hallo
ik heb een combiplusverzekering of hypotheek van delta Lloyd toen afgesloten bij de hypotheker.
50% sparen 50% belegen
die heb ik nu 8 jaar en er staat nu ongeveer op 9000 euro op
ik vindt dat aflossen niet snel genoeg gaat mede omdat er veel kosten in gehouden worden.
nu wil ik overstapen naar een spaarhypotheek maar moet dan weer allemaal kosten gaan betalen.
oversluitkosten en zo.
dus blijft straks nog maar de helft over van die 9000 euro.
wat moet ik hier nu mee.
op mn flat zit inmiddels ook al een flinke rest schuld.
maar wil toch graag naar een huis, stel dat ik over 2 of 3 jaar verhuis moet ik dan weer 2500 euro betalen aan overstapkosten. zo kunnen we wel bezig blijven. en de hypotheker lacht zich rot
al die jaren voor niks betaald.
weet dus echt niet meer wat te doen. zijn er nog meer mensen die zo iets hebben en wat hebben die gedaan
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] combiplus
Re: combiplus
Over kosteninhoudingen waarover je wel bent geinformeerd, maar waarvan je niet de moeite hebt genomen om ze tot je door te laten dringen, kun je niet klagen. Wel over kostenhinhoudingen die je niet zijn medegedeeld destijds. Start daarover een KIFID klachtsprocedure tegen Delta Lloyd (en eventueel je tussenpersoon). Zie de website www.kifid.nl
Succes ermee !
Succes ermee !
-
ClaimConcept
Re: combiplus
Doe het niet zelf! Zoek deskundige hulp via bijvoorbeeld @woekerprofi of @arvandongen.juwita schreef:Over kosteninhoudingen waarover je wel bent geinformeerd, maar waarvan je niet de moeite hebt genomen om ze tot je door te laten dringen, kun je niet klagen. Wel over kostenhinhoudingen die je niet zijn medegedeeld destijds. Start daarover een KIFID klachtsprocedure tegen Delta Lloyd (en eventueel je tussenpersoon). Zie de website http://www.kifid.nl
Succes ermee !
Zo niet, dan loopt u grote kans in het pak genaaid te worden, om te beginnen door de Ombudsman zelf.