Een real verhaaltje. Gisteren nacht een bestelling geplaatsd en verkeerde maat besteld. Vandaag ochtend gebeld om te vragen andere maat te sturen. Klantservice: "Sorry , Ons systeem werkt zo dat wij niet kunnen veranderen"Wij sturen dit op en U kunt dit terug sturen" Ik zei: Maar dit is niet klantvriendelijk. Nee zei klantservice . Wij zijn heel klantvriendelijk We leveren onze artikelen binnen 24 uur. Beste We fashion, klantvriendelijk is niet leveren binnen 24 uur. Klantvriendelijk is als iemand op tijd belt met een probleem die nog opgelost kan zijn, en wordt geholpen.
Wat jammer is dat je zukle antwoorden vaak in Nl hoort.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] webshop wefashion
Re: webshop wefashion
Sorry, maar in een logistiek proces is het toch echt of snel en efficient of flexibel. De combinatie staat garant voor ellende. WE heeft gekozen voor snelle levering met als gevolg dat wijzigingen in het proces erg lastig zijn. Een groot deel van het proces wordt volledig geautomatiseerd uitgevoerd en daar kan je niet zomaar van afwijken (tenzij je het standaard proces langer wilt maken met meer momenten tot wijzigingen. Maar dan krijgen we hier weer andere klachten.
Re: webshop wefashion
Jij hebt de fout gemaakt en het enige dat je hoeft te doen is het product terug te sturen. Tsjonge jonge wat een moeite zeg!