LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zalando is niet netjes bezig/ Eabenefits

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Bellodehond
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 sep 2016 11:47

Zalando is niet netjes bezig/ Eabenefits

Ongelezen bericht door Bellodehond »

Beste allemaal

Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik tijdens een bestelling bij Zalando best wel ingetuind ben met betrekking tot korting.
Tijdens mijn bestelling bij Zalando kwam er een "popup" en er stond in of ik extra korting wilde bij mijn bestelling.
Was een broek van €150 euries dus ja aangeklikt. Kreeg toen een stukje tekst over abonnement e.d en niet echt duidelijk dat ik €16.90 per maand abonnement afsloot voor korting.(Wie betaald er nu voor korting :lol: :lol: :lol: )
Om een lang verhaal kort te houden er is nu 8 maal €16.90 afschreven door eabenfits en als je kijkt op hun site kun je werkelijk helemaal niks ermee.

Nog ff de Zalando klantenservice gebeld en gezegd dat ik het jammer vind hoe men zaken doet....En ik weet ik moet beter opletten maar had toch echt het gevoel(te naïef) dat het wel goed geregeld was bij Zalando. Betalen voor korting :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

NeoDutchio
Berichten: 12393
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Zalando is niet netjes bezig/ Eabenefits

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ach ja, het bekende woordje korting. Zodra men dat ziet gaat het verstand uit. U klikt dus blind ergens op en komt daar 8 maanden later pas achter? Een voordeel, over 4 weken zit er een jaar op, dan kunt u opzeggen. Hier kunt u opzeggen: https://www.exclusivesandbenefits.nl/help/unsubscribe

philovangasselt
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2019 12:18

Re: Zalando is niet netjes bezig/ Eabenefits

Ongelezen bericht door philovangasselt »

Ook ik ontdekte vandaag dat ik vorig jaar april (!) bij Zalando iets aangeklikt moet hebben dat niets met Zalando van doen had. Daarna is er vanaf mei 2018 iedere maand € 16,70 van de creditcard afgeschreven. Ik schaam me dat ik dat nu pas ontdek, maar ik doe zo weinig met die kaart, dat ik de maandoverzichten amper bekijk. Ik schrijf dit toch maar op, zodat ik anderen erover kan waarschuwen. De schaamte voorbij dus. Koop dus geen korting, want je zit vast aan een maandabonnement van eabenefits LUX.

Ik heb vandaag opgezegd bij eibenefits LUX, onder bedreiging van een melding aan AFM, Radar, Kassa etc.

In no-time kreeg ik een (Engelstalige) mail terug met de verklaring dat zij "in april 2018 echt 30 dagen gewacht hebben of ik die aanmelding -waarvan ik me niets herinner- alsnog zou cancelen. Pas toen zijn ze gaan afschrijven. Maar om het goed te maken, betalen ze het bedrag van de afgelopen 3 maanden terug."

Heel bijzonder als je je niet schuldig voelt.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Zalando is niet netjes bezig/ Eabenefits

Ongelezen bericht door berndv »

philovangasselt schreef:
05 mar 2019 12:27
Heel bijzonder als je je niet schuldig voelt.
inderdaad, en wel heel netjes dat ze de schuldige ook nog 3 maand gaan vergoeden en vervroegd laten opzeggen. :roll:
philovangasselt schreef:
05 mar 2019 12:27
Ik heb vandaag opgezegd bij eibenefits LUX, onder bedreiging van een melding aan AFM, Radar, Kassa etc.
:roll:
Dus u klikt ergens op (blind gestaard op het woordje korting), zoals de topicstarter al aangaf kreeg u vermoedelijk een scherm met iets van abonnement, maar dit vond u niet nodig om te lezen, en vervolgens komt u er na 8 maanden achter dat u een lopend abonnement heeft afgesloten. U sluit dus een abonnement af, komt hier pas na maanden achter, en vervolgens gaat u lopen dreigen (zelfs met onzin, aangezien de AFM hier niets mee van doen heeft) en krijgt u als een krijsende peuter uw zin.
philovangasselt schreef:
05 mar 2019 12:27
De schaamte voorbij dus
inderdaad :roll:

Lady1234
Berichten: 27304
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Zalando is niet netjes bezig/ Eabenefits

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@philo

Dat heet dus coulance. Voortaan uw afschriften controleren, had u het na een maand gezien.

Gesloten