Ik denk dat de echte Dolce dit niet leuk vind.
Daarnaast denk ik ook dat ze hun naam van de webshop niet zomaar gekozen hebben maar dat ze hopen dat de klanten hen verwisselen met se grote een shop die begint met za
Deze liefdevol ontworpen hoodie van een hoogwaardige polyestermix belooft je een eersteklas pasvorm en een hoog draagcomfort. Het zachte, ademende materiaal zorgt de hele dag voor onbeperkte bewegingsvrijheid en welzijn.
Het ontwerp van Dolce & Banana voegt een vleugje charme en speelse elegantie toe aan je outfit.
Ik moet me echt inhouden om er niet meteen eentje te bestellen.
en als je voor meer dan 10 euro besteld gratis verzending. En gegarandeerde ontvangst binnen 10 dagen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat dit klopt.
Ik heb de laatste tijd regelmatig wat besteld onder deze voorwaarden en kreeg het spullen al met 6 en 1 keer met 7 dagen.
en als je voor meer dan 10 euro besteld gratis verzending. En gegarandeerde ontvangst binnen 10 dagen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat dit klopt.
Ik heb de laatste tijd regelmatig wat besteld onder deze voorwaarden en kreeg het spullen al met 6 en 1 keer met 7 dagen.
Ik had nog een fun kadootje nodig voor een verjaardag binnenkort. Ik heb hem daadwerkelijk besteld bij ome Ali. Ik hou je op de hoogte of ik hem ook echt uit China ga ontvangen. Krijg ik niks dan beloof ik alvast bij deze dat ik niet ga klagen op het forum
Ik snap helemaal dat ik pech heb doordat niet goed heb gelezen. Wilde alleen anderen waarschuwen en vroeg me af of ik nog iets kon doen. Bedankt voor degene die vriendelijk reageren.
Er hebben al heel veel mensen gewaarschuwd hier voor dit soort dropshippers, en het werkt niet. Als het wel zou werken had jij er niet gekocht, toch?
Sorry als je dat als onvriendelijk beschouwt.
Sorry als JIJ dat als onvriendelijk beschouwt?
Oftewel, het spijt je helemaal niet.
Jij dacht gewoon, ach, laat ik er nog maar eens een schepje bovenop doen.
Hallo ik zoek even hulp. Ik heb iets gekocht via de webshop Zantano. Mijn eigen fout, niet gecheckt wat voor site het was. Ik heb een kledingstuk besteld en netjes ontvangen. Alleen totaal niet zoals verwacht. Nu wil hem terugsturen maar het enige contact wat mogelijk is, is per mail. Ik krijg een soort automatische mail dat retour niet mogelijk is omdat het om een aanbieding gaat.
Opties zijn:
- De rechter (koste al snel in orde van grootte van € 500)
- Klagen bij de Reclame Code Commissie (gratis)
Wel bizar dat mensen nog steeds op een webshop winkel kopen dat geen gegevens vermeldt zoals adres en telefoonnummer. Ik ga nooit met een webshop in zee dat geen gegevens vermeldt, en dan check ik nog reviews en google.