Heb begin Augustus een bestelling geplaatst bij Vistaprint voor 250 visitekaartjes,en betaald.
Ik wist dat ik een maand moest wachten tot levering,maar halverwege September nog niets ontvangen ook geen briefje van koerier voor aanbod bestelling.Hierop Vistaprint gemaild en kreeg eerst als antwoord dat bestelling al verzonden was.
Kort daarna een excuus mailtj,men zou alsnog de bestelling de deur uit doen,en ik zou deze uiterlijk 3 Oktober ontvangen.
5 Oktober nog steeds geen visitekaartjes,hierop maar weer een mailtje naar Vistaprint.
Kreeg net als voorgaande keren vrijwel direct een mail terug met de mededeling dat men de bestelling al 2x verstuurt had,en (men denkt dat ik dom ben) dat de koerier een briefje in de brievenbus achter laat bij eventuele afwezigheid.
Vistaprint geeft tevens aan dat ze niet een derde keer versturen en dat ik zelf maar moet uitzoeken waar mijn bestelling is gebleven.
Wel kan ik opnieuw een bestelling plaatsen met korting wegens overmacht.
Ik stuur daarop alle correspondentie door van de voorgaande keren,en tot mijn verbazing blijft tot op heden een reactie uit.
Heb Vistaprint nu nadrukkelijk maar dringend verzocht mijn geld terug te betalen en zal ook geen gebruik van hun diensten meer maken. Excit.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vistaprint onbetrouwbaar
-
- Contacteer:
Re: Vistaprint onbetrouwbaar
@ woedje,
heeft men ook aangetoond (verzendbewijs, track&trace code) dat er verzonden is?
Zo niet, dan geld 'men heeft niet geleverd' punt..
heeft men ook aangetoond (verzendbewijs, track&trace code) dat er verzonden is?
Zo niet, dan geld 'men heeft niet geleverd' punt..
Re: Vistaprint onbetrouwbaar
Heb een mailtje ontvangen waar men de bestelling naar toe heeft gezonden en wat mij opviel was een verkeerd huisnummer.
Heb dit gecontroleerd op eerdere bevestiging dat mijn bestelling gereed was en zag dat daar wel het correcte huisnummer stond gedrukt.
Dus ik zal het maar aan een menselijke fout wijten dat het bij de laatste bezorging fout is gelopen.
Feit blijft dat men de eerste keer laks is omgegaan met mijn bestelling.
Heb dit gecontroleerd op eerdere bevestiging dat mijn bestelling gereed was en zag dat daar wel het correcte huisnummer stond gedrukt.
Dus ik zal het maar aan een menselijke fout wijten dat het bij de laatste bezorging fout is gelopen.
Feit blijft dat men de eerste keer laks is omgegaan met mijn bestelling.