Geachte mediamarkt,
Hierbij een klacht:
Ik zal eerst even uitleggen over onze situatie voor de aankoop voor vrijdag 15 november jl.
LG 75 inch TV
Vogel’s THIN 550 ExtraThin Draaibare tv-beugel.
De draaibare beugel was speciaal om de TV naar de tuin of keuken te kunnen draaien om ook daar te kunnen kijken.
Omdat we graag een grotere TV wilden, zijn we ons gaan oriënteren bij o.a. de mediamarkt.
Na wat uitleg van een vriendelijke verkoper bij de mediamarkt hebben we besloten om de door ons bekeken TV te kopen. Dit met de vraag of onze huidige beugel geschikt was voor onze nieuwe TV. (TCL 98 inch) Dit was volgens de verkoper geen enkel probleem. Ok, mooi, dat scheelt weer.
Onze oude TV hebben we verkocht aan vrienden. Zij hebben op die vrijdag een beugel besteld om hun nieuwe TV op te kunnen hangen, dit omdat hun oude niet paste.
Mooi, alles geregeld. Zondagmorgen bij onze vrienden de nieuwe beugel geplaatst en onze TV verhuisd. Kan zo de nieuwe TV aan de beugel en klaar is Kees.
Jammer dan. Nadat de bezorgers de TV hadden uitgepakt, bleek de TV-beugel niet geschikt te zijn voor onze nieuwe TV. Lekker dan, en nu? We zijn direct naar de Mediamarkt (Binnenwegplein, Rotterdam) gereden om even verhaal te halen. Verkoper bleek niet aanwezig te zijn op zondag. Toen maar even naar een familielid gelopen, die hier werkt, om even te vragen hoe nu verder. Die heeft iemand opgezocht van de Mediamarkt om te kijken of dit opgelost kan worden.
Wat blijkt, de verkoper blijkt deze fout al vaker te hebben gemaakt. Schiet ik niks mee op. Man van de mediamarkt geeft aan dat er geen draaibare beugel is voor deze TV. We konden een vaste beugel kopen met korting. Tsja, daar sta je dan met een mond vol tanden…… Deze wel gekocht, want je hebt op dat moment dus geen keuze. De TV moet immers aan de muur.
Nieuwe TV staat op de grond. Geen draaibare beugel meer. Dat is niet wat we willen, daarnaast kost het weer extra geld, waar we niet op zitten te wachten. Ook een extra uitgave voor onze buren, zij hadden immers dan ook onze beugel kunnen overnemen.
We zijn gelijk op internet gaan zoeken of er dus ergens een beugel te koop is die wel kan draaien, en wat blijkt, die is er dus wel. Niet bij de Mediamarkt, maar gewoon te koop. Deze dus besteld en op dinsdag de TV opgehangen aan onze nieuwe draaibare beugel.
De vaste beugel is inmiddels retour naar de Mediamarkt.
Dus Mediamarkt, wij en onze buren, zitten met extra kosten die niet nodig waren geweest als de verkoper zijn werk beter had gedaan!!!! (De man was overigens erg aardig en zeker kundig, maar niet over beugels)
Dus graag een financiële tegemoetkoming voor deze niet noodzakelijke onnodige kosten:
Nieuwe beugel, A-PEQ DY1095 draaibare, kantelbare muurbeugel 55 – 110 inch, 219,99
Nieuwe draaibare beugel van de buren.
Graag uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Hierop kwam het volgende antwoord:
Echter is het onmogelijk gemaakt om via onze klantenservice pagina een klacht in te dienen. Die optie staat er domweg niet bij. En als je dit willekeurig ergens gaat invullen dan gaat dat natuurlijk niet werken.Beste klant,
Om jouw mail correct te kunnen beantwoorden, hebben we nog een aantal details van je nodig.
Wil je daarom jouw vraag of bericht via het contact formulier versturen? Zo kunnen we jou veel sneller verder helpen!
Deze mail zal niet in behandeling genomen worden.
Wist je dat er op onze website allerlei informatie te vinden is over jouw bestelling, garantie reparatie, ruilen en nog veel meer? Wellicht vind je hier het antwoord op jouw vraag.
Klik hier om onze klantenservice pagina te bezoeken.
Met vriendelijke groet,
MediaMarkt
Gewenste Oplossing:
Zoals vermeld in mijn klacht: Een financiële vergoeding.
Vervolgens deze klacht gemeld bij klacht.nl.
Zij hebben de klacht doorgezet naar X.
Laatste melding is dat de klacht niet in behandeling wordt genomen.
Dit zal dus onze laatste aankoop zijn geweest bij de Mediamarkt.
Zo behandel je trouwe klanten toch niet.