LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ASR FISCALE WAARDEOPGAVE 31-12-2010

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
baltazar
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 feb 2011 21:28

ASR FISCALE WAARDEOPGAVE 31-12-2010

Ongelezen bericht door baltazar »

Dag,

Het gaat hier om een waerdije kapitaalverzekering sinds 01-11-1999 maandpremie 238e

Naar aanleiding van de laatste afl. van trosradar waarin asr aanbiedt "kosteloos"te kunnen overstappen naar een transparanter en goedkoper produkt, heeft asr op de valreep de kosten nog even verwerkt in het laatste jaar!

Jaar premie 2850e, koersen van de fondsen ruim gestegen (asr website), totaalkosten voorgaande jaren rond de 750e.

Waardestijging 1750e op een bedrag van 20000

In tegenstelling tot voorgaande jaren wordt er deze keer niet uitgelegd hoe asr tot de waarde komt. Dat is nog het meest schandaligste.

Wie heeft er vandaag ook een fiscale waardeopgave gekregen en is hetzelfde opgevallen?

Groeten,

Baltazar

M. van Rossum
Berichten: 1220
Lid geworden op: 05 dec 2009 15:30

Re: ASR FISCALE WAARDEOPGAVE 31-12-2010

Ongelezen bericht door M. van Rossum »

Een interessant bericht baltazar,

Ben benieuwd of zich hier nog meer personen melden met de zelfde ervaring.
Zie ondertussen voor de 'remedie': http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 4&start=20 en andere subfora van bijv. Crommenbtuyn, juwita en mijzelf.

broed56
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 feb 2011 12:52

Re: ASR FISCALE WAARDEOPGAVE 31-12-2010

Ongelezen bericht door broed56 »

Beste Baltazar

Jouw produkt lijkt enigszins op het mijne. Renteparticipatie nul komma nul dit jaar. Kijk even bij bericht kapitaalverzekering waarin ik mensen zoek met eenzelfde produkt.

gnd
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jan 2011 13:07

Re: ASR FISCALE WAARDEOPGAVE 31-12-2010

Ongelezen bericht door gnd »

Hmm,

Ik heb een jaarpremie.
Betaaldatum 1 juli van elk jaar.
Het laatste overzicht wat ik had ontvangen was van 3 juli 2010 betreffende de resultaten t/m 1 juli 2009

Met het voorbeeld kapitaal historisch rendement zou ik aan het eind van de looptijd een verlies van 20% hebben.


Cheers,

GND

Had ik het indertijd maar gewoon op een spaarrekening gezet....
Als je alles van te voren wist...

Gesloten