kleine aantal klachten op dit forum lijkt het er op dat er meer goed dan fout gaat en dat we dus gewoon domme pech hebben. Of nemen de meeste mensen niet de moeite hun beklag te doen?
Gezien het grote aantal dagelijkse aanbiedingen en het kleine aantal klachten op dit forum lijkt het er op dat er meer goed dan fout gaat en dat we dus gewoon domme pech hebben. Of nemen de meeste mensen niet de moeite hun beklag te doen?
-
Als betalingen welke zijn gedaan via iDeal niet terug te boeken zijn, zou ik dat toch niet vermelden?
Je hebt gelijk . Maar mijn twijfel werd gevoed door de hoeveelheid, vaak tegenstrijdige, informatie die hieromtrent voorhanden is.
I.t.t. Patricia heb ik wel iets geleverd gekregen, maar dat was niet het goede artikel en ook nog eens defect, dus houden sowieso geen optie. Als ik dat aan de, in mijn geval, ING uitleg, zouden ze dan mijn betaling terugboeken? Neem aan dat je met schriftelijk geen email bedoelt?
I.t.t. Patricia heb ik wel iets geleverd gekregen, maar dat was niet het goede artikel en ook nog eens defect, dus houden sowieso geen optie. Als ik dat aan de, in mijn geval, ING uitleg, zouden ze dan mijn betaling terugboeken? Neem aan dat je met schriftelijk geen email bedoelt?
-
- Contacteer:
Sinds oktober vorig jaar is dit (gelukkig voor ons) verlengd naar 58 dagen.Erwin uit Groningen schreef:Patricia,
Neem z.s.m. contact op met je bank. Ik vrees dat het te laat is om te storneren. Dan mag er namelijk maar 30 dagen tussen zitten.
Maar, hoe sneller, hoe beter.
Volgens mijn gegevens is het 56 dagen (= 8 weken). Die 2 dagen kunnen net het verschil maken....... Ik zelf heb dus nog wel even de tijd!
-
Er zit verschil in storneren (wat je na een incasso zelf kunt terug laten boeken) en het door de bank laten terug storten van een overschrijving. Vandaar de verschillen.Dieuwke52 schreef:Je hebt gelijk . Maar mijn twijfel werd gevoed door de hoeveelheid, vaak tegenstrijdige, informatie die hieromtrent voorhanden is.
Schriftelijk is inderdaad gewoon ouderwets met envelop en postzegel.
Heb inmiddels "de zaak" voorgelegd aan de Klantenservice van de ING (per email ). Wordt vervolgd
Hallo,
Ik heb alle reacties en negatieve berichten over VanVoordeel gelezen en desondanks op 7 september een bestelling gedaan. Ik wilde het gewoon niet geloven, maar nu ik tot op heden nog steeds niets van ze ontvangen heb en ook geen bericht (alleen een bevestiging van de bestelling en dat het binnen circa 6 werkdagen toegestuurd zou worden) wil ik anderen ook waarschuwen om niet zo koppig te zijn als ik en liever niet te kopen van VanVoordeel.nl.
Groetjes.
Ik heb alle reacties en negatieve berichten over VanVoordeel gelezen en desondanks op 7 september een bestelling gedaan. Ik wilde het gewoon niet geloven, maar nu ik tot op heden nog steeds niets van ze ontvangen heb en ook geen bericht (alleen een bevestiging van de bestelling en dat het binnen circa 6 werkdagen toegestuurd zou worden) wil ik anderen ook waarschuwen om niet zo koppig te zijn als ik en liever niet te kopen van VanVoordeel.nl.
Groetjes.
een gewaarschuwd mens telt voor ??
Ik ben inmiddels een fase verder: ontving vandaag een standaardbrief met instructies en een retouradres plus de belofte dat als mijn paraplu is ontvangen het juiste exemplaar per kerende post opgestuurd gaat worden! Mijn motto is voorlopig: "Eerst zien, dan geloven".
Toch gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat ik reeds één keer eerder, zonder problemen, iets bij hen heb besteld.
Toch gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat ik reeds één keer eerder, zonder problemen, iets bij hen heb besteld.
