LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] webshop wefashion

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
mariazandvliet
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2012 09:51

webshop wefashion

Ongelezen bericht door mariazandvliet »

Een real verhaaltje. Gisteren nacht een bestelling geplaatsd en verkeerde maat besteld. Vandaag ochtend gebeld om te vragen andere maat te sturen. Klantservice: "Sorry , Ons systeem werkt zo dat wij niet kunnen veranderen"Wij sturen dit op en U kunt dit terug sturen" Ik zei: Maar dit is niet klantvriendelijk. Nee zei klantservice . Wij zijn heel klantvriendelijk We leveren onze artikelen binnen 24 uur. Beste We fashion, klantvriendelijk is niet leveren binnen 24 uur. Klantvriendelijk is als iemand op tijd belt met een probleem die nog opgelost kan zijn, en wordt geholpen.

Wat jammer is dat je zukle antwoorden vaak in Nl hoort.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: webshop wefashion

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Sorry, maar in een logistiek proces is het toch echt of snel en efficient of flexibel. De combinatie staat garant voor ellende. WE heeft gekozen voor snelle levering met als gevolg dat wijzigingen in het proces erg lastig zijn. Een groot deel van het proces wordt volledig geautomatiseerd uitgevoerd en daar kan je niet zomaar van afwijken (tenzij je het standaard proces langer wilt maken met meer momenten tot wijzigingen. Maar dan krijgen we hier weer andere klachten.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: webshop wefashion

Ongelezen bericht door Barman »

Jij hebt de fout gemaakt en het enige dat je hoeft te doen is het product terug te sturen. Tsjonge jonge wat een moeite zeg!

Gesloten