LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met PriceAttack?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
djjerry

Wie heeft er ervaring met PriceAttack?

Ongelezen bericht door djjerry »

Beste allen,

Ik heb op 10-11-2017 een Standkachel besteld van € 89,95 bij PriceAttack die volgens de site ruim op voorraad was. Na de bestelling en betaling kreeg ik een email dat de levering op 15-11-2017 zou plaats vinden. Ik heb helaas de Standkachel nog steeds niet ontvangen en ben gaan zoeken op het internet. Tot mijn verbazing zag ik dat er meerderde mensen zijn die ook nog steeds op de bestelde Standkachel wachten, terwijl er echt heel duidelijk staat genoeg op voorraad. Volgens mij hebben wij hier te maken met een oplichter, of ben ik te voorbarig? Zijn er meer mensen die ervaring(en) hebben met PriceAttack, zowel goede als slechte ervaringen. Hoor graag van jullie.

Vriendelijke groeten,

Jerry
Laatst gewijzigd door Radar op 01 dec 2017 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast omwille van de duidelijkheid

Peerke5

Re: Wie heeft er ervaring met PriceAttack?

Ongelezen bericht door Peerke5 »

als je bij zulke bedrijven koopt moet je dat doen via een

Paypal account die kun je zo aanmaken dan zijn je niet geleverde producten

altyd verzekerd van dat je je geld terug krijgt

Doe er wat meeeee

djjerry

Re: Wie heeft er ervaring met PriceAttack?

Ongelezen bericht door djjerry »

Klacht is opgelost, ik heb de Standkachel toch opgestuurd gekregen, ligt nu bij een DHL afhaalpunt.

Gesloten