Hieronder de reactie van de ING op mijn schriftelijk verzoek tot terugboeking van het bedrag. Ontving dus een soortgelijke mededeling als Patricia . Laat dat kanaal (voorlopig) maar rusten!
Inmiddels heb ik mijn paraplu opgestuurd en wacht af wat er gebeuren gaat....
"Geachte mevrouw Van Vliet-Prinsen,
Vervelend dat het artikel defect is. Het is echter niet mogelijk om het bedrag te storneren, omdat u zelf opdracht heeft gegeven voor deze betaling.
Wij adviseren u contact te blijven zoeken met de begunstigde, zodat een oplossing kan worden besproken. Verleent de verkoper geen medewerking, dan kunt u aangifte doen bij de politie.
Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice"
Inmiddels heb ik mijn paraplu opgestuurd en wacht af wat er gebeuren gaat....
"Geachte mevrouw Van Vliet-Prinsen,
Vervelend dat het artikel defect is. Het is echter niet mogelijk om het bedrag te storneren, omdat u zelf opdracht heeft gegeven voor deze betaling.
Wij adviseren u contact te blijven zoeken met de begunstigde, zodat een oplossing kan worden besproken. Verleent de verkoper geen medewerking, dan kunt u aangifte doen bij de politie.
Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice"
-
Beste mevrouw Van Vliet-Prinsen,
Ik ben van de redactie van vanvoordeel.nl.
Alleereerst excuus aan u en alle andere mensen die ernstige hinder hebben ondervonden binnen het aankoop proces.
Dat kan en mag niet gebeuren.
Veel klachten zijn idd kinderziekten die we snel moeten uitbannen.
Wat niet weg neemt dat u daar last van heeft.
Waar kunt u terecht :
gekochte artikelen in de oranje dagaanbieding sectie worden verzorgd door onze patner outletplanet :
http://www.vanvoordeel.nl/experience/va ... anbieding/
Hier vind u alle contact gegevens ( tel 0546 - 53 50 94 )
heeft u iets gekocht in de veiling kunt u hier terecht :
http://www.vanvoordeel.nl/experience/va ... l/veiling/
Mail: [email protected]
Mocht u niet geholpen worden of willen klagen kunt u zich ook wenden tot de redactie van vanvoordeel.nl [email protected]
Wij doen er alles aan op onze service te verbeteren, daarvoor zijn de laatste maanden al heel veel stappen gezet.
met een groet
redactie vanvoordeel.nl
Ik ben van de redactie van vanvoordeel.nl.
Alleereerst excuus aan u en alle andere mensen die ernstige hinder hebben ondervonden binnen het aankoop proces.
Dat kan en mag niet gebeuren.
Veel klachten zijn idd kinderziekten die we snel moeten uitbannen.
Wat niet weg neemt dat u daar last van heeft.
Waar kunt u terecht :
gekochte artikelen in de oranje dagaanbieding sectie worden verzorgd door onze patner outletplanet :
http://www.vanvoordeel.nl/experience/va ... anbieding/
Hier vind u alle contact gegevens ( tel 0546 - 53 50 94 )
heeft u iets gekocht in de veiling kunt u hier terecht :
http://www.vanvoordeel.nl/experience/va ... l/veiling/
Mail: [email protected]
Mocht u niet geholpen worden of willen klagen kunt u zich ook wenden tot de redactie van vanvoordeel.nl [email protected]
Wij doen er alles aan op onze service te verbeteren, daarvoor zijn de laatste maanden al heel veel stappen gezet.
met een groet
redactie vanvoordeel.nl
Ben sinds vanmiddag in het blije bezit van de door mij bestelde paraplu. Met dank aan Udo !
De bovenstaande reactie stel ik desalniettemin zeer op prijs. Ik maak daaruit op dat ook de andere "gedupeerden" op wat voor manier dan ook schadeloos gesteld zullen worden. Ik ben in ieder geval bereid jullie nog een tweede kans te geven !
De bovenstaande reactie stel ik desalniettemin zeer op prijs. Ik maak daaruit op dat ook de andere "gedupeerden" op wat voor manier dan ook schadeloos gesteld zullen worden. Ik ben in ieder geval bereid jullie nog een tweede kans te geven !
-
Bij deze een compliment voor de redactie van VanVoordeel.nl om via deze site te reageren. Het geeft mij in elk geval het gevoel dat er wat aan wordt gedaan. Dus ik zou zeggen: Keep up the good work!
Wat een verschrikkelijke ballentent is dit. Via hun website een fiets aangeschaf welke al vrij snel de geest gaf.
Een klacht ingediend en de fiets is na ± 20x mailen eindelijk opgehaald voor reparatie, echter krijg ik nu mijn betaalde en kapotte fiets niet meer terug.
Net als zovelen hier diverse malen gemaild en als reactie krijg ik alleen maar ticketnummers toegestuurd, de fiets is en blijft spoorloos!!!
Bellen heb ik inmiddels al opgegegeven, geen enkele reactie a 50 cent per minuut, is er dan echt helemaal niemand die deze oplichters een halt kan toeroepen??
Schandalig gewoon..............
Een klacht ingediend en de fiets is na ± 20x mailen eindelijk opgehaald voor reparatie, echter krijg ik nu mijn betaalde en kapotte fiets niet meer terug.
Net als zovelen hier diverse malen gemaild en als reactie krijg ik alleen maar ticketnummers toegestuurd, de fiets is en blijft spoorloos!!!
Bellen heb ik inmiddels al opgegegeven, geen enkele reactie a 50 cent per minuut, is er dan echt helemaal niemand die deze oplichters een halt kan toeroepen??
Schandalig gewoon..............
-
- Contacteer:
[quote="adarath"]
[\quote]
Hoe lang is die fiets al in reparatie?
En, heb je bewijs dat de fiets is verzonden/aangekomen, danwel opgehaald?
Indien het te lang duurt, en je geen reactie krijgt - dien dan een klacht wegens diefstal in (of stuur ze een mail - als ze niet binnen 2 dagen je uitleggen waar de fiets is, danwel je geld terug geven - word het aangifte).
[\quote]
Hoe lang is die fiets al in reparatie?
En, heb je bewijs dat de fiets is verzonden/aangekomen, danwel opgehaald?
Indien het te lang duurt, en je geen reactie krijgt - dien dan een klacht wegens diefstal in (of stuur ze een mail - als ze niet binnen 2 dagen je uitleggen waar de fiets is, danwel je geld terug geven - word het aangifte).
-
Zie je?! niks veranderd dus!! Ik hoop dat TROS RADAR hier aandacht aan gaat besteedden in een gesprek. Zou wel eens willen weten wie er achter deze "zakkenvullende" organisatie zit.
Slechte zaak dat er nog steeds ook reclame van vanvoordeel.nl te zien is. Mensen worden gewoon voor de gek gehouden. Ik heb uiteindelijk aangifte gedaan en ja.... je raad het al, het geld stond "" ineens"""op mn rekening terug, zonder rente of iets dergelijks zonder excuus niks gehoord, was blij dat ik bij toeval het bedrag zag.
Mensen echt: niet proberen en als u toch tot de gedupeerde behoort STERKTE en laat het weten, want dit soort websites maken het voor anderen heel LASTIG!
Slechte zaak dat er nog steeds ook reclame van vanvoordeel.nl te zien is. Mensen worden gewoon voor de gek gehouden. Ik heb uiteindelijk aangifte gedaan en ja.... je raad het al, het geld stond "" ineens"""op mn rekening terug, zonder rente of iets dergelijks zonder excuus niks gehoord, was blij dat ik bij toeval het bedrag zag.
Mensen echt: niet proberen en als u toch tot de gedupeerde behoort STERKTE en laat het weten, want dit soort websites maken het voor anderen heel LASTIG!
-
Ik dacht dus 2 weken geleden een mooi cadeau voor mijn man gekocht te hebben voor ons 25-jarig huwelijk. Niet dus! Is nog steeds niet geleverd. Je tickets aanmaken, daar wordt niet op gereageerd. Heb telefonisch contact gehad. Collega had het behandeld, zou per mail antwoord krijgen. Niet dus. Vandaag nog verschillende keren gebeld. Eerste keer antwoordapparaat en daarna neemt niemand meer op en zelfs geen antwoordapparaat.
Denk dat ik inderdaad bij de politie aangift ga doen.
Denk dat ik inderdaad bij de politie aangift ga doen